Ωρα Πατρών: Οχι άλλη υποβάθμιση της πόλης

Η ανακοίνωση της παράταξης «Ωρα Πατρών» με επικεφαλής τον Γιώργο Ρώρο.

Ωρα

Σε ανακοινώση της η παράταξη «Ωρα Πατρών» με επικεφαλής τον Γιώργο Ρώρο, αναφέρει: «Το τρένο θα…φτάνει μέχρι το Ρίο…όποτε φτάσει, μας ενημερώνει το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών και η ΕΡΓΟΣΕ…

Στις εγκριθείσες προτάσεις, στο σχετικό δελτίο τους, αναφέρουν σε ότι αφορά την Πάτρα μόνο το: Νέο σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης (ETCS L1) στο τμήμα ΣΚΑ – Κιάτο (27.979.200 ευρώ).

Ενώ στα συμβασιοποιημένα έργα αναφέρεται η γραμμή από Κιάτο Ροδοδάφνη και από Ροδοδάφνη έως Ρίο…!! .

Για το τμήμα Ρίο-Νέος Λιμένας Πατρών που είχε υποβληθεί για δεύτερη φορά σχετικός φάκελος για διπλή σιδηροδρομική γραμμή προς χρηματοδότηση από το πρόγραμμα 2021-2027 (CEF2).
τα αποτέλεσμα είναι αρνητικό χωρίς να αναφέρεται στα υπό χρηματοδότηση έργα.

Αντιλαμβάνεται ακόμα και ο πιο καλόπιστος ότι από το 2019 έως και σήμερα η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας δεν έχει παραδώσει στην πόλη ούτε ένα μέτρο σιδηρόδρομο.

Επίσης γίνεται αντιληπτό ότι μία πόλη, του μεγέθους της Πάτρας, χωρίς οδικούς και σιδηροδρομικούς άξονες ακυρώνει το προνόμιο του λιμανιού της, υποβαθμίζεται και δεν δημιουργεί προϋποθέσεις ανάπτυξης, ενώ ταυτόχρονα δεν υπάρχει καμία προοπτική για το εμπορικό τμήμα του λιμανιού της .

Υπενθυμίζουμε ότι το Μάιο του 2019 είχαν γίνει από την τότε κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια έως το Αίγιο και ο προαστιακός της Πάτρας έως την Κάτω Αχαΐα.

Από τότε όχι μόνο το τρένο δεν έφθασε στο Αίγιο αλλά και ο προαστιακός υπολειτουργεί, με τα προβλήματα να είναι στην καθημερινότητα του πολίτη.

Έμεινε ο πανηγυρισμός της κυβέρνησης παραμονές εκλογών ότι άλλαξε μερικά ξύλα 400 μέτρα στην σιδηροδρομική γραμμή του Τρικούπη.

Η Δημοτική αρχή της Πάτρας παρ’ όλη την υποτιμητική αντιμετώπιση της κυβέρνησης προς την πόλη (υπογειοποίηση), μεγαθύμως πανηγύρισε και αυτή τα 400 μέτρα αλλαγής των ξύλων και τις υποσχέσεις που μοίρασε η τότε υφυπουργός προεκλογικά για παραχώρηση του χώρου Αγίου Διονυσίου.

Η διεκδίκηση της πόλης, να συνδεθεί με το σύγχρονο σιδηροδρομικό άξονα και να ενταχθεί στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών προκειμένου να αποκτήσει ζωή το λιμάνι της, έχει ξεχαστεί από τη δημοτική αρχή από το 2019 που ανέλαβε η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας.

Υπενθυμίζουμε επί ΣΥΡΙΖΑ τις πορείες του κ. Πελετίδη στην Αθήνα καλοκαίρι με μεγάλες θερμοκρασίες και στη γέφυρα Ρίου Αντιρρίου που καίγονταν ομοιώματα του τότε πρωθυπουργού κ. Τσίπρα.

Μία κινητοποίηση είχε αποφασίσει το Δημοτικό συμβούλιο της Πάτρας με προτάσεις της αντιπολίτευσης, από την Πάτρα έως το Ρίο το 2022 και η δημοτική αρχή Πελετίδη την ανέβαλε λόγω καιρικών συνθηκών (μια χαρά ηλιόλουστη τη μέρα).

Όταν μάλιστα ο μηχανισμός του ΚΚΕ και οι δορυφόροι του, δείχνουν αντοχές σε πιο σκληρές συνθήκες, “σβήνουν” φωτιές υποκαθιστώντας την Πυροσβεστική και τα εναέρια μέσα πυρόσβεσης όπως οι ίδιοι αναφέρουν σε σχετικά δελτία.

Επειδή η πόλη δεν μπορεί να παρακολουθεί τα παιχνίδια (συμπαιγνία) του κ. Πελετίδη με την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας τον καλούμε, άμεσα μαζί και τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης να υλοποιηθούν τα ΟΜΟΦΩΝΑ ψηφίσματα του Δημοτικού Συμβουλίου.

Όχι άλλη υποβάθμιση της πόλης».

Σιδηροδρομική γραμμή Πάτρα