Αγρίνιο – Μητέρα ανηλίκων: Ψευδή τα όσα ισχυρίζονται τα κορίτσια για τον ιερέα

“Τα κορίτσια είναι στην υπηρεσία των ενεργειών του πατέρα και αυτός θέλει να εκδικηθεί τον ιερέα επειδή θεωρεί ότι η διάσπαση της εγγάμου συμβιώσεως με τη σύζυγό του, “πέτρα του σκανδάλου” είναι ο ιερέας”

ιερέα

Προφυλακιστέος κρίθηκε νωρίτερα ο 49χρονος ιερέας από το Αγρίνιο που κατηγορείται για κατοχή υλικού παιδικής πορνογραφίας και για τον βιασμό δύο ανήλικων κοριτσιών πριν από χρόνια, όταν αυτά τον επισκέπτονταν συχνά και κάποια βράδια διέμεναν στο σπίτι του, μαζί με τη μητέρα τους.

Μετά τη σχετική απόφαση για την προφυλάκιση του κατηγορουμένου, ο δικηγόρος του 49χρονου, Δημήτρης Νικάκης, μίλησε στους δημοσιογράφους και έκανε λόγο για «σοβαρότατο νομικό ατόπημα» από το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Αγρινίου που δεν έκανε δεκτή την αίτηση ακύρωσης της προδικασίας για το αυτόφωρο αδίκημα, όπως και για «αλλοίωση των πραγματικών περιστατικών», αφού όπως τόνισε, οι «γυμνές πλάτες» και δεν είναι «γυμνά σημεία σώματος» καθώς δεν μπορούν να στοιχειοθετήσουν το αδίκημα της κατοχής παιδικής πορνογραφίας.

Όπως τόνισε ο κ. Νικάκης, «δεν είναι πορνογραφικό υλικό γιατί είναι μέλος του σώματος που προδήλως, όπως αναφέρει η συγκεκριμένη ποινική διάταξη, δεν προκαλεί γενετήσια διέγερση».

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο κ. Νικάκης:

«Σήμερα το πρωί βγήκε το βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών και απέρριψε την αίτησή μας. Θα σας διαβάσω ακριβώς τα πραγματικά περιστατικά με τα οποία παραπέμπεται ο ιερέας για κατοχή παιδικής πορνογραφίας. Το κατηγορητήριο αναφέρει ότι βρέθηκαν 13 φωτογραφίες που απεικονίζουν το σώμα εν γένει περισσοτέρων ανηλίκων είτε γυμνές πλάτες θήλεων ανηλίκων.

Μιλάμε δηλαδή για πραγματικό περιστατικό ως προς τη στοιχειοθέτηση του αδικήματος, τις γυμνές πλάτες.

Το βούλευμα σήμερα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών, που εγώ δεν το καταλαβαίνω, απάλειψε τις λέξεις “γυμνές πλάτες” και αναγράφει, “περιλαμβάνεται φωτογραφικό υλικό το οποίο περιέχει φωτογραφίες που απεικονίζουν γυμνά σημεία σώματος ανηλίκων ατόμων θήλεων”».

Ο κ. Νικάκης ερωτήθηκε από δημοσιογράφο, “οι γυμνές πλάτες δεν είναι γυμνά σημεία”;

«Όχι βέβαια. Για να προσδιορίσουμε ακριβώς το αδίκημα, δεν θα πρέπει να αλλοιώνουμε τα πραγματικά περιστατικά. Ως πραγματικό περιστατικό του συγκεκριμένου αυτοφώρου αδικήματος, ήταν οι γυμνές πλάτες.

Όμως επειδή δεν στοιχειοθετείται η πραγματική υπόσταση του αδικήματος με το “γυμνές πλάτες”, έπρεπε να αλλοιώσουμε τα πραγματικά περιστατικά. Ξέρω τι λέω! Αλλοιώθηκαν τα πραγματικά περιστατικά! Σε “γυμνά σημεία σώματος ανηλίκων”. Διότι όταν μιλάμε για “γυμνά σημεία σώματος ανηλίκων” εννοούμε το στέρνο, τα στήθη, τα οπίσθια. Τι σχέση έχει η πλάτη;

Άρα λοιπόν αυτό που έγινε, έγινε με σκοπιμότητα. Δεν ξέρω ποια σκοπιμότητα εξυπηρετούσε, ούτε το Τμήμα Ασφαλείας Αγρινίου, ούτε το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Αγρινίου. Δεν επιτρέπεται να αλλοιώνονται τα πραγματικά περιστατικά. Ελέγχονται τα πραγματικά περιστατικά και βάσει αυτών αποφαίνεται το συμβούλιο.

Το Συμβούλιο έκανε σοβαρότατο νομικό ατόπημα. Παραποίησε! Το τονίζω και φέρω την ευθύνη των λεγομένων μου! Παραποίησε τα πραγματικά περιστατικά έτσι ώστε να μην ακυρωθεί η διαδικασία και να προφυλακιστεί, όπως προφυλακίστηκε σήμερα ο ιερέας».

Ακολούθησε ερώτηση για το πως έφτασαν στην κατοχή του ιερέα οι 13 συγκεκριμένες φωτογραφίες των ανηλίκων:

«Οι φωτογραφίες δεν βρίσκονται στο λάπτοπ του ιερέα. Βρίσκονται στο λάπτοπ του κοριτσιού με το όνομα Ιωάννα και της κουμπάρας του ιερέα. Δεν έχει καμία σχέση ο ιερέας. Όμως ακόμη και αν είχε ο ιερέας τις φωτογραφίες με τις γυμνές πλάτες, δεν μπορούν να στοιχειοθετήσουν το συγκεκριμένο αδίκημα. Δεν είναι πορνογραφικό υλικό γιατί είναι μέλος του σώματος που προδήλως, όπως αναφέρει η συγκεκριμένη ποινική διάταξη, δεν προκαλεί γενετήσια διέγερση.

Όμως, για να εφαρμόσουμε τη νομική διάταξη, τι έπρεπε να κάνουμε; Να αλλοιώσουμε τα πραγματικά περιστατικά! Κι απ’ τις “γυμνές πλάτες”, να αναφερθούμε σε “γυμνά σημεία”. Τα “γυμνά σημεία” για να έχουμε ορισμένη και συγκεκριμένη κατηγορία, πρέπει να συγκεκριμενοποιούνται. Πρέπει να αναφέρονται αυτά τα οποία έχουν ανευρεθεί. Εδώ δεν συνέβη αυτό».

Σχετικά με το αν τελικά απολογήθηκε ή όχι σήμερα ο ιερέας:

«Ο πελάτης μου κατέθεσε απολογητικό υπόμνημα. Διαμαρτυρόμενος όμως, δεν δέχθηκε ερωτήσεις από την κυρία Ανακρίτρια, διότι δεν ήθελε να νομιμοποιήσει μια παράνομη και απαράδεκτη κατά την αυτόφωρη διαδικασία, απολογία του. Δήλωσε αυτό, προσκομίσαμε το απολογητικό μας υπόμνημα και έκλεισε μέχρι αυτή τη στιγμή η δικογραφία».

Ερωτήθηκε αν γνωρίζει που θα προφυλακιστεί ο πελάτης του:

«Δεν το γνωρίζω αυτό. Δεν είναι δική μας αρμοδιότητα».

Για το αν τελικά προφυλακίστηκε μόνο για το πορνογραφικό υλικό και τι ισχύει για τις καταγγελίες περί βιασμών ανηλίκων:

«Με αφορμή την αυτόφωρη διαδικασία του δήθεν πορνογραφικού υλικού, ενώθηκαν και οι άλλες δικογραφίες με τα άλλα αδικήματα συνολικώς. Για το σύνολο των αδικημάτων κρατήθηκε προσωρινά».

Ο κ. Νικάκης ερωτήθηκε αν εκτός από τις κατηγορίες για βιασμό υπάρχει και κάτι άλλο σε βάρος του πελάτη του:

«Υπάρχει και η αποπλάνηση. Ασελγείς πράξεις κατά ανηλίκων».

Για όσα ακούστηκαν για ισχυρισμούς του ιερέα για «μάγια» που θα έλυνε, ο δικηγόρος απάντησε:

«Εγώ δεν ασχολούμαι με “μαγίες”. Ούτε έχω τέτοιες δυνατότητες για να τις αντιληφθώ. Αντιπαρέρχομαι».

Ερωτήθηκε επίσης για το πόσες είναι οι ανήλικες που έχουν καταγγείλει τον ιερέα μέχρι στιγμής:

«Δύο. Αυτές οι δύο για τις οποίες σχηματίστηκε η δικογραφία».

Σχετικά με την 19χρονη που όπως έγινε γνωστό χθες βρέθηκε στην ντουλάπα του ιερέα κατά την έρευνα στην οικία του:

«Δεν το γνωρίζω αυτό, αν κρύφτηκε στη ντουλάπα. Ακόμα και αν κρίθηκε όμως δεν είναι αδίκημα».

Για τον κοινόβιο χώρο:

«Δεν υπάρχει κοινόβιος χώρος, διότι υπάρχουν τρεις οικογένειες που φέρονται να έχουν σχέση με τον ιερέα. Η κάθε μία διαμένει στο δικό της σπίτι. Αποδεδειγμένα και με έγγραφα κατατεθειμένα».

Τέλος, ερωτήθηκε για τη μητέρα των δύο κοριτσιών που έχει καταθέσει υπέρ του ιερέα:

«Φυσικά. Έχει καταθέσει ότι όσα ισχυρίζονται τα κορίτσια σε βάρος του ιερέα είναι ψευδή. Τα κορίτσια είναι στην υπηρεσία των ενεργειών του πατέρα και αυτός θέλει να εκδικηθεί τον ιερέα επειδή θεωρεί ότι η διάσπαση της εγγάμου συμβιώσεως με τη σύζυγό του, “πέτρα του σκανδάλου” είναι ο ιερέας. Αυτό όμως δεν το υποστηρίζει σήμερα αλλά από δεκαετίας».

πηγή karvasaras.gr