Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 16:26      7°-16° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Η Μαρίνα Ριζογιάννη γράφει...


Νοσογόνος θεραπεία



Αν και η επιστήμη εξελίσσεται και τα θεραπευτικά χάπια βελτιώνονται αντιμετωπίζοντας τις αδυναμίες των παλαιών, η κυβερνητική εμμονή στις λανθασμένες συνταγές του παρελθόντος δεν έχει προηγούμενο.
Τη στιγμή που όλοι συμφωνούν και σύσσωμη η κοινωνία απαιτεί τη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας επιλέγει να χρησιμοποιήσει ληγμένες ασπιρίνες που όχι μόνο δεν δύνανται να ικανοποιήσουν το παραπάνω αίτημα, αλλά έρχονται να δημιουργήσουν περαιτέρω ζητήματα.
«Επιδίωξή μας η θεσμοθέτηση διαδικασιών όπου θα συμμετέχουν οι μαθητές και του Δημοτικού, στο μέτρο βέβαια που αναλογεί σε κάθε ηλικία, ώστε οι κανόνες συνύπαρξης στο σχολείο να μην έρχονται ως αποφάσεις που επιβάλλονται άνωθεν αλλά ως ένα κοινωνικό συμβόλαιο που συζητείται» ακούσαμε προ ημερών να λέει ο υπουργός Παιδείας, Κωνσταντίνος Γαβρόγλου, ανακοινώνοντας την ανασύσταση των μαθητικών συμβουλίων.
Αυτό είναι το πρόβλημα της εκπαίδευσης ή μήπως οι κυβερνώντες αγνοούν τη δράση των μαθητικών συμβουλίων στα παρελθόντα έτη; Αλλά, όταν της χώρας μας ηγείται ένα από τα «φυντάνια» των 15μελών μαθητικών συμβουλίων, μοιραίο είναι να επιχειρείται η ύπαρξη συνέχειας. Πρέπει το χωράφι της αριστεράς να καλλιεργηθεί και, για να καρποφορήσει, θα πρέπει οι μικροί σπόροι να τύχουν της ανάλογης φροντίδας και να ψεκαστούν με το κατάλληλο «φάρμακο», ώστε μεγαλώνοντας να αναπτυχθούν όπως τους θέλει ο καλλιεργητής. Είναι να αφήνουμε αυτά τα πράγματα στην τύχη τους και στις διαθέσεις που έχει ο διευθυντής της κάθε σχολικής μονάδας; Όχι, βέβαια. Αν δεν έχουμε το περιθώριο να βάλουμε τους δικούς μας ανθρώπους στις θέσεις αυτές, θα πρέπει να αναπτύξουμε ένα διαφορετικό δίκτυο ελέγχου. Αν σε αυτό δεν συμμετέχει ο μαθητής, τότε ποιος;
Την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας δεν την απασχόλησε εάν ο μαθητής αυτός, σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα του προγράμματος αξιολόγησης PISA του ΟΟΣΑ, βαθμολογήθηκε κάτω από τον μέσο όρο καταλαμβάνοντας την 43η θέση ανάμεσα σε 72 χώρες στις Φυσικές Επιστήμες, στα Μαθηματικά και στην Κατανόηση Κειμένου. Και δεν την απασχόλησε, διότι είναι προφανές ότι δεν την ενδιαφέρει να κατανοεί ο Έλληνας μαθητής το κείμενο, αρκεί να εμπεδώνει τη θεωρία της αριστεράς. Άλλωστε η άγνοια, η αμάθεια και ο ακαλλιέργητος νους είναι αυτός που μπορεί να κατανοήσει πλήρως τις επιλογές ενός πρωθυπουργού, η πιο αξιόλογη περγαμηνή του οποίου είναι το πέρασμά του από τα 15μελή μαθητικά συμβούλια.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [16:26:05]