Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 03:11      11°-27° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Ποιον δρόμο θα πάρουμε μετά την παράδοση της Πατρών-Κορίνθου;

Ποιον δρόμο θα πάρουμε μετά την παράδοση της Πατρών-Κορίνθου;




Μετά από πολλές περιπέτειες και χρόνια αναμονής που κόστισαν πολλές ζωές η παράδοση της Πατρών-Κορίνθου αποτελεί πια γεγονός και το καλοκαίρι ο δρόμος θα είναι πλήρως ολοκληρωμένος. Η Δυτική Ελλάδα απέκτησε πια ένα ασφαλή αυτοκινητόδρομο, ο οποίος θα εξασφαλίζει πιο γρήγορη μετάβαση από και προς την Αθήνα. Μετά το κόψιμο της κορδέλας από τον Πρωθυπουργό και τη σχετική φιέστα, που δεν του ανήκει επί της ουσίας, μια και το έργο ξεκίνησε επί Κώστα Καραμανλή και επανεκκινήθηκε επί Αντώνη Σαμαρά, είναι η ώρα να αναλογιστούμε, ποιος άλλους «δρόμους «θέλουμε να μας «ανοίξει» ο νέας αυτοκινητόδρομος, ώστε η Πάτρα και η Δυτική Ελλάδα να βγουν από την μιζέρια και από τις πιο φτωχές περιφέρειες της Ευρώπης.
Η Δυτική Ελλάδα έχει όλες τις προϋποθέσεις να κάνει το άλμα ακόμα και σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Εχει ένα λιμάνι που μπορεί σε συνδυασμό με το δρόμο, να αυξήσει την τουριστική κίνηση, αρκεί να κάνουμε κάτι γι' αυτό. Εξωστρέφεια, βελτίωση υπηρεσιών, προβολή. Τώρα είναι η ώρα να ξεκινήσουν οι επενδύσεις και στον τουρισμό . Διαθέτουμε καταπληκτικές παραλίες, καλά ξενοδοχεία αεροδρόμιο έτοιμο να αναπτυχθεί. Δεν είμαστε μακριά από το να γίνουμε η νέα τουριστική περιοχή (όπως η Μεσσηνία), που θα επιφέρει μεγάλη ανάπτυξη και θέσεις εργασίες .
Η γεωγραφική θέση της Πάτρας την καθιστά έναν κόμβο για τη μετακίνηση, αλλά και για τη μεταφορά εμπορευμάτων. Και παρόλα αυτά ακόμα δεν έχει αποκτήσει εμπορικό λιμάνι, που της στερεί τη δυνατότητα των συνδυασμένων μεταφορών.
Μόνο και μόνο από τη δημιουργία εμπορικού λιμανιού σε συνδυασμό με την Ολυμπία και την Ιόνια Οδό θα μπορούμε να γνωρίσουμε την πραγματική ανάπτυξη, όχι αυτή που όλο ακούμε ότι έρχεται και ποτέ δεν φτάνει.
Είναι γνωστό ότι βιομηχανία είναι εκείνη που επί της ουσίας δημιουργεί τις θέσεις εργασίας και ανατάσσει την οικονομία. Με δεδομένο ότι στην Πάτρα έχουμε βιομηχανική περιοχή και ότι πολλές επιχειρήσεις του αγροτοδιατροφικού τομέα λειτουργούν στη Δυτική Ελλάδα, είναι δυνατόν να κάνουμε κι άλλα βήματα, ώστε οι εξαγωγές να περνούν από την περιοχή.
Το διακύβευμα δεν είναι μόνο το ασφαλές και άνετο ταξίδι, ειδικά για όσους ταξιδεύουν συχνά. Αυτό άλλωστε είναι από μόνο του πολύ σημαντικό για μια περιοχή που έχει πληρώσει με πολλά θανατηφόρα τροχαία τόσα χρόνια την έλλειψη ενός σύγχρονου οδικού δικτύου. Το επιπλέον ζήτημα είναι οι δρόμοι να οδηγήσουν σε μια νέα ρότα. Κι επίσης να μην σταματήσουμε στην Πάτρα. Υπάρχει ακόμα η σημαντική εκκρεμότητα της Πατρών-Πύργου…


Γιάννης Μάκκας, υπεύθυνος περιφερειακού στρατηγικού σχεδιασμού και επικοινωνίας ΝΔ



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 




Πρόσφατα
[χθες 12:19]  Κανένας δεν πρέπει να αδιαφορεί...
[χθες 12:16]  «Το φαινόμενο της μετανάστευσης»
[χθες 12:13]  Οι μάντεις της χαμέρπειας
[χθες 00:14]  Βλέποντας και κάνοντας
[χθες 16:57]  Σοφοκλής Κολαΐτης: Ένας...
[χθες 13:56]  Όταν ο χειρότερος κακοπληρωτής...
[χθες 10:24]  Οι Σλαύοι στην περιοχή μας
[χθες 05:00]  Περιπέτειες της ιστορίας

 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [03:11:09]