Αντιμέτωπη με καταστροφή και χρεοκοπία η Αμπερ Χερντ μετά τη δικαστική ήττα με τον Τζόνι Ντεπ
Έχασε πιθανά κέρδη έως και 50 εκατομμύρια δολάρια. «Δεν υπάρχει δρόμος επιστροφής για τη Χερντ στο Χόλιγουντ»
Aντιμέτωπη με μια μεγάλη κρίση στην καριέρα της αλλά και την οικονομική καταστροφή βρίσκεται η Άμπερ Χερντ μετά την ήττα της στη «blockbuster» δίκη για την υπόθεση δυσφήμισης από τον πρώην σύζυγό της Τζόνι Ντεπ -οι ένορκοι της οποίας την βρήκαν ένοχη, για συκοφαντική δυσφήμιση επιβάλλοντάς της την αστρονομική αποζημίωση ύψους 8,35 εκατομμυρίων δολαρίων.
Αντιμέτωπη με καταστροφή και χρεοκοπία μετά την ήττα στη δίκη με τον Τζόνι Ντεπ
Οι ειδικοί, αναφέρει η Daily Mail, πρότειναν ότι «δεν υπάρχει δρόμος επιστροφής για τη Χερντ στο Χόλιγουντ», προσθέτοντας ότι η δραματική δικαστική διαμάχη έξι εβδομάδων άφησε την εικόνα της 36χρονης ηθοποιού «πολύ αηδιαστική για ένα στούντιο», εγείροντας ερωτήματα για τα μελλοντικά της κέρδη.
Η ηθοποιός δήλωσε καθ’ όλη τη διάρκεια της δίκης ότι το προφίλ της έχει πληγεί σοβαρά από την υπόθεση, αποκαλύπτοντας πως η μήνυση του Τζόνι Ντεπ την εμπόδισε να εκπληρώσει την υπόσχεση να δωρίσει 7 εκατομμύρια δολάρια στην Αμερικανική Ένωση Πολιτικών Ελευθεριών. Η εμπειρογνώμονας της βιομηχανίας του θεάματος Kathryn Arnold κατέθεσε, επίσης, ότι η Χερντ έχασε πιθανά κέρδη έως και 50 εκατομμύρια δολάρια.
Η Χερντ αντιμετωπίζει ένα σωρό προβλήματα υπό το πρίσμα της ήττας της στη δίκη και όσον αφορά στην καριέρα της, τα «αφεντικά» του Χόλιγουντ είναι απίθανο να την επιλέξουν για ρόλους στο μέλλον. Τόσο, η ηθοποιός όσο και οι μάρτυρες αναφέρθηκαν στα οικονομικά της προβλήματα κατά την διάρκεια της δίκης, ενώ το τεράστιο κύμα υποστήριξης προς τον Ντεπ μπορεί να οδηγήσει brands και εταιρείες στο να την αποφύγουν.
Η Χερντ μπορεί, επίσης, να δυσκολεύεται πλέον να τηρήσει διάφορες οικονομικές υποχρεώσεις, μεταξύ άλλων προς ομάδες όπως η ACLU και το οικονομικό βάρος μπορεί να περιορίσει μια καριέρα ακτιβισμού -είναι γνωστό ότι η ηθοποιός υποστηρίζει οργάνωση για τα δικαιώματα των γυναικών.
Το νομοσχέδιο για τις αποζημιώσεις μπορεί, επίσης, να την αναγκάσει να πουλήσει περιουσιακά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένου ενός αγροτικού καταφυγίου 570.000 δολαρίων στην Yucca Valley και ενός Range Rover που κράτησε μετά το διαζύγιό της με τον Ντεπ.
Πώς η Χερντ θα καλύψει την τεράστια αποζημίωση προς τον Τζόνι Ντεπ – Τα τρία επικρατέστερα σενάρια
Το κύριο ερώτημα, ωστόσο, θα είναι πώς η Χερντ θα καλύψει τον τεράστιο λογαριασμό αποζημίωσης, τον οποίο έχει 30 χρόνια για να πληρώσει. Η δικηγόρος Sandra Spurgeon του Spurgeon Law Group στο Λέξινγκτον του Κεντάκι, πρότεινε ότι μια πιθανότητα θα μπορούσε να είναι ο Ντεπ να παραιτηθεί από την αποζημίωση ή να διαπραγματευτεί ένα χαμηλότερο ποσό.
Η ίδια δήλωσε στο CBS MoneyWatch ότι «Είναι [ο Depp] στη θέση του οδηγού αυτή τη στιγμή. Για ένα άτομο που δεν έχει τη δυνατότητα να πληρώσει την απόφαση και δεν έχει τη δυνατότητα να καταθέσει την εγγύηση, τότε υπάρχει πραγματικό ζήτημα εάν ο νικητής σκοπεύει να εκτελέσει την απόφαση».
Ωστόσο, εάν την αναγκάσει να πληρώσει ολόκληρο το ποσό που επιβλήθηκε, ένα άλλο σενάριο θα μπορούσε να δει την Χερντ να ασκεί έφεση κατά της αποζημίωσης. Αν και μια έφεση με νέο δικαστή μπορεί να λειτουργήσει υπέρ της, θα πρέπει να παρουσιάσει το πλήρες ποσό όσο εξετάζεται η έφεση –κάτι που θα μπορούσε να την αναγκάσει να καταθέσει αίτηση πτώχευσης.
Μια τρίτη επιλογή, σύμφωνα με τη νομική συνεργάτιδα του CBS News Jessica Levinson και όσαν αναφέρει η Daily Mail, είναι ότι τα μελλοντικά της κέρδη θα μπορούσαν να κατασχεθούν -που σημαίνει ότι ένα μέρος του μισθού της από μελλοντικές ταινίες ή τηλεοπτικές εκπομπές θα μπορούσε να πάει στον Ντεπ μέχρι να καλυφθεί το χρέος.
Ωστόσο, το δικαστήριο θα μπορούσε να αποφασίσει ότι η προοπτική μελλοντικής εργασίας είναι δυσοίωνη για την Άμπερ Χερντ, αφού οι ειδικοί του Χόλιγουντ δήλωσαν ότι η ηθοποιός είναι απίθανο να ληφθεί υπόψη από τα αφεντικά των στούντιο υπό το φως της πολύκροτης δίκης.
Ορισμένοι έχουν προτείνει ότι μπορεί ακόμη και να στραφεί σε μια καριέρα συνηγόρου για τα θύματα της ενδοοικογενειακής κακοποίησης -αν και είναι δύσκολο να δούμε πώς αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει στη χρηματοδότηση των νομικών της ζητημάτων.
Ο Βρετανός ειδικός σε θέματα δημοσίων σχέσεων Μαρκ Μπορκόφσκι δήλωσε: «Δεν υπάρχει δρόμος επιστροφής για τη Χερντ στο Χόλιγουντ. Αν κάθεσαι εκεί και γυρίζεις μια ταινία ή σκέφτεσαι να κάνεις casting, θα την προσλάβεις»;
Ο πρώην δικηγόρος ψυχαγωγίας Matthew Belloni, ο οποίος γράφει για τις επιχειρήσεις του Χόλιγουντ για το ενημερωτικό δελτίο Puck, δήλωσε: «Και οι δύο θα ξαναδουλέψουν, αλλά νομίζω ότι θα περάσει καιρός μέχρι ένα μεγάλο στούντιο να τους θεωρήσει αρκετά “ασφαλείς” για να ποντάρει σε αυτούς». «Το προσωπικό φορτίο που αποκαλύφθηκε σε αυτή τη δίκη ήταν πολύ άσχημο για να θέλει ένα στούντιο να ασχοληθεί με αυτούς».
Ποια η στάση που θα κρατήσει το Χόλιγουντ σύμφωνα με τους ειδικούς
Η σύμβουλος διαχείρισης φήμης Alexandra Villa της In House PR δήλωσε στη Mirror: «Η καριέρα της Άμπερ φαίνεται να βρίσκεται σε κρίση αυτή τη στιγμή. Αυτό που συνέβη θα τρομάξει τα μεγάλα στούντιο του Χόλιγουντ. Οι μικρότερες παραγωγές, επίσης, θα είναι επιφυλακτικές στο να επενδύσουν χρήματα στην Χερντ για οποιοδήποτε έργο. Κατά τη γνώμη μου, αυτή τη στιγμή, οι παραγωγοί θα πρέπει να σκεφτούν προσεκτικά αν θα την προσλάβουν, καθώς η δυναμική της κοινής γνώμης έχει στραφεί εναντίον της».
«Ο κόσμος ξεχνά ότι τα στούντιο του Χόλιγουντ είναι επιχειρήσεις. Προσλαμβάνουν αστέρες ανάλογα με το αν θα αποφέρουν κέρδη ή όχι. Έχει ένα βουνό να ανέβει. Μεγάλο μέρος της κατάθεσής της έχει κενά και ίσως χρειαστεί να αντιμετωπίσει αυτά τα ζητήματα».
Η Χερντ αντιμετωπίζει, επίσης, ένα αίτημα από το κοινό για την απομάκρυνσή της από το Aquaman λόγω της μάχης της με τον Ντεπ. Το αίτημα πλησιάζει στο στόχο των 4,5 εκατομμυρίων υπογραφών, καθώς αυτή τη στιγμή βρίσκεται στα 4,48 εκατομμύρια.
Εν τω μεταξύ, η διευθύνουσα σύμβουλος της Spotted Media, Janet Comenos, δήλωσε ότι οι παραγωγοί ταινιών παρακολουθούν έντονα τα δεδομένα για να δουν τι σκέφτεται το κοινό για τον Ντεπ και τη Χερντ.
Η Comenos δήλωσε: «Έχει προκύψει σε αρκετές συζητήσεις μας με τους παραγωγούς -είναι περίεργοι να καταλάβουν αν υπάρχει ασυμφωνία μεταξύ των ενεργειών των στούντιο και της γνώμης του κοινού. Νομίζω ότι τα αποτελέσματα δείχνουν αρκετά ξεκάθαρα ότι ο Τζόνι Ντεπ είναι εξαιρετικά προσλήψιμος και ότι θα ήταν ρίσκο για μια εταιρεία παραγωγής να προσλάβει την Άμπερ Χερντ λόγω της κατακόρυφης πτώσης της απήχησης που είχε από την αρχή της δίκης».
Ο Eric Rose, ειδικός σε θέματα διαχείρισης κρίσεων και επικοινωνίας στο Λος Άντζελες, χαρακτήρισε τη δίκη, η οποία διήρκεσε έξι εβδομάδες με ένα διάλειμμα μιας εβδομάδας, «κλασική δολοφονία-αυτοκτονία», όσον αφορά τη ζημιά στις καριέρες των δύο ηθοποιών.
«Από την άποψη της διαχείρισης της φήμης, δεν μπορεί να υπάρξουν νικητές», είπε. «Αιματοκύλισαν ο ένας τον άλλον. Τώρα γίνεται πιο δύσκολο για τα στούντιο να προσλάβουν κάποιον από τους δύο ηθοποιούς, επειδή ενδεχομένως αποξενώνεις ένα μεγάλο τμήμα του κοινού σου, στο οποίο μπορεί να μην αρέσει το γεγονός ότι έχεις προσλάβει είτε τον Τζόνι είτε την Άμπερ για ένα συγκεκριμένο έργο, επειδή τα αισθήματα είναι τόσο έντονα τώρα».
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News