Ο Προαστιακός της Πάτρας έγινε 15 ετών και αφού δεν υπογειοποιείται, «φτιασιδώνεται»
Οι εργασίες συντήρησης κρίνονται απαραίτητες προκειμένου να αρθούν οι υφιστάμενες βραδυπορίες, να περιοριστούν οι καθυστερήσεις και να βελτιωθεί η ποιότητα των σιδηροδρομικών μετακινήσεων προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο επιβατικό κοινό.

Εως την Παρασκευή 11 Ιουλίου, έχουν διακοπεί τα δρονολόγια του Προαστιακού σιδηρόδρομου της Πάτρας, καθώς ο ΟΣΕ πραγματοποιεί αναγκαίες τεχνικές εργασίες στην είσοδο του Σταθμού της αχαϊκής πρωτεύουσας.
Σύμφωνα με την σχετική ενημέρωση, οι εργασίες συντήρησης κρίνονται απαραίτητες προκειμένου να αρθούν οι υφιστάμενες βραδυπορίες, να περιοριστούν οι καθυστερήσεις και να βελτιωθεί η ποιότητα των σιδηροδρομικών μετακινήσεων προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο επιβατικό κοινό.
«Πόρτα» στην Πάτρα για το τρένο: Έκλεισε το πρόγραμμα CEF 2 – Χωρίς πόρους η σιδηροδρομική σύνδεση τουλάχιστον μέχρι το 2027
Για την εξυπηρέτηση των επιβατών κατά το διάστημα των παρεμβάσεων, η Hellenic Train θα διαθέσει λεωφορεία που θα εκτελούν όλα τα δρομολόγια του Προαστιακού στο ίδιο δίκτυο, αντικαθιστώντας τις σιδηροδρομικές γραμμές.
Οι εργασίες «εξυγίανσης και υποδομής», όπως ονομάζονται από τον ΟΣΕ, συμπίπτουν χρονικά με τα «γενέθλια» του Προαστιακού που αύριο γίνεται 15 ετών.
Ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος της Πάτρας ξεκίνησε επίσημα τη λειτουργία του στις 9 Ιουλίου 2010, με τη γραμμή Αγιος Ανδρέας – Αγιος Βασίλειος να μπαίνει σε λειτουργία την ημέρα εκείνη. Ηταν το πρώτο αστικό σιδηροδρομικό δίκτυο εκτός της Αθήνας στην Ελλάδα, που εξυπηρετεί ακόμα και σήμερα μια πυκνοκατοικημένη περιοχή, το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο και το Πανεπιστήμιο Πατρών.
Στόχος του ήταν η εξυπηρέτηση των καθημερινών μετακινήσεων των πολιτών από τα προάστια (κυρίως το Ρίο και την περιοχή της Κάτω Αχαΐας) προς το κέντρο της Πάτρας. Το έργο βασίστηκε στη χρήση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής, με περιορισμένες παρεμβάσεις, και αποτέλεσε μια οικονομικά αποδοτική λύση για τις ανάγκες μαζικής μετακίνησης της περιοχής.
Παρά τις θετικές επιδόσεις σε επιβατική κίνηση, το έργο παραμένει ημιτελές ως προς την πλήρη αστική ενσωμάτωση και την υπογειοποίησή του, με την επέκταση και αναβάθμισή του να αποτελεί διαρκές αίτημα και σημείο πολιτικής αντιπαράθεσης μέχρι σήμερα.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News