Πατρινό Καρναβάλι 2024: Έρχεται το 13ο Διαδικτυακό Παιχνίδι Κρυμμένου Θησαυρού – Ποια η φετινή του πρωτοτυπία

Ετοιμάστε τους υπολογιστές σας, ζεστάνετε τα ποντίκια σας, μπείτε σε καρναβαλικό μουντ και ετοιμαστείτε να παίξετε στο 13ο Διαδικτυακό Παιχνίδι Κρυμμένου Θησαυρού.

Πατρινό

Με αφετηρία τις 27 Ιανουαρίου και τερματισμό την 6η Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί το 13ο Διαδικτυακό Παιχνίδι Κρυμμένου Θησαυρού, το οποίο θα έχει συγκεκριμένη νέα θεματολογία και αναδίπλωση – συνέχεια της ιστορίας του προηγούμενου παιχνιδιού.

Αυτό μάλιστα, είναι που θα αποτελέσει και την μοναδική πρωτιά στην ιστορία του Πατρινού Καρναβαλιού και του θεσμού γενικότερα, καθώς πρόκειται για την πρώτη φορά που το τέλος του 12ου θα είναι η αρχή του 13ου Παιχνιδιού!

Το 13ο Διαδυκτιακό Παιχνίδι Κρυμμένου Θησαυρού, θα αποτελείται από πέντε κύριες φάσεις, την φάση εισαγωγής και την εύρεση του Κρυμμένου Θησαυρού. Κάθε μία από τις φάσεις θα δίνει στον παίκτη 400 βαθμούς ενώ θα αποτελείται από 12 ερωτήσεις των 25 βαθμών, δύο “φέρτε” των 30 βαθμών και ένα παιχνίδι των 40 βαθμών με κλίμακα. Σημειώνεται πως η δυσκολία των ερωτήσεων του Παιχνιδιού θα δυσκολεύει με την εξέλιξη των φάσεων.

Κάθε φάση του παιχνιδιού θα δίνει και από ένα στοιχείο στον παίκτη, ο οποίος θα μπορέσει να τα χρησιμοποιήσει συνθέτοντάς τα, ώστε να οδηγηθεί στην τελική απάντηση που θα πρέπει να δοθεί για την εισαγωγή του στην εύρεση του Κρυμμένου Θησαυρού. Η εύρεση μάλιστα θα δώσει σε έναν και μοναδικό παίκτη 50 βαθμούς.

Όσον αφορά τα “φέρτε”, μίας από τις πιο δημοφιλείς φάσεις του Κρυμμένου Θησαυρού, στο Διαδυκτιακό Παιχνίδι θα ζητείται η αποστολή φωτογραφιών, ενώ τα παιχνίδια θα είναι είτε διαδραστικά με τη μορφή βίντεο από τους παίκτες είτε μέσω εφαρμογής παιχνιδιών στο διαδύκτιο.

Σημειώνεται πως ολόκληρο το παιχνίδι θα δομηθεί στην εξέλιξη μιας ιστορίας με χαρακτήρες του θεματο-θέτες του παιχνιδιού και ήρωες τους ίδιους του παίκτες.   

Παράλληλα, θα συνεχιστεί η ύπαρξη του chat-room που έχει λείψει τα τελευταία χρόνια από τους παίκτες, είτε με τον κλασικό τρόπο των παλαιότερων ετών, είτε μτ ην δημιουργία avatar και περιήγησή τους σε εικονικό δωμάτιο συνομιλίας.