ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Πατρών-Πύργου: Ιθάκη, της Πάτρας και της Δυτικής Αχαΐας, η Νότια Χάραξη - Αναμοχλεύεται το θέμα

Πατρών-Πύργου: Ιθάκη, της Πάτρας και της Δυτικής Αχαΐας, η Νότια Χάραξη - Αναμοχλεύεται το θέμα



«Επιτέλους σταματήστε να ακούτε τις σειρήνες, όμορφα λόγια από ανθρώπους με αρπακτικές διαθέσεις ή -τουλάχιστο- κακές προθέσεις. Η Ιθάκη, της Πάτρας και της Δυτικής Αχαΐας, είναι η Νότια Χάραξη».
Ο δημοτικός σύμβουλος Χρήστος Πατούχας, λίγα 24ωρα μετά την επανασύσταση της επιτροπής πρωτοβουλίας για τη Νότια Χάραξη της Πατρών, απευθύνει πρόσκληση στον νέο περιφερειάρχη Νεκτάριο Φαρμάκη αλλά και τους δημάρχους Πατρέων -Κώστα Πελετίδη- και Δυτικής Αχαΐας -Σπύρο Μυλωνά- να πάρουν πάνω τους το θέμα!
Καλεί μάλιστα δημοτικές παρατάξεις να σταματήσουν να αποτελούν τα «παπαγαλάκια» προηγούμενων κυβερνήσεων, υπονοώντας την παρέμβαση της «Ωρας Πατρών» προσκείμενης στον ΣΥΡΙΖΑ, και όσων συνεχίζουν να απορρίπτουν στον κάλαθο διεκδικήσεις του Αχαϊκού Λαού.
«Σήμερα υπάρχουν αποφάσεις των δημοτικών συμβουλίων, Πάτρας και Δυτικής Αχαΐας υπέρ της Νότιας Χάραξης. Δεν επικαλούμαστε ψηφίσματα της προηγούμενης περιφερειακής αρχής και κάποιων δημοτικών παρατάξεων που δεν δέχονται τη Νότια Χάραξη με δικαιολογία την πιθανή καθυστέρηση του έργου, στην περίπτωση της αλλαγής χάραξης από το Μιντιλόγλι. Τριακόσιες χιλιάδες κάτοικοι και δημότες των δύο δήμων έχουν ήδη ζητήσει το αυτονόητο, να επιλεγεί μια όδευση που επιτρέπει στον νέο Αυτοκινητόδρομο να λειτουργήσει αποτελεσματικά και αναπτυξιακά. Συνδέοντας την Ολυμπία Οδό με τη ΒΙΠΕ Πατρών, διευκολύνοντας την εσωτερική κυκλοφορία στον νομό -με αποσυμφόρηση του δικτύου πεπαλαιωμένων πρώην εθνικών οδών- και διευκολύνοντας την επέκταση του οικιστικού συγκροτήματος της Πάτρας, προς Νότο και τη σύνδεση με τις αστικές επεκτάσεις της Δυτικής Αχαΐας, για τα επόμενα 100 χρόνια» αναφέρει στην«Π» ο κ. Πατούχας.

ΘΑ ΕΠΙΜΕΙΝΟΥΝ
Μέλη (αιρετοί και συλλογικότητες) που απαρτίζουν την επιτροπή δεν έχουν εισπράξει ακόμη την απαραίτητη επιβράβευση, είτε από την Περιφέρεια και δήμους. Είτε επίσης από δημοτικές και περιφερειακές παρατάξεις. Είναι προφανές όμως ότι τα αιτήματά τους «κουμπώνουν» πάνω στην επικείμενη αλλαγή σχεδίων, εκ μέρους της Κυβέρνησης και του υπουργού Κώστα Καραμανλή, για την κατασκευή της Πατρών - Πύργου.
«Το αίτημα για τη Νότια Χάραξη συζητείται από το 2006 και επίσημα ψηφίστηκε και κατατέθηκε το 2014. Αν, όσο κωλυσιεργούσε ο πρώην υπουργός κ. Σπίρτζης, είχαμε ξεκινήσει τη μελέτη, σήμερα που ακόμη το έργο δεν έχει καν προχωρήσει ούτε μέτρο δεν θα επικαλούμαστε τέτοια αστεία άλλοθι, την καθυστέρηση του έργου λόγω του χρόνου που απαιτείται να γίνει η μελέτη αλλαγής χάραξης. Δεν είναι η αλλαγή χάραξης που καθυστερεί το έργο 13 χρόνια» σχολιάζει ο κ. Πατούχας και καταλήγει: «Γνωρίζουμε τις αποφάσεις που έχουν λάβει τα μέλη του προηγούμενου περιφερειακού συμβουλίου. Η νέα περιφερειακή αρχή οφείλει να αφουγκραστεί τη γνώμη μας και τις ανάγκες της κοινωνίας της Πάτρας. Ιδιαίτερα ο νέος περιφερειάρχης, ένας νέος άνθρωπος, οφείλει να ενστερνιστεί το αίτημά μας αλλά και η νέα Κυβέρνηση οφείλει να αλλάξει μονοπάτι και να ανταποκριθεί στις ευθύνες του μέλλοντος των Πατρινών και των κατοίκων της Δυτικής Αχαΐας και τις προκλήσεις της χάραξης μιας αναπτυξιακής πολιτικής δεκαετιών για τον τόπο μας».
ΕΞΩΔΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΑΔΟΧΟ
Στο μεταξύ, εντείνεται η ανασφάλεια στους κατασκευαστές του συγκεκριμένου τμήματος αλλά και του συνόλου της μεγάλης εργολαβίας σε σχέση με τις προθέσεις της νέας Κυβέρνησης. Για ευθύνη του υπουργείου Υποδομών μιλά στο εξώδικό της η ιταλική τεχνική εταιρεία GD Infrastrutture. Η εταιρεία, η οποία έχει αναλάβει, με έκπτωση 52,4%, τη συγκεκριμένη εργολαβία Μιντιλόγλι - ΒΙΠΕ Πάτρας, πιέζει μέσω της νομικής οδού.

Του ΠΑΝΟΥ ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΥ




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση












Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [13:07:35]