Τέλος στο “κόλπο” με τις αποδείξεις στα βενζινάδικα, τι αλλάζει από 1η Ιανουαρίου

Η απόφαση αυτή δεν επιφέρει καμία αλλαγή στα λογισμικά των πρατηρίων, αφού -ούτως ή άλλως- και σήμερα εκδίδουν τιμολόγια.

 

Τέλος στο "κόλπο" με τις αποδείξεις στα βενζινάδικα, τι αλλάζει από 1η Ιανουαρίου

Τέλος στο  κόλπο με τις αποδείξεις καυσίμων βάζει η απόφαση του διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή, καθώς από την 1η Ιανουαρίου 2027 για κάθε συναλλαγή χονδρικής (B2B) σε πρατήρια καυσίμων θα πρέπει να εκδίδεται τιμολόγιο, από το πρώτο ευρώ.

Αυτό σημαίνει ότι δεν θα μπορεί κάποιος να συγκεντρώσει αποδείξεις ενός πρατηρίου από οποιονδήποτε και να εκδώσει -έναντι αυτών- τιμολόγιο. Κι αυτό, διότι από το νέο έτος δεν θα γίνονται δεκτές για την καταχώρισή τους στα έξοδα του επαγγελματία ή της επιχείρησης απλές αποδείξεις λιανικής πώλησης καυσίμων (δηλαδή, χωρίς ΑΦΜ πελάτη).

Εμφάνιζαν δαπάνες, χωρίς να έχουν ξοδέψει

Εκμεταλλευόμενοι το προηγούμενο καθεστώς, που είχε θεσπιστεί πριν από αρκετά χρόνια, όταν ακόμα δεν υπήρχε ηλεκτρονική τιμολόγηση και αυτόματη διαβίβαση στο myDATA, διάφοροι επιτήδειοι εμφάνιζαν δαπάνες χωρίς να έχουν κάνει στην πραγματικότητα τα συγκεκριμένα έξοδα, με σκοπό να πληρώνουν λιγότερο φόρο.

Καμία αλλαγή στα λογισμικά των πρατηρίων

Αυτονόητα, με τη νέα διαδικασία, όλες οι επαγγελματικές δαπάνες αγοράς καυσίμων θα εμφανίζονται αυτόματα στο myDATA, μέσω της έκδοσης του τιμολογίου.

Η απόφαση αυτή δεν επιφέρει καμία αλλαγή στα λογισμικά των πρατηρίων, αφού -ούτως ή άλλως- και σήμερα εκδίδουν τιμολόγια.

 

 

Η «Πελοπόννησος» και το pelop.gr σε ανοιχτή γραμμή με τον Πολίτη

Η φωνή σου έχει δύναμη – στείλε παράπονα, καταγγελίες ή ιδέες για τη γειτονιά σου.

Viber: +306909196125