Πελετίδης για τρένο: Εχουμε το δίκιο και θα το βρούμε – Με ποιες διαθέσεις πάει στον Καραμανλή
Η γραμμή Πελετίδη απέναντι στις εξελίξεις που αποκάλυψε η «Π» με το κόκκινο των Βρυξελλών.
«Οταν έχεις δίκιο, τα εμπόδια ξεπερνιούνται». Με αυτή τη φράση υποδέχεται το τηλεφωνικό διάβημα της εφημερίδας «Πελοπόννησος» ο Κώστας Πελετίδης, για να δώσει το στίγμα του, σε σχέση με τις διαγραφόμενες αρνητικές εξελίξεις στο αίτημα της υπογειοποίησης.
Πελετίδης για τρένο: Εχουμε το δίκιο και θα το βρούμε – Με ποιες διαθέσεις πάει στον Καραμανλή
Δεν είναι μόνο αυτή όμως η προμετωπίδα των θέσεων με τις οποίες ο δήμαρχος μεταβαίνει στην Αθήνα την ερχόμενη Πέμπτη. Η σημαία του έχει διπλή όψη. Από τη μια ο δήμαρχος ευελπιστεί ότι το «κόκκινο» των Βρυξελλών θα παρακαμφθεί μπροστά στην πολιτική βούληση, εφόσον αυτή υπάρχει, από την άλλη δεν θέλει να αναγνωρίσει την εξέλιξη αυτή ως επίσημη.
ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ; Ο κ. Πελετίδης μάς παραπέμπει στην ομιλία του υπουργού Υποδομών στο Συνέδριο που έκανε η «Π» τον περασμένο μήνα. «Ακούσαμε συγκεκριμένες δεσμεύσεις» μας λέει. Σύμφωνα με αυτές, το αίτημα της υπογειοποίησης στο διάστημα από Ρίο μέχρι και την είσοδο της Πάτρας υποστηρίζεται στο μέγιστο δυνατόν και παλεύεται με σκοπό να ικανοποιηθεί όσο γίνεται περισσότερο.
ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ Εκτοτε, λέει ο κ. Πελετίδης, δεν ακούσαμε κάτι διαφορετικό. Ούτε ακούσαμε κάποια επίσημη θέση από την κυβέρνηση την περασμένη εβδομάδα που να ανακοινώνει ότι η υπογειοποίηση δεν ισχύει. Συνεπώς- συμπεραίνουμε εμείς- η δημοτική αρχή δεν έχει κανένα λόγο και κανένα συμφέρον να αποδεχθεί ως δεδομένες τις εξελίξεις που αποκαλύφθηκαν από το ρεπορτάζ της περασμένης εβδομάδας. Το μπαλάκι το έχει η κυβέρνηση.
«Αλλωστε» μας λέει ο κ. Πελετίδης, η ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής γραμμής δεν είναι ένα τοπικό έργο του Δήμου Πατρέων. Είναι ένα εθνικό έργο. Αφορά την εθνική οικονομία»
Κατόπιν αυτών, ο δήμαρχος πάει στην Αθήνα με τις διαθέσεις που είχε όταν ανακοίνωνε την μετάβαση, που θα γίνει την Πέμπτη, με τη συμμετοχή αντιπροσωπείας του Δήμου και των φορέων των συνοικιών των βορείων προαστείων της Πάτρας που θίγονται σ’ αυτή τη φάση από την επέκταση της γραμμής. Η αντιπροσωπεία δεν πάει να εξετάσει τις αρνητικές εξελίξεις. Πάει με σκοπό να υπερασπιστεί τη βέλτιστη ικανοποίηση του αιτήματος.
Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
Ποιον θα δει εκεί; Ο δήμαρχος παραδέχεται πως δεν έχει κλειστεί ραντεβού. Συνεπώς θα συναντήσει είτε τον υπουργό, είτε κάποιον κυβερνητικό παράγοντα. Αλλά θα πάει.
Ο κ. Πελετίδης εκτιμά ότι αρνητικές αποφάσεις σαν κι αυτές που αποκαλύφθηκαν είναι συνήθης κατάσταση για τις επιτροπές των Βρυξελών. «Κατά καιρούς γίνονται αυτά» μας λέει, αλλά αίρονται όταν ασκούνται οι δέουσες πολιτικές παρεμβάσεις.
ΤΑ ΑΤΟΥ Τα επιχειρήματα από τα οποία πιάνεται η Μαιζώνος είναι τα εξής:
>Η επίγεια διέλευση του τρένου είναι ασυμβίβαστη με τις αρχές της περίφημης βιώσιμης αστικής κινητικότητας που η ΕΕ ευαγγελίζεται ως ιερό κανόνα.
>Το ελλείπον ποσό για μεγιστοποίηση της υπογειοποίησης δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο, τουλάχιστον σύμφωνα με τους υπολογισμούς που κάνει η δημοτική αρχή.
>Η επίγεια χάραξη δεν είναι φθηνή. Εχει κόστος συγκρίσιμο με αυτό της υπογειοποίησης.
>Στην περίπτωση Σεπολίων- Αγίων Αναργύρων Αττικής, επιλέχθηκε η υπόγεια χάραξη χωρίς δεύτερη συζήτηση, και χωρίς να πτοήσει κανέναν το κόστος.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News