Τέμπη: Διαβιβάζεται στη Βουλή η δικογραφία για τη σύμβαση 717 της ΕΡΓΟΣΕ για τις ευθύνες Σπίρτζη – Καραμανλή
Περίπου 120 ημέρες από το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, γίνεται γνωστό ότι το παρελθόν είχε διενεργηθεί έρευνα για την επίμαχη σύμβαση «717» και από την οικονομική εισαγγελία, ωστόσο αρχειοθετήθηκε καθώς τότε δεν προέκυψαν ενδείξεις για απιστία.
Τέσσερις μήνες από την τραγωδία στα Τέμπη και η δικογραφία για τη σύμβαση «717» για τη τηλεδιοίκηση και τη σηματοδότηση στα τρένα, η οποία ακόμα δεν έχει υλοποιηθεί, παίρνει τον δρόμο για τη Βουλή. Τη διαβίβαση της δικογραφίας το κοινοβούλιο αποφάσισε η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία, η οποία ερευνά την υπόθεση από τον Νοέμβριο του 2022.
Περίπου 120 ημέρες από το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, γίνεται γνωστό ότι το παρελθόν είχε διενεργηθεί έρευνα για την επίμαχη σύμβαση «717» και από την οικονομική εισαγγελία, ωστόσο αρχειοθετήθηκε καθώς τότε δεν προέκυψαν ενδείξεις για απιστία. Πέρυσι, παρ’ όλα αυτά, ανασύρθηκε από το αρχείο λόγω νέων στοιχείων και η έρευνα πέρασε στα χέρια της ευρωπαϊκής εισαγγελίας.
Πλέον, η ελληνική ευρωπαϊκή εισαγγελία στο πλαίσιο της έρευνας που διενεργεί «σκόνταψε» σε τυχόν ευθύνες δύο πρώην υπουργών και διαβιβάζει τη δικογραφία, μέσω της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου, στη Βουλή για να ερευνηθούν τυχόν ποινικές ευθύνες των πρώην υπουργών Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη και Κώστα Καραμανλή.
Η έρευνα της ευρωπαϊκής εισαγγελίας, η οποία συνεχίζεται για την εμπλοκή μη πολιτικών προσώπων στην υπόθεση, επικεντρώνεται στο εάν έχει διαπραχθεί κακοδιαχείριση σε βάρος των συμφερόντων της Ευρωπαϊκής Ένωσης καθώς το συγκεκριμένο έργο – σύμβαση είναι συγχρηματοδοτούμενο από το ελληνικό δημόσιο και την Ε.Ε.
Η επίμαχη σύμβαση υπεγράφη το 2014 αλλά έκτοτε έχουν δοθεί επτά παρατάσεις.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News