Πάτρα – Καταγγελία στην «Π»: «Δεν με αφήνουν να πάρω τα χρήματά μου»
Αναγνώστης διαμαρτύρεται για τη στάση τράπεζας σχετικά με υπόθεσή του
Την ανάγκη να διαμαρτυρηθεί μέσω της «Πελοποννήσου» αισθάνθηκε ο αναγνώστης της εφημερίδας μας, Νίκος Τσώνης, ο οποίος αναφέρθηκε στη στάση της Εθνικής Τράπεζας σχετικά με γραφειοκρατικό ζήτημα που τον εμποδίζει να πάρει άμεσα τα χρήματά του από την τράπεζα.
Ο Νίκος Τσώνης γεννήθηκε στη Πάτρα, ωστόσο τα τελευταία χρόνια είναι μόνιμος κάτοικος εξωτερικού. Πρόσφατα πέθανε ο πατέρας του και στις 22 Σεπτεμβρίου ήρθε στην αχαϊκή πρωτεύουσα προκειμένου να διευθετήσει διάφορες εκκρεμότητες με τα κληρονομικά.
Ανάμεσα στις εκκρεμότητες είναι και ένα ποσό, το οποίο υπάρχει σε κοινό λογαριασμό με τον πάτερα του. Οπως υποστηρίζει, παρότι έχει δώσει τα απαραίτητα έγγραφα στο κατάστημα της τράπεζας, δεν μπορεί να εισπράξει τα χρήματα που του ανήκουν.
Ο Νίκος Τσώνης δήλωσε στην «Π» τα εξής: «Διατηρούσα με τον πατέρα ένα κοινό λογαριασμό στην Εθνική Τράπεζα και μετά τον θάνατό του τα χρήματα ανήκουν σε μένα. Είμαι κάτοικος Γερμανίας και πήγα στην τράπεζα προκειμένου να εισπράξω τα χρήματα αυτά, αλλά δεν μου τα δίνουν. Πριν έρθω στην Πάτρα, είχα μιλήσει με υπάλληλους της τράπεζας και μου είχαν ζητήσει να μεταφράσω ορισμένα έγγραφα. Το έκανα και τα κατέθεσα στα κεντρικά γραφεία της Εθνικής Τράπεζας στην Πάτρα. Ομως με ενημέρωσαν ότι χρειάζεται να γίνει ραντεβού, το οποίο όρισαν για τις 31 Οκτωβρίου.
Επειδή, όμως, πρέπει να αναχωρήσω στις 13 Οκτωβρίου και να επιστρέψω στη Γερμανία δεν μπορώ να είμαι εδώ στις 31 Οκτωβρίου.
Τι πράγματα είναι αυτά; Για ποιο λόγο με ταλαιπωρούν; Τους απείλησα ότι θα κινηθώ νομικά και μόλις το έκανα, μου είπαν να είμαι στην τράπεζα στις 9 Οκτωβρίου. Ελπίζω να βρεθεί λύση και να πάρω τα χρήματά μου μέχρι τις 13 Οκτωβρίου, οπότε θα αναχωρήσω από την Ελλάδα».
Η «Πελοπόννησος» δεν υιοθετεί την καταγγελία του Νίκου Τσώνη, ωστόσο την καταγραφεί.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News