AGROWN: Μάρκετινγκ και Αειφορία στην Αλυσίδα Αξίας Τροφίμων

AGROWN: Μάρκετινγκ και Αειφορία στην Αλυσίδα Αξίας Τροφίμων

Η 5η ενότητα του συνεδρίου Agrown είχε ως θέμα «Μάρκετινγκ και Αειφορία στην Αλυσίδα Αξίας Τροφίμων», με συντονιστή της συνεδρίας τον Προκόπη Θεοδωρίδη, αναπληρωτή καθηγητή μάρκετινγκ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, ο οποίος ξεκίνησε με μια σύντομη τοποθέτηση-παρουσίαση για τη σχέση καταναλωτή, βιώσιμων προϊόντων και αλυσίδας τροφίμων.

Οι κυριότερες τοποθετήσεις των ομιλητών:

AGROWN: Μάρκετινγκ και Αειφορία στην Αλυσίδα Αξίας Τροφίμων

Πλάτων Μαρλαφέκας (αντιπρόεδρος και διευθυντής μάρκετινγκ «Λουξ» Μαρλαφέκας ΑΒΕΕ): «Πιστεύω ότι στο τέλος της ημέρας η πράσινη ανάπτυξη, η πράσινη βιωσιμότητα, μας πάνε στην επόμενη μεγάλη παγκόσμια αλλαγή. Το μεγαλύτερο πρόβλημα, όμως, είναι ότι μειώνονται οι καταναλώσεις γιατί δεν υπάρχει εισόδημα κι εμείς μιλάμε για πιο ακριβά προϊόντα σε σχέση με αυτά που παράγονται τώρα. Προσωπικά δεν έχω καταλάβει ακόμη τι είναι βιώσιμο προϊόν. Όταν φτιάχνεις προϊόντα, πρέπει να υπάρχει κόσμος για να τα αγοράζει. Σε ό,τι αφορά το μάρκετινγκ, κάνουμε ωραίο μάρκετινγκ για να πουλήσουμε ψεύτικα πράγματα στους καταναλωτές ή κάνουμε μάρκετινγκ για να δείξουμε την ποιότητά μας;».

AGROWN: Μάρκετινγκ και Αειφορία στην Αλυσίδα Αξίας Τροφίμων

Νίκος Πολίτης (Senior Construction Development Dpt. Manager, Coffee Island): «Η δική μας τροφοδοσία γίνεται από πολύ μακρινές χώρες. Η κάθε κίνησή μας έχει σαν γνώμονα τη μη διατάραξης μιας ισορροπίας. Αν πούμε ότι εμείς συμμετέχουμε στην παγκόσμια προσπάθεια η καλλιέργεια του καφέ να γίνει βιώσιμη, θα πρέπει να παραδεχθούμε ότι η συμμετοχή μας σε αυτό είναι μικρή. Όμως με συγκεκριμένες ενέργειες μπορούμε να συνεισφέρουμε κι εμείς. Την περίοδο των capital control, η απευθείας επικοινωνία με τον αγρότη μας εξασφάλιζε προϊόν και οικονομία. Δεν το βλέπουμε ως μια παρακολούθηση μιας παγκόσμιας τάσης, αλλά μιας ανάγκης. Πρέπει να ισορροπούμε. Η λέξη βιωσιμότητα είναι πιο ταπεινή από την ανάπτυξη. Το μάρκετινγκ είναι απλά ένα εργαλείο».

AGROWN: Μάρκετινγκ και Αειφορία στην Αλυσίδα Αξίας Τροφίμων

Εφη Λαζαρίδου (διευθύνουσα σύμβουλος Νέα Γεωργία, Νέα Γενιά): «Η προσωπική μου αισιοδοξία μου λέει ότι η τεχνολογία θα προχωρήσει πιο γρήγορα και θα βοηθήσει τους ανθρώπους στο κομμάτι των βιώσιμων προϊόντων. Εμείς τρέχουμε για 4η χρονιά έναν επιταχυντή για μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις και οικοτεχνίες. Κάνουμε business planning και consulting και καταφέρουμε στο επιχειρηματικό σχέδιο ανάπτυξης να χρηματοδοτείται από αυτήν τη χρηματοδότηση. Η ενδυνάμωση των γυναικών στην περιφέρεια είναι ένας μοχλός απέναντι στην ερημοποίηση. Έχουμε γυναίκες που εργάζονται, που επιχειρούν και σου λένε δεν δουλεύω. Η βιωσιμότητα ακουμπάει τον κοινωνικό ιστό. Στην Ελλάδα είμαστε πίσω στο κομμάτι της ανακύκλωσης. Οι νεότεροι άνθρωποι είναι πολύ πιο ευαισθητοποιημένοι. Βλέπουμε ανθρώπους που θέλουν να προσφέρουν. Αν ένα βιώσιμο προϊόν είναι τόσο ακριβό, ποιος θα το αγοράσει».

 

Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News

pelop Google news bing news pelop


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ