Καθιερωμένη η κίνηση στην αγορά, σε είδη δώρων και ανθοπωλεία κάθε χρόνο την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, αλλά φέτος τα πράγματα ήταν διαφορετικά.
Η γιορτή, χάρη στα μέτρα εξαίρεσης που πρόβλεψε η κυβέρνηση, έδωσαν ανάσα στις επιχειρήσεις που βρήκαν περιθώριο να δουλέψουν. Κυρίως στα ανθοπωλεία.
Χάρη στον Αγιο Βαλεντίνο, η Πάτρα είδε κόσμο προς το μεσημέρι έως και νωρίς το απόγευμα. Τις προηγούμενες ώρες, ελέω λοκ ντάουν, Κυριακής και παγωνιάς, η πόλη ήταν άδεια και ανατριχιαστικά απόκοσμη.
Ευχάριστη νότα, οι ουρές στα ανθοπωλεία: Στήθηκαν μικροί, πρωτίστως, αλλά και μεγάλοι, για να αγοράσουν ανθοδέσμες, γλάστρες και ειδικά διαμορφωμένες συνθέσεις.
Ζήτηση είχαν και τα τέικ εγουέι αρτοποιεία που είχαν ετοιμάσει προϊόντα ειδικά για την περίσταση: Γλυκίσματα και αρτοσκευάσματα αφιερωμένα στον προστάτη των ερωτευμένων.
ΕΡΩΤΑΣ ΚΑΙ ΚΡΥΟ
Γραφικές καταστάσεις εκτυλίθηκαν στη Βόρεια Ελλάδα, στο λευκό φόντο της «Μήδειας»
Μέχρι και πρόταση γάμου με μονόπετρο ενσωματωμένο σε τούρτα, αλλά και …γλυκές ή ανθισμένες παραγγελίες από φοιτητές και φοιτήτριες, που λόγω lockdown εγκλωβίστηκαν σε άλλες πόλεις, μακριά από το «άλλο τους μισό», που παραμένει στη Θεσσαλονίκη, επιφύλασσε η σημερινή «ημέρα των ερωτευμένων» για τα ζαχαροπλαστεία και τα ανθοπωλεία της πόλης.
Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος της Συντεχνίας Καταστηματαρχών-Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης, Μάριος Παπαδόπουλος, επισημαίνει πως ήταν μια καλή μέρα για τα ζαχαροπλαστεία και ότι υπήρξε κινητικότητα στην αγορά, ενώ συμπληρώνει πως φέτος οι ερωτευμένοι προτίμησαν κυρίως τις ειδικά φτιαγμένες για τη μέρα τούρτες (π.χ. σε σχήμα καρδιάς), αντί για άλλα είδη, όπως μπισκότα ή σοκολατάκια.
Εξαντλήθηκαν τα κόκκινα τριαντάφυλλα στο ανθοπωλείο του προέδρου του Τμήματος Επαγγελματικών Θεμάτων του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ), Μανώλη Σύλλη, καθώς η χιονόπτωση δεν σταμάτησε όσους θέλησαν να εκφράσουν τον έρωτά τους με ένα μπουκέτο λουλούδια.
«Παρά τον κακό καιρό, τα ανθοπωλεία δούλεψαν πάρα πολύ καλά σήμερα, επιτρέποντας στους ανθοπώλες να εργαστούν και να καλύψουν κάποιες οικονομικές ανάγκες» σημειώνει και προσθέτει ότι κυρίαρχη επιλογή των καταναλωτών και για τη φετινή 14η Φεβρουαρίου ήταν τα κόκκινα τριαντάφυλλα.
Οι αγοραστές ήταν κυρίως άντρες, ενώ φέτος δεν κατεγράφησαν -όπως άλλες χρονιές- εντυπωσιακές παραγγελίες, όπως για παράδειγμα για 100 ή 200 τριαντάφυλλα, τουλάχιστον στη δική του επιχείρηση.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News