ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Πάτρα:Εκθεση W-eat-Τρώγοντας έρχεται η ανάπτυξη

Πάτρα:Εκθεση W-eat-Τρώγοντας έρχεται η ανάπτυξη



Ο Σύλλογος Καταστηματαρχών Εστίασης και Αναψυχής Ν. Αχαΐας (ΣΚΕΑΝΑ) δρομολογεί μια καινούργια πρωτοβουλία, που εστιάζει στην διαμόρφωση και ανάδειξη της γαστρονομικής ταυτότητας όλου του δυτικού άξονα.

Στόχος, η επένδυση στην παράδοση και η εξέλιξη, ώστε να μετατραπεί σε όχημα που θα απογειώσει την τοπική οικονομία της εστίασης αλλά και κάθε κλάδο που μπορεί να συνεισφέρει στην τροφοδοσία της συγκεκριμένης αγοράς.
Το όνομα της πρωτοβουλίας είναι W-eat. Προφέρεται γουί ίτ, και παραπέμπει στον δυτικό άξονα και τη γαστρονομία. Ερχεται να μπει στις βάσεις της επιτυχημένης WESTIA, αλλά με σκοπό να κινηθεί ακόμα πιο φιλόδοξα, πιο παραγωγικά. Και να εμπλέξει μια αλυσίδα από επιχειρήσεις σε ένα δίκτυο που θα αναδεικνύει την τοπική γαστρονομία, θα τη μετατρέψει σε μοχλό προσέλκυσης τουρισμού, και θα επωφεληθεί από αυτήν, διαχέοντας οφέλη σε όλες τις περιφερειακές κοινωνίες.
Η αρχή θα γίνει με την Κλαδική Εκθεση W-eat που θα διεξαχθεί στις 6-7-8 Απριλίου 2019 στο Παμπελοποννησιακό Στάσιο της Πάτρας, με θέμα την αποτύπωση και προώθηση του γαστρονομικού στίγματος της Παραϊόνιας Ελλάδας».
Διοργανωτής είναι ο Σύλλογος Καταστηματαρχών Εστίασης κι Αναψυχής Ν. Αχαΐας, που συνδυάζει την πρωτοβουλία, με το φετινό ορόσημο των 80 χρόνων από την ίδρυσή του. Η πρωτοβουλία παρουσιάστηκε χθες, ενώπιον δεκάδων μελών του συλλόγου, καθώς και εκπροσώπων των ΜΜΕ, από τον πρόεδρο του ΣΚΕΑΝΑ Σπύρο Στεργίου και τα μέλη της διοίκησης Τάκη Ματθαιόπουλο, Ηλία Βαγενά και Ζώη Τζούδα και τον διευθυντή της W-eat, Δημήτρη Κούτρα, o οποίος ανέλυσε τις λεπτομέρειες της διοργάνωσης.
Το 2016 και το 2017 ο ΣΚΕΑΝΑ διοργάνωσε στην Πάτρα την κλαδική έκθεση εστίασης WESTIA, με άξονες τα τρόφιμα, τα ποτά, τους εξοπλισμούς και τις υπηρεσίες που αφορούν τις επιχειρήσεις εστίασης.
Η ανταπόκριση που είχε γνωρίσει η WESTIA άφηνε μεγάλες υποσχέσεις για το μέλλον. Αγγιξε τα 200 εκθεσιακά περίπτερα, 3 στους 4 εκθέτες έκλεισαν εμπορικές συμφωνίες, αντλήθηκε ρεύμα επισκεπτών.
Ηρθε η στιγμή για το μεγάλο άλμα που συμπυκνώνεται σε ένα όραμα: «Η Παραϊόνια Ελλάδα έχει τη δική της γεύση. Επισκέπτες έρχονται από όλο τον κόσμο για να τη δοκιμάσουν».

Η εμπειρία του ΣΚΕΑΝΑ σε πετυχημένες διοργανώσεις:
Η WESTIA 2016
Οι εκθέτες:
  • 161 Εκθεσιακά Περίπτερα,
  • 81.3% των εκθετών, δήλωσαν πως έκλεισαν εμπορικές συμφωνίες,
  • 80,2% των εκθετών θεωρεί ότι βοηθήθηκε από την έκθεση ως προς την επίτευξη εμπορικών στόχων,
  • 89,5% των εκθετών είναι ικανοποιημένοι από την διοργάνωση,
  • 82,9% των εκθετών πιθανόν θα συμμετέχει στην WESTIA 2017.
Οι επισκέπτες:
  • 62% επαγγελματίες,
  • 38% ιδιώτες επισκέπτες,
  • 83,4% των επισκεπτών ικανοποιημένοι από την έκθεση (έρευνα επισκεπτών).
Η WESTIA 2017
Οι εκθέτες:
  • 199 Εκθεσιακά Περίπτερα,
  • 84,5% των εκθετών, δήλωσαν ικανοποιημένοι από τη διοργάνωση,
  • 73,1% των εκθετών δήλωσαν ότι είναι πολύ πιθανό να συμμετάσχουν και στην επόμενη διοργάνωση
Οι επισκέπτες:
  • 86,2% των επισκεπτών δήλωσε ικανοποιημένο από τη διοργάνωση,
93,8% των επαγγελματιών επισκεπτών δήλωσε ότι είναι πιθανό να επισκεφθεί ξανά την έκθεση.

Του ΣΩΤΗΡΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Διαβάστε αναλυτικά στην "Π"



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[15:44]  Η Λουξ αναπόσπαστο κομμάτι της Patras IQ
[χθες 19:17]  Η DUR θερμός υποστηρικτής του...
[χθες 15:50]  Tourism Awards 2019: Γιορτή του...
[χθες 09:21]  VESPA ELETTRICA TEST RIDE
[χθες 17:15]  Η VESPA ELETTRICA κοντά σας για...
[χθες 16:15]  Συνεργασία INTERAMERICAN και...
[χθες 21:13]  Τριετία επιταχυνόμενης ανάπτυξης...
[χθες 13:00]  Τράπεζα Πειραιώς: Αποτελέσματα...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [20:03:28]