Καλάβρυτα: Κερνίτσα-Μέγα Σπήλαιο …μέσα από σήραγγα – Οι προτάσεις Παπαδόπουλου στον Τριαντόπουλο
Αναλυτικό υπόμνημα με έργα μεγάλης σημασίας για τα Καλάβρυτα έδωσε το Σάββατο ο Θανάσης Παπαδόπουλος στον υφυπουργό παρά τω πρωθυπουργώ Χρήστο Τριαντόπουλο.
Ευκαιρία για την προώθηση σημαντικών έργων ανάπτυξης των Καλαβρύτων βρήκε ο δήμαρχος Θανάσης Παπαδόπουλος στο τριήμερο συνέδριο για την Κλιματική Ουδετερότητα που διοργανώθηκε τις προηγούμενες ημέρες στο Πολυδύναμο Πολιτιστικό Κέντρο από το Δίκτυο Πόλεων με Λίμνες, την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και το Συλλογικό Σύστημα Διαχείρισης Αποβλήτων Εκσκαφών και Κατεδαφίσεων (ΑΕΚΚ) «Αχαιός».
Στο συνέδριο συμμετείχαν μεταξύ άλλων ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, αρμόδιος για θέματα θέματα Κρατικής Αρωγής και Αποκατάστασης από Φυσικές Καταστροφές Χρήστος Τριαντόπουλος, ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης και ο πρόεδρος του Δικτύου Πόλεων με Λίμνες Γιώργος Καπεντζώνης.
Με την ευκαιρία της επίσκεψης Τριαντόπουλου, ο Θ. Παπαδόπουλος του παρέδωσε υπόμνημα στο οποίο περιγράφονται οι άμεσες, επείγουσες χρηματοδοτικές ανάγκες για την δρομολόγηση και υλοποίηση έργων υποδομής στην περιοχή που έχουν αναφορά και σε συνέπειες ή πιέσεις περιβαλλοντικού χαρακτήρα.
Συγκεκριμένα, ο δήμαρχος Καλαβρύτων περιλαμβάνει το ζωτικής σημασίας έργο αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού του δρόμου Πούντας -Καλαβρύτων αλλά και άλλων οδικών αξόνων, όπως η Πατρών-Καλαβρύτων μέσω Χαλανδρίτσας, ενδοδημοτικοί δρόμοι όπως η οδός Τριποτάμων- Λιβαρτζίου- Αροανίας, η οδός Βλασίας-Λεχουρίου, η οδός Αιγίου-Πτέρης Καλαβρύτων, το τμήμα Πετσάκων -Κυρίτσοβας- Γουμένισσας, ο αγροτοδασικός δρόμος Κούτελης- Ροδέας -Μανεσίου κ.ά. Και φυσικά όλο το αγροτοδασικό δίκτυο των 450 χιλιομέτρων που είναι ανάγκη να στηριχθεί ώστε να στηριχθεί και το ίδιο το περιβάλλον.
Πιο αναλυτικά, για την Πούντας-Καλαβρύτων, ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε ότι «ο σημερινός δρόμος είναι άκρως επισφαλής από κατολισθήσεις. Με την κατασκευή μιας σύγχρονης σήραγγας μόλις δυο χιλιομέτρων θα λυθεί το πρόβλημα των συνεχών κατολισθήσεων στο άκρως επικίνδυνο τμήμα Κερνίτσα-Μέγα Σπήλαιο. Και θα καταστεί εφικτή μελλοντικά η σύγχρονη οδική διασύνδεση της Δυτικής Ελλάδας με την κεντρική Πελοπόννησο και την Τρίπολη».
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News