Prees trip: Προβολή από ΜΜΕ για τουριστική «πίτα» – Επισκέψεις δημοσιογράφων σε Αχαΐα και Ηλεία

Π.Σακελλαρόπουλος: «με γοργά βήματα η τουριστική ώθηση της Δυτικής Ελλάδας»

ΜΜΕ Ο αντιπεριφερειάρχης τουριστικής ανάπτυξης με συντάκτες στην Αχάια Κλάους

Στο πλαίσιο της συνέχισης της εξωστρέφειας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας ως ανερχόμενου τουριστικού προορισμού, ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης Παναγιώτης Σακελλαρόπουλος διοργάνωσε το τριήμερο 21-24 Ιουνίου, Prees trip για δημοσιογράφους από ΜΜΕ πανελληνίας εμβέλειας.

Το ταξίδι προγραμματίστηκε στο πλαίσιο των ετησίων δράσεων προβολής που «τρέχει» η Περιφέρεια μέσα στο 2024 και ο αντιπεριφερειάρχης Τουριστικής Ανάπτυξης, μαζί με τους συνεργάτες του, ξενάγησαν τους 15 εκπροσώπους των ΜΜΕ σε πολλά μέρη της Αχαΐας και της Ηλείας παραθέτοντας τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα και τους επόμενους στόχους. Το ταξίδι περιλάμβανε επισκέψεις σε σημεία της Πάτρας, όπως είναι η ιστορική οινοποιία Αχάια Κλάους, το Αρχαιολογικό Μουσείο της Πάτρας, η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, το ιστορικό μοναστήρι του Μεγάλου Σπηλαίου και το σύγχρονο Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων, όπου ήταν σε εξέλιξη το 2o Helmos Mountain festival με χιλιάδες επισκέπτες να διασκεδάζουν.

Επίσης, σημαντικός χρόνος της επίσκεψης δόθηκε σε μοναδικά αξιοθέατα της Ηλείας, όπως η παράλια της Κουρούτας και αρκετά ακόμα.

ΜΜΕ

Εν ώρα ξενάγησης δημοσιογράφων στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών

Μάλιστα, στο πλαίσιο του τριήμερου ταξιδιού, υπήρξαν και γαστρονομικές δράσεις, όπου οι επισκέπτες γευτήκαν τοπικά προϊόντα, τόσο της Ηλείας όσο και της Αχαΐας, ενώ ενημερώθηκαν για τον τρόπο παρασκευής τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι εκπρόσωποι των ΜΜΕ έμειναν ικανοποιημένοι από τα όσα είδαν στη περιοχή μας στην Ολυμπιακή Γη και από την ενημέρωση από τον Παναγιώτη Σακελαρόπουλο και αυτό αναμένεται να αποτυπωθεί και τις επόμενες μέρες στα Μέσα, όπου εργάζονται.

Σε κάθε περίπτωση, η Περιφέρεια συνεχίζει με γοργά βήματα την προβολή της στα πολλά σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος που διαθέτει ώστε η Δυτική Ελλάδα να κερδίσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο από την τουριστική «πίτα» στη χώρα μας, ενώ στόχος είναι αυτές οι δράσεις να συνεχιστούν.