Η Συντονιστική Επιτροπή για την Κανακάρη για την εισήγηση Καραχάλιου: Υπάρχει πόλη στο εξωτερικό που να την κόβει στην μέση μια Εθνική οδός;
Τι αναφέρεται σε ανακοίνωση.
“Διαβάσαμε προ ημερών και την 2η παρέμβαση του Προέδρου του ΤΕΕ και Δημοτικού Συμβούλου σε παράταξη της αντιπολίτευσης κ. Καραχάλιου που αφορά το κυκλοφοριακό της πόλης, τις αντιδρομήσεις και γενικά την Ποιότητα Ζωής των συνδημοτών μας και χωρίς να αμφισβητούμε τον θεσμικό ρόλο του ΤΕΕ. Ρωτάμε: Έχει διαβάσει την εισήγηση του πρώην προέδρου του ΤΕΕ κ. Αϊβαλή ο νυν πρόεδρος κ. Καραχάλιος; Σε αυτή την εισήγηση ο κ. Αιβαλής πέραν των άλλων που εισηγείται, έχει καταθέσει και έξη (6) προτάσεις – προϋποθέσεις που επιβάλλεται να πραγματοποιηθούν πριν προχωρήσει η οποιαδήποτε αντιδρόμηση «οι οποίες χρήζουν άμεσες λύσεις». Ποια υλοποιήθηκε μέχρι σήμερα;” Αυτό σημειώνει η Συντονιστική Επιτροπή για την Κανακάρη αναφερόμενη στην εισήγηση του προέδρου του ΤΕΕ κ. Καραχάλιου.
Συνεχίζοντας αναφέρονται τα εξής: “Και επιπλέον ρωτάμε: Υπάρχει πόλη στο εξωτερικό, που να την διασχίζει, να την κόβει στην μέση μια Εθνική οδός;
Μα το σημαντικότερο όμως που παρατηρούμε και ρωτάμε είναι;
1. Μετά τις αντιδρομήσεις όπως ισχυρίζεται (ειδικά από το στενό κομμάτι της οδού Κανακάρη), δεν θα έχουμε κυκλοφοριακή ασφυξία ηχορυπάνσεις, ‘έλλειψη ασφάλειας των πεζών από τα ανύπαρκτα πεζοδρόμια, μη πρόσβαση των ΑΜΕΑ, αυξημένη κατανάλωση καυσίμου των οχημάτων από το πέρασμα με τις τέσσερες ανηφόρες; Σε περίπτωση έκτακτου γεγονότος που ο δρόμος θα κλείσει, από που θα περάσουν τα Ασθενοφόρα, τα Πυροσβεστικά;
2. Όταν με τις αντιδρομήσεις θα γυρίσει ανάποδα η υπάρχουσα κυκλοφορία πιστεύει ότι δεν θα υπάρχει πλέον κυκλοφοριακό κομφούζιο; Η αλλαγή φοράς των οχημάτων θα λύσει το πρόβλημα;
3. Έχει το ΤΕΕ και ο Δήμος συνολική ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ για τις αντιδρομήσεις, εγκεκριμένη από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση; Προβλέπεται από τον Γενικό Πολεοδομικό Σχεδιασμό της πόλης η αντιδρόμηση της οδού Κανακάρη; Το δε άρθρο 52 του ΚΟΚ το γνωρίζει ο πρόεδρος κ. Καραχάλιος ή πρόκειται για γραφειοκρατικό ζήτημα, άρα η Αποκεντρωμένη δεν κάνει σωστά την δουλειά της; Για την συνάντηση της οδού Κανακάρη με την οδό Βενιζέλου επίσης έχει κάτι να μας πεί;
4. Για τον «Ποδηλατοδρόμο» επι της οδού Όθωνος Αμαλίας υπάρχει Κυκλοφοριακή μελέτη, ή και εκεί το ζήτημα είναι γραφειοκρατικό όπως το τονίζει;
5. Θα υπάρχει «Ποιότητα Ζωής» των περιοίκων (στο στενό κομμάτι της οδού Κανακάρη) που από δρόμο αμιγώς κατοικίας, ο δρόμος θα γίνει ταχείας κυκλοφορίας και κεντρικός εξόδου από το κέντρο της πόλης; Υπάρχει μελέτη για τη μόλυνση του περιβάλλοντος, την ηχορύπανση και τις οικονομικές επιπτώσεις στα καταστήματα της οδού Κορίνθου;
6. Για τον «Δοξιάδη» που όλοι επικαλούνται, ας ρωτήσει παλιότερους Δημάρχους μήπως δεν είναι κυκλοφοριακή μελέτη αλλά προτάσεις; Πουθενά δεν υπάρχει στον Γενικό Πολεοδομικό Σχεδιασμό μελέτη αντιδρόμησης της Κανακάρη. Άλλο η διάνοιξη και άλλο η αντιδρόμηση. Γνωρίζει ο κ. πρόεδρος ότι το: Ενώ μιλούσαμε για (2) δρόμους Κορίνθου – Κανακάρη έχουμε φτάσει λόγω των αναφανέντων προβλημάτων και της ελλείψεως συνολικής μελέτης σε αντιδρομήσεις και αμφιδρομήσεις ακόμα 5-6 δρόμων;
7. Για τις θέσεις κάποιων εκατοντάδων θέσεων πάρκινγκ τι Προτείνει; Αλλά και για την ασφάλεια εισόδου – εξόδου των μαθητών στα Σχολεία στο τέρμα της οδού Αγίας Σοφίας που λειτουργούν σε τρείς βάρδιες τι έχει προβλεφθεί;
8. Μήπως πιστεύει, όπως και η κ. αρμόδια Αντιδήμαρχος το μοναδικό επιχείρημα υπέρ των αντιδρομήσεων « ότι θα διευκολυνθεί η είσοδος των αυτοκινήτων στην Αγίας Σοφίας – Κορίνθου; Εμείς το αντιλαμβανόμαστε, όμως αυτοί δεν αντιλαμβάνονται από που θα βγαίνουν τα εντός της πόλεως περισσότερα και ευκολότερα εισερχόμενα αυτοκίνητα. Δεν γνωρίζουν ότι για να γίνουν αναπλάσεις σε όλες τις Ευρωπαϊκές πόλεις, εμποδίζεται η είσοδος και εδώ επιδιώκεται; Πως σε όλες τις χώρες του κόσμου προσπαθούν την κίνηση των οχημάτων να την οδηγούν εκτός ιστορικών και εμπορικών κέντρων, σε αντίθεση με την πόλη μας που η δημοτική αρχή αλλά και το ΤΕΕ με τις αντιδρομίσεις φέρνουν όλη την κίνηση στο ιστορικό κέντρο. Και προσπαθούν με παρανομίες να πετύχουν το στόχο τους που είναι η συνέχιση και η ενίσχυση της μιζέριας και της φτώχειας στην Πάτρα μας.
9. Αναρωτιόμαστε γιατί η Δημοτική Αρχή δημιουργεί προβλήματα και θεωρεί ότι με τις αντιδρομήσεις θα λυθούν (βλέπε έλλειψη μελετών των Πεζοδρομήσεων κεντρικών αρτηριών, Ποδηλατοδρόμους κ.τ.λ).
Γιατί ο κ. πρόεδρος δεν εισακούει αντίθετες φωνές άλλων ‘έμπειρων συναδέλφων του, που επί χρόνια έχουν διατυπωθεί και δεν συναντά του κατοίκους και επαγγελματίες της περιοχής, ώστε να σχηματίσει «Ιδίαν αντίληψη» επί του πεδίου και όχι στα ψυχρά τοπογραφικά;
Μήπως δεν γνωρίζει ή δεν έχει περπατήσει στην οδό Κανακάρη με τις (4) ανηφόρες; Ή μήπως συντάσσεται με το περίεργο δόγμα της Δημοτικής Αρχής για το πείραμα «Πάμε και όπου βγει;» εις βάρος της «Ποιότητας Ζωής» των δημοτών;”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αντιδρομήσεις Πάτρα: Βρέθηκε φόρμουλα για το κυκλοφοριακό, οι προτάσεις για Κορίνθου – Κανακάρη
Αχαΐα: Η σύλληψη 70χρονου, τα όπλα σε πολυτελές «κάστρο» και οι έρευνες για «οργανωμένο έγκλημα»
Δικάζεται σήμερα η Ειρήνη Μουρτζούκου, το μήνυμα πριν τη σύλληψή της
ΑΑΔΕ: «Σοκ και ΔΕΟΣ» για την πάταξη της φοροδιαφυγής
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News