Γιατί δεν προβλέφθηκε τρένο στη Γέφυρα;

Ο Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Γέφυρα ΑΕ Παναγιώτης Παπανικόλας εξήγησε τον λόγο που δεν προβλέφθηκε η διέλευση σιδηροδρομικής γραμμής κάτω από την Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου

Γέφυρα

Μετά από 17 χρόνια λειτουργίας της Γέφυρας Χαρίλαος Τρικούπης, μάθαμε από τα πλέον επίσημα χείλη, γιατί δεν προβλέφθηκε η διέλευση σιδηροδρομικής γραμμής κάτω από την Γέφυρα. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Γέφυρα Α.Ε. Παναγιώτης Παπανικόλας, μιλώντας στο πρόσφατο συνέδριο της «Π» RGC 2021, εξήγησε ότι το θαλάσσιο πέρασμα, έπρεπε να έχει δίαυλο ναυσιπλοΐας ύψους 57 μέτρων, για τις ανάγκες διέλευσης των πλοίων.

ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ-ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ «ΧΑΡΙΛΑΟΣ ΤΡΙΚΟΥΠΗΣ» - Titan Greece

Επειδή στην κατασκευή μιας γέφυρας οι κλήσεις του τρένου είναι διαφορετικές από αυτές του αυτοκινήτου, για να επιτευχθεί το ελάχιστο ύψος των 57 μέτρων από την θάλασσα, η γέφυρα θα έπρεπε να ξεκινά πολύ πιο πίσω για να είναι εφικτή μια ομαλή κλήση για τον σιδηρόδρομο. Συμπέρασμα: Αυτή η προσθήκη θα κατέληγε σε ένα έργο με υψηλότερο κόστος τουλάχιστον κατά 40%, με πιο ακριβά διόδια κατά 40% (21 ευρώ αντί για 13), για μια υποδομή (τρένο) που από την απέναντι όχθη δεν υπήρχε και δεν θα οδηγούσε πουθενά σε επίπεδο διευρωπαϊκών δικτύων. Με απλά λόγια, θα ξοδεύαμε δις. ευρώ άσκοπα.