2o Helmos Mountain Festival: Σημαντική «ένεση» στην οικονομία των Καλαβρύτων, μεγάλοι τζίροι για εμπόριο και διαμονή

Οσοι βρέθηκαν στο φεστιβάλ τόνωσαν για τα καλά τις τοπικές επιχειρήσεις

Helmos

Σημαντική αύξηση στον τζίρο τόσο των εμπορικών καταστημάτων, όσο και των ξενοδοχείων, έφερε η δραστηριότητα του 2ο Helmos Mountain Festival που έγινε στα Καλάβρυτα με τη συμμετοχή περισσότερων από 11.000 επισκεπτών.

Το τετραήμερο που διήρκεσε το φεστιβάλ, οι χιλιάδες επισκέπτες, εκτός από τη συμμετοχή τους στο πλήθος δραστηριοτήτων διανυκτέρευσαν στα ξενοδοχεία της περιοχής και επισκέφτηκαν πολλά εμπορικά καταστήματα αγοράζοντας σουβενίρ, ενώ υψηλές πληρότητες κατέγραψαν και τα καταστήματα εστίασης δίνοντας τονωτική «ένεση» στην τοπική οικονομία σε περίοδο off season.

Στην «Πελοπόννησο» μίλησαν δύο άνθρωποι, που γνωρίζουν καλά τα δεδομένα της διοργάνωσης:

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Καλαβρύτων Κώστα Κακαβάς, τόνισε: «Πράγματι το τετραήμερο του φεστιβάλ υπήρξε κίνηση στα εμπορικά καταστήματα των Καλαβρύτων, καθώς οι επισκέπτες πέρα από τις δραστηριότητες, όπου συμμετείχαν, επισκεφτήκαν την πόλη και έκαναν τα ψώνια τους. Μπορώ να πω ότι φέτος, είχαμε άνοδο τζίρου που κινείται περίπου στο 15-20% σε σχέση με το περυσινό φεστιβάλ και αυτό είναι σημαντικό. Τα Καλάβρυτα έδειξαν ότι όταν συνεργάζονται, μπορούν να πετύχουν μεγάλα πράγματα και το φεστιβάλ καθιερώνεται όχι μόνο ως μουσικό φεστιβάλ αλλά και ως μια θεματική συνάντηση με δραστηριότητες στη φύση, τη μουσική και τον πολιτισμό. Τα Καλάβρυτα δείχνουν ότι μπορούν να πρωταγωνιστήσουν και εκτός χειμώνα».

Ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Καλαβρύτων Κώστας Δαφαλιάς, από την άλλη, μίλησε για αυξητική τάση τις προηγούμενες μέρες, ωστόσο δεν ήταν αρκετή για να ισοσκελιστεί η απώλεια από τη χαμηλή κινητικότητα των προηγούμενων μηνών. «Το τριήμερο του φεστιβάλ τα καταλύματα της περιοχής δούλεψαν πολύ καλά, καθώς οι πληρότητες άγγιξαν το 100% και μάλιστα για τα καταλύματα και εκτός της πόλης των Καλαβρύτων. Παρότι ήμασταν γεμάτοι αυτές τις μέρες, δεν αλλάζει η ουσία που είναι ότι ο Ιούνιος ήταν ένα μήνας με μείωση τζίρου και γενικότερα το πρώτο εξάμηνο του 2024 κινείται πτωτικά σε σχέση με το 2023. Πήραμε μια ανάσα το τριήμερο αυτό, όμως η μεγάλη εικόνα είναι ότι η σεζόν, λόγω των γνωστών προβλημάτων με το τρένο, δεν έχει πάει καλά και ελπίζουμε να βελτιωθεί στη συνέχεια».