Μνημόνιο συνεργασίας ΔΗΠΕΘΕ – ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας: Μια χορηγία 20.000 ευρώ και 1170 προσκλήσεων
Συνεδρίασε το ΔΣ του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, με βασικό θέμα την υπογραφή μνημονίου με την ΚΕΔΗΠ – Καρναβάλι Πάτρας.
Το θέμα που κυριάρχησε στη σημερινή συνεδρίαση του ΔΣ του ΔΗΠΕΘΕ ήταν αυτό της υπογραφής μνημονίου συνεργασίας μεταξύ του Δημοτικού Περιφερειακού Θεάτρου Πάτρας και της ΚΕΔΗΠ – Καρναβάλι Πάτρας.
Όπως έχει ανακοινωθεί εδώ και καιρό, οι δύο φορείς αναμένεται να υπογράψουν το συγκεκριμένο μνημόνιο, στο πλαίσιο του οποίου μάλιστα, εντάσσεται και η παράσταση «Εκκλησιάζουσες». Όμως κάποια σημεία στην εισήγηση για την υπογραφή, έφεραν την αντίδραση της Μαριάννας Σταματιάδου, του πιο παλιού μέλους του ΔΣ του ΔΗΠΕΘΕ.
«Δεν μπορώ να καταλάβω σε τι χρειάζεται η υπογραφή αυτού του μνημονίου, καθώς και στο παρελθόν έχει υπάρξει πολλές φορές συνεργασία μεταξύ του ΔΗΠΕΘΕ και του Καρναβαλιού» σημειώνει η κ. Σταματιάδου μιλώντας στο pelop.gr και συνεχίζει: «Το ΔΗΠΕΘΕ στήριζε πάντα το Καρναβάλι, όμως στο συγκεκριμένο μνημόνιο, έτσι όπως διατυπώνονται κάποια πράγματα, φαίνεται πως το Καρναβάλι “καπελώνει” το ΔΗΠΕΘΕ. Και αυτό γιατί φαίνεται πως όλες οι παραστάσεις, όλες οι συναυλίες, όλη η δραστηριότητα, γίνεται από το Καρναβάλι».
Παράλληλα η Μαριάννα Σταματιάδου στέκεται και σε ένα ακόμα σημείο. Όπως σημειώνει: «Στην σύμβαση ανάμεσα στο ΔΗΠΕΘΕ και την ΚΕΔΗΠ, το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Πάτρας δεν αναφέρεται ως ΔΗΠΕΘΕ αλλά ως Θέατρο! Αυτό που είπα εγώ ήταν πως προσπαθούν να σβήσουν το ΔΗΠΕΘΕ της Πάτρας, να το καταργήσουν. Προσπάθησαν να καταργήσουν την Δραματική Σχολή και δεν το κατάφεραν, τώρα θέλουν να καταργήσουν το ΔΗΠΕΘΕ».
ΟΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ
Παράλληλα, ο κ. Σταματιάδου θίγει ένα ακόμα θέμα, κάτι που προβλέπεται στο μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ του ΔΗΠΕΘΕ και της ΚΕΔΗΠ – Καρναβάλι Πάτρας.
Σύμφωνα με τα όσα περιέχει, προβλέπεται μία χορηγία εκ μέρους της ΚΕΔΗΠ ύψους 20.000 ευρώ. Και αναρωτιέται η κ. Σταματιάδου: «Τι είδους χορηγία είναι αυτή, όταν την ημέρα της πρεμιέρας θα δοθούν 100 δωρεάν προσκλήσεις στην ΚΕΔΗΠ; Στις 23 του μηνός θα δοθούν 220 δωρεάν προσκλήσεις, ενώ και για τις 17 παραστάσεις που θα γίνουν συνολικά, θα δοθούν 50 προσκλήσεις για κάθε παράσταση. Θα δοθούν συνολικά 1170 προσκλήσεις, άρα για ποια χορηγία μιλάμε;». Μάλιστα, όπως σημειώνει η κ. Σταματιάδου σε ερώτησή της για το πού θα διατεθούν οι συγκεκριμένες προσκλήσεις που θα δοθούν στην ΚΕΔΗΠ η απάντηση ήταν πως θα δοθούν σε καρναβαλιστές. «Να δοθούν και πρέπει να έρθουν να την δουν την παράσταση, όμως δεν μπορούμε να μιλάμε για χορηγία» σημειώνει.
Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ
Ένα θέμα στο οποίο έχει αναφερθεί και στο παρελθόν η Μαριάννα Σταματιάδου, είναι το γεγονός ότι συνήθως τα θέματα που επρόκειτο να συζητηθούν στο συμβούλιο αποστέλλονται στα μέλη μόλις την προηγούμενη ημέρα. Με τον τρόπο αυτό δεν έχουν την ευκαιρία να τα μελετήσουν και να κάνουν τις παρατηρήσεις τους. Έτσι συνέβη και αυτή τη φορά καθώς τα θέματα εστάλησαν το απόγευμα της Τρίτης. Και μάλιστα καλώντας τα μέλη του ΔΣ να συζητήσουν ένα θέμα, το οποίο είχε ήδη συζητηθεί πριν από μία εβδομάδα στο ΔΣ της ΚΕΔΗΠ.
Παράλληλα, η Μαριάννα Σταματιάδου αναφέρθηκε και στο γεγονός ότι για ακόμα μία φορά δεν παρέστη στην συνεδρίαση ο καλλιτεχνικός διευθυντής του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας Λουκάς Θάνος. «Η δικαιολογία που ακούμε είναι ότι έχει πρόβες. Βέβαια καταλαβαίνω ότι το Σάββατο έχουμε πρεμιέρα και πρέπει να γίνουν πρόβες, όμως θα μπορούσε να βρεθεί λύση. Θα μπορούσε να γίνει άλλη ώρα η συνεδρίαση ώστε να είναι και ο ίδιος παρών καθώς ήταν πολύ σημαντικά τα θέματα που συζητήθηκαν. Μας λένε πως όποτε τον χρειαστούμε μπορούμε να τον πάρουμε τηλέφωνο, όμως από το τηλέφωνο δεν γίνεται δουλειά. Άλλωστε το συμβούλιο γίνεται διαδικτυακά και θα μπορούσε να έχει ένα laptop, όμως όταν το είπα, η απάντηση που έλαβα ήταν πως ο καλλιτεχνικός διευθυντής δεν έχει laptop!» σημειώνει η Μαριάννα Σταματιάδου.
Μάλιστα, ένα τέτοιο θέμα προέκυψε σήμερα, ένα θέμα στο οποίο ήταν απαραίτητη η παρουσία του Λουκά Θάνου, και αφορούσε την πρόσληψη μίας ακόμα πιανίστριας. «Μιλάμε για μια αξιόλογη καλλιτέχνη, όμως κανείς δεν μας εξήγησε το γιατί έπρεπε να προσληφθεί και δεύτερος πιανίστας. Όταν ρωτήσαμε τον πρόεδρο, μας είπε πως αυτό είναι θέμα του καλλιτεχνικού διευθυντή, ο οποίος όμως δεν ήταν παρών» καταλήγει η Μαριάννα Σταματιάδου.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News