Αιγιάλεια: Με νέο πλάνο 5ετίας ο Τουρισμός – Ο Στράτος Βαρδάκης μιλά στην «Π» για το νέο σχέδιο του δήμου

««Ως Δήμος, θέτουμε προσεκτικά τις βάσεις και σε συνέργειες, τόσο με την Περιφέρεια όσο και με το υπουργείο, προσδοκούμε σε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα κατά την καλοκαιρινή περίοδο» σημειώνει μεταξύ άλλων 0 Στράτος Βαρδάκης.

Αιγιάλεια: Με νέο πλάνο 5ετίας ο Τουρισμός - Ο Στράτος Βαρδάκης μιλά στην «Π» για το νέο σχέδιο του δήμου

Αν και με σχετικά μικρό προϋπολογισμό, για τον τομέα του Τουρισμού, το 2022 θα επιχειρηθεί να είναι η χρονιά που θα γίνουν πολλά βήματα για να μπουν οι βάσεις προβολής κα προώθησης του προϊόντος που διαθέτει η Αιγιάλεια, μέσω της αυτόνομης αντιδημαρχίας, η οποία οργανώνεται καλά, για να εισέλθει σε ένα δύσκολο και ανταγωνιστικό πεδίο.

Η οικονομική στενότητα του Δήμου δεν θα επιτρέψει συνολική ετήσια δαπάνη μεγαλύτερη των 85.000 ευρώ, αλλά ακόμα κι αυτό το ποσό θα το διαχειριστεί η δημοτική αρχή με ξεκάθαρη, πλέον, πολιτική βούληση και αποφασιστικότητα για να επιτύχει την αναγκαία επανεκκίνηση στον τουρισμό και την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απόδοση και αποτελεσματικότητα.

«Ως Δήμος, θέτουμε προσεκτικά τις βάσεις και σε συνέργειες, τόσο με την Περιφέρεια όσο και με το υπουργείο, προσδοκούμε σε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα κατά την καλοκαιρινή περίοδο. Σταδιακά όμως, προσβλέπουμε στην επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν. Η Αιγιάλεια δεν έχει μόνο ωραίες παραλίες και αμμουδιές, αλλά τόσα άλλα πλεονεκτήματα, που ο επισκέπτης μπορεί να τα έχει όλες τις εποχές του χρόνου» δηλώνει στην «Π» ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Στράτος Βαρδάκης.

Ο εγκεκριμένος προγραμματισμός δράσεων τουριστικής προβολής, ο οποίος ήδη έχει αποσταλεί στον ΕΟΤ, δίνει έμφαση στα ψηφιακά μέσα. Περιλαμβάνει:

> Ενημέρωση της ιστοσελίδας «Discover Aigieleia» και προώθηση στις μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου, με πιο ελκυστικό οπτικό υλικό.

> Εκπόνηση σχεδίου στρατηγικού digital μάρκετινγκ, για αύξηση της αναγνωρισιμότητας της περιοχής.

> Αναβάθμιση του διαδικτυακού τόπου και των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης του Δήμου.

>Διαφήμιση με banners σε στοχευμένο κοινό, Ελλάδας και εξωτερικού.

>Δημιουργία θεματικών βίντεο, με ακτές, καταδύσεις, surfing, kite, αξιοθέατα, εκκλησίες, μουσεία, υποδομές, μνημεία κ.ά.

> Εκδοση λευκώματος και θεματικών φυλλαδίων, που θα βρίσκονται στα ξενοδοχεία και θα μπορεί να δίνονται κι ως δώρα του Δήμου σε προσωπικότητες.

> Συμμετοχή σε Εκθέσεις (εσωτερικού – εξωτερικού), με αυτόνομο περίπτερο ή της Περιφέρειας.

> Πραγματοποίηση ημερίδων, σεμιναρίων, συνεδρίων και εκθέσεων, με σκοπό την εκπόνηση ολοκληρωμένου και άρτιου σχεδιασμού επαναπροσδιορισμού του τουριστικού προϊόντος, που θ’ φορά στην επόμενη 5ετία.

«Oραμα της δημοτικής αρχής είναι η βιώσιμη ανάπτυξη, μέσω της προβολής των τουριστικών και πολιτιστικών της πόρων της, χωρίς να αγνοεί την περιβαλλοντική προστασία. Με δεδομένο ότι δεν υπάρχει προηγούμενο σχέδιο και θα πρέπει να προσδιοριστεί, ο ‘’πήχης’’ μας ξεκινά από πολύ χαμηλά, θα ‘’χτιστεί’’ εξ αρχής, ανοίγοντας όσες πιο πολλές πόρτες μπορεί» προσθέτει, αρκετά προσγειωμένα, ο κ. Βαρδάκης.

Ο αντιδήμαρχος ήδη ετοιμάζει συναντήσεις με τον υπουργό Τουρισμού Βασίλη Κικίλια και την πρόεδρο του ΕΟΤ Αντζελα Γκερέκου.

Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News

pelop Google news bing news pelop


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ