ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Χρ. Πατούχας: «Ο Υπουργός εξακόντισε το κόστος της υπόγειας διέλευσης του τρένου σχεδόν δύο φορές ακριβότερο από το κόστος της Γέφυρας»!

Χρ. Πατούχας: «Ο Υπουργός εξακόντισε το κόστος της υπόγειας διέλευσης του τρένου σχεδόν δύο φορές ακριβότερο από το κόστος της Γέφυρας»!



Ο Χρήστος Πατούχας, επικεφαλής της Ανυπότακτης Πολιτείας, Δημοτικός Σύμβουλος, έκανε την ακόλουθη τοποθέτηση με αφορμή τη συνάντηση την Τετάρτη του δημάρχου και των επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων με τον Υπουργό Υποδομών Κ. Καραμανλή:
«Πρώτα συμπεράσματα από την συνάντηση με τον Υπουργό.
Πάτρα 21/12/2019
Παρατήρηση πρώτη:
Ο κ. Υπουργός, δέχθηκε τον Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο, μετά από επίμονες προσπάθειες και μετά παρέλευση σχεδόν 5μήνου από την ανάληψη των καθηκόντων του. Αν και δηλώνει «υπεύθυνος» και πολιτικά συνεπής, και ότι «μελετά» το θέμα και θέλει διάλογο, κάνει δηλώσεις από την πρώτη εβδομάδα και μας ανακοίνωσε και χθες, ότι το τραίνο θα οδεύσει επίγεια, διχοτομώντας την πόλη σε μήκος 38 χιλιομέτρων, σε όλο της το μήκος. Θα υπογειοποιηθεί, ίσως, αν το εγκρίνουν οι Βρυξέλλες, τμήμα μόνο δύο χιλιομέτρων. ( Προσωπική παρατήρηση: Δεν έχω συναντήσει άλλον Υπουργό οποιασδήποτε Κυβέρνησης που να είναι τόσο νέος, τόσο αλαζόνας και θρασύς σε συνδυασμό με την ασχετοσύνη του).
Παρατήρηση δεύτερη:
Ο Υπουργός, (χωρίς μελέτες, όπως λέει), εξακόντισε το κόστος της υπόγειας διέλευσης σχεδόν δύο φορές ακριβότερο από το κόστος της Γέφυρας! Του μεγαλύτερου και δυσκολότερου από τα έργα που κατασκευάστηκαν στην χώρα μας. Σε αντίθεση με προκοστολόγηση κόστους οφέλους του ίδιου μελετητή που χρησιμοποιεί και σήμερα, ο οποίος μόλις το 2018, το υπολογίζει στα 38 εκατομμύρια ανά/km.
Το ερώτημα γιατί το κάνει, προκύπτει αβίαστα: Το κάνει για να λειτουργήσει αποτρεπτικά, απέναντι στο αίτημα της πόλης. Το ίδιο έκαναν στο παρελθόν και άλλοι. Τότε είχαν πει για 350 έως 700 εκατομμύρια. Ο σημερινός Υπουργός το ανέβασε αρκετά πάνω από το ένα δις!
Παρατήρηση Τρίτη:
Σε όλη την διαδρομή Αθήνα- Πάτρα, αλλά και παντού, το Σιδηροδρομικό Δίκτυο παρακάμπτει τις πόλεις. Μικρές και μεγαλύτερες. Ελευσίνα, Μέγαρα, Κόρινθος, Κιάτο, Ξυλόκαστρο, Αίγιο, δεν διχοτομούνται. Η γραμμή διέρχεται έξω από τις πόλεις. Δεν αντιλαμβανόμαστε τον ανόητο κανόνα που επικαλούνται αρκετοί, και οι Κυβερνήσεις, ότι «σωστό είναι, το τρένο και οι σταθμοί του να διέρχονται μέσα από το κέντρο της πόλης μας».
Συμπέρασμα
Μετά την εξέλιξη που επισημοποιήθηκε χθες, ο λόγος ανήκει στην πόλη και τους φορείς της. Στους ενεργούς και μη ενεργούς συμπολίτες μας. Η Υπόγεια διέλευση της Σιδηροδρομικής Γραμμής, είναι κεκτημένο της πόλης μας. Το κατακτήσαμε με μεγάλη δυσκολία και αγώνα. Δεν έχει κανένας το δικαίωμα να υποχωρήσει. Ούτε Φορέας, ούτε Δημοτικός Σύμβουλος ή Δημοτική Παράταξη. Οι πολιτικές ηγεσίες, πρέπει να πάψουν να προχειρολογούν, όταν σχεδιάζεται το μέλλον της πόλης για τους επόμενους δύο αιώνες.
Χρήστος Πατούχας, επικεφαλής της Ανυπότακτης Πολιτείας, Δημοτικός Σύμβουλος




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[15:05]  Αχαΐα: Λύση καλής γειτονίας για τα...
[14:50]  Θάνος Δούρος: Μου αρέσει να δημιουργώ...
[14:46]  Αποκλειστικό - Αχαΐα:Υπόθεση εικονικών...
[13:53]  Δυτική Αχαΐα: «Θα γίνει επέκταση του...
[13:45]  Δημήτρης Ασημακόπουλος: Γιατί είμαι...
[12:46]  Ενοχος για απάτη ο Αρτέμης Σώρρας
[12:38]  Πάτρα: Ακαπνοι όλη μέρα, φουντώνουμε...
[12:34]  Καλάβρυτα: Συναυλία με τον Γεράσιμο...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [15:05:22]