Αγρίνιο: Καθαρόαιμη πίστα Dragster στο παλιό αεροδρόμιο

Οι πύλες του Agrinio Raceway ετοιμάζονται εντατικά πλέον να ανοίξουν και να υποδεχτούν αθλητές και κοινό στις 3-4-5 Σεπτεμβρίου

Αγρίνιο: Καθαρόαιμη πίστα Dragster στο παλιό αεροδρόμιο

Το Agrinio Raceway, όπως είναι το νέο πλέον όνομα, διαμορφώνεται σε καθαρόαιμη πίστα Dragster στην Ελλάδα, η οποία υιοθετεί τους κανονισμούς FIA και FIM 2021.

Επειτα από πολλές ενέργειες και με τη βοήθεια της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και του δήμου Αγρινίου των ομοσπονδιών και χορηγών, η πίστα γίνεται υψηλών προδιαγραφών.

Οι πύλες του Agrinio Raceway ετοιμάζονται εντατικά πλέον να ανοίξουν και να υποδεχτούν αθλητές και κοινό στις 3-4-5 Σεπτεμβρίου και στον πρώτο αγώνα θα βρεθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα εκπρόσωπος της FIA για επιπλέον προτάσεις σε θέματα ασφάλειας στο Dragster και στο Drift.

Πρόκειται για τον πρώτο αγώνα που θα γίνει στο Αγρίνιο, έπειτα από το τραγικό δυστύχημα που σημειώθηκε στους αγώνες dragster στο στρατιωτικό αεροδρόμιο Αγρινίου στις 14/5 που κόστισε τη ζωή στον οδηγό, Γεράσιμο Φιλιππάτο.

Τα έργα

Μέχρι τώρα έχουν τοποθετηθεί 1.100 μέτρα τοιχία από την κάθε μεριά και αυτά ξεκινούν από την αρχή του Burn Out (20 μέτρα πριν την εκκίνηση) και έχουν φτάσει μέχρι την παλιά έξοδο των διαδρόμων που ήταν στην αριστερή μεριά. Το συνολικό φάρδος και των 2 διαδρόμων είναι 19 μέτρα. Σημειώστε ότι οι προδιαγραφές FIA-FIM είναι από 18 μέτρα έως το πολύ 24 με ιδανικό φάρδος και για τις 2 Ομοσπονδίες τα 18,5 έως τα 19 μέτρα.

Εχουν τοποθετηθεί 110 μέτρα επί πλέον τοιχία σε κάθε μεριά, σε απόσταση 4 μέτρων δεξιά και αριστερά από τα τοιχία των διαδρόμων με σκοπό την επιπλέον ασφάλεια των θεατών και πάνω σε αυτά έχει φυτευτεί πλέγμα που μαζί με το τοιχίο φτάνει σε ύψος τα 2,10 μέτρα, κάτι που θα εμποδίσει πιθανά εξαρτήματα από τα οχήματα να εκτοξευτούν προς τους θεατές.

Εχει βαφτεί η κεντρική γραμμή των δύο διαδρόμων. Σε εσοχή που έχουν τα τοιχία τοποθετούνται λάμες διαστάσεων 30πόντοιΧ16πόντοιΧ10 χιλιοστά που τα συνδέουν μεταξύ τους και πίσω από αυτά και σε κάθε τους μάτιση φυτεύονται δεξιά και αριστερά μπετόβεργες 20 χιλιοστών.

Έχουν οριοθετηθεί και αριθμιστεί τα πιτς με 120 θέσεις. Εχει βαφτεί η εκκίνηση.

Η συνέχεια μέχρι τον αγώνα αλλά και μετά από αυτόν, έχει βάψιμο κάθετης γραμμής τερματισμού, βάψιμο και τοποθέτηση κερκίδων, κάγκελα οριοθέτησης θεατών, μετρήσεις μηχανικού για τις αποστάσεις των φωτοκυττάρων και των κλίσεων της πίστας, αν και τις φέρονται ήδη πολύ μέσα στα επιτρεπόμενα όρια FIA-FIM, κερκίδα VIP, στρώσιμο με ασφαλτική κόλλα τις επιστροφές των οχημάτων στα πιτ για μείωση των χαλικιών, υδραυλική εγκατάσταση με βρύσες για τα πιτ, επιπλέον κερκίδες και σκίασή τους και άλλα πολλά.

Αμεσες θα είναι και οι ενέργειες για τις πιστοποιήσεις FIA-FIM και το ξεκίνημα είναι από τον πρώτο ήδη αγώνα στον οποίο θα βρεθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα εκπρόσωπος της FIA για επιπλέον προτάσεις σε θέματα ασφάλειας στο Dragster και στο Drift.

Στο ΠΔΕ το νέο ταρτάν του ΔΑΚ Αγρινίου

Εντάχθηκε στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων με πρόταση του υφυπουργού Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, το νέο ταρτάν του ΔΑΚ Αγρινίου.

Το σημαντικό έργο της «Ανακατασκευής επιφάνειας ταρτάν στίβου του Δημοτικού Αθλητικού Κέντρου “ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΟΥΣΗΣ” δήμου Αγρινίου» αναμένεται να συμβάλει καθοριστικά στον εκσυγχρονισμό και τη λειτουργική αναβάθμιση του ΔΑΚ.

Το έργο προϋπολογισμού 888.841,00 ευρώ αποτελεί μία καίρια παρέμβαση που στοχεύει στην αναβάθμιση των αθλητικών υποδομών του Δήμου.

Όλες οι ειδήσεις άμεσα μέσα από το Google News. Κάντε κλικ εδώ και κάντε εγγραφή

Άμεση ενημέρωση με όλες τις ειδήσεις τώρα και μέσω WhatsApp - Δες εδω


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ