Πάτρα: «Πρεμιέρα» τη Δευτέρα για τις χειμερινές εκπτώσεις – Σε τι ελπίζουν οι καταστηματάρχες
Στη διάρκεια των εκπτώσεων τα καταστήματα θα είναι προαιρετικά ανοιχτά την πρώτη Κυριακή μετά την έναρξή τους, δηλαδή στις 15 Ιανουαρίου.
Ξεκινούν αύριο οι χειμερινές εκπτώσεις 2023 και θα διαρκέσουν έως και τις 28 Φεβρουαρίου, σύμφωνα με ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Πάτρας.
Στη διάρκεια των εκπτώσεων τα καταστήματα θα είναι προαιρετικά ανοιχτά την πρώτη Κυριακή μετά την έναρξή τους, δηλαδή στις 15 Ιανουαρίου.
Στη διάρκεια των εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, η αγορά της Πάτρας λειτούργησε με σκαμπανεβάσματα και μόνο τις τελευταίες ημέρες κατάφερε να κερδίσει το «ριμπάουντ», κάνοντας αυξημένο τζίρο.
«Πλέον τα φώτα στέφονται στην περίοδο των εκπτώσεων με την αγορά να περιμένει και εκεί να δοκιμάσει τις δυνάμεις της», λέει ο γραμματέας του Εμπορικού Συλλόγου Πάτρας Τάσος Νικολακόπουλος.
Κι αυτό γιατί σύμφωνα με την ΕΣΕΕ η λειτουργία της αγοράς δεν έχει ακόμη αποκατασταθεί στα προ Covid-19 επίπεδα, ενώ καταναλωτικές συμπεριφορές οι οποίες είχαν διογκωθεί κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης, όπως οι διαδικτυακές αγορές, διατηρούνται, έως ένα βαθμό, ακόμη και σήμερα.
Στα παραπάνω θα πρέπει να προστεθεί ο αντίκτυπος της ενεργειακής κρίσης και των ανατιμήσεων και η αυξημένη αβεβαιότητα την οποία επέφερε η τελευταία σε καταναλωτές και επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με έρευνα της ΕΣΕΕ, μία στις τέσσερις επιχειρήσεις (26,4%) σημείωσε υψηλότερες πωλήσεις συγκριτικά με την αντίστοιχη εορταστική περίοδο του 2021-2022, ενώ σχεδόν μία στις δύο (43,6%) επιχειρήσεις δεν κατέγραψε κάποια μεταβολή. Ωστόσο, το 29,4% των επιχειρήσεων εμφάνισε επιδείνωση των πωλήσεων σε σχέση με πέρυσι.
Λαμβάνοντας υπόψη τις νέες προκλήσεις (ενεργειακή κρίση/ανατιμήσεις), το 27% των επιχειρήσεων δήλωσε πολύ/ πάρα πολύ ικανοποιημένο από τις πωλήσεις κατά την εορταστική περίοδο. Περισσότερες από τις μισές (54,0%) εμφανίζεται μέτρια ικανοποιημένο ενώ το 19% λίγο έως καθόλου.
Ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης από την επισκεψιμότητα στα καταστήματα οφείλεται στην άρση των περιορισμών των μετακινήσεων, και της επιθυμίας των καταναλωτών για επιστροφή στην κανονικότητα. Περισσότερες από μία στις τρεις (36,8%) δήλωσε από πολύ έως πάρα πολύ ικανοποιημένες από την επισκεψιμότητα, ενώ σχεδόν οι μισές (47,9%) δήλωσαν μέτρια ικανοποιημένες.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News