Αίγιο: Ο υπουργός Ναυτιλίας παίρνει θέση στο αίτημα για φερι μποτ με τη Φωκίδα

Ο κ. Πλακιωτάκης, αν και έδειξε να κατανοεί την αγωνία φορέων της περιοχής για επαναλειτουργία της πορθμειακής γραμμής, έκανε γνωστο πως καμία πλοιοκτήτρια εταιρεία δεν υπέβαλλε, μέχρι 31η Ιανουαρίου δήλωση ελεύθερης δρομολόγησης πλοίου.

Αίγιο

Στην επιχειρούμενη – εδώ και χρόνια – επαναλειτουργία της πορθμειακής Γραμμής Αίγιο – Άγιος Νικόλαος Φωκίδας, με κοινές προσπάθειες των Δήμων Αιγιάλειας και Δωρίδας, παίρνει θέση ο αρμόδιος υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης, που κλήθηκε σε συζήτηση στη Βουλή να ξεκαθαρίσει το θέμα επαναφοράς των δρομολογίων του φέρι μποτ, εν μέσω «άπνοιας» για ακόμα ένα καλοκαίρι και πλήρους αβεβαιότητας για κάποια επιχειρηματική κίνηση.

Ο κ.Πλακιωτάκης, αν και έδειξε να κατανοεί τον πόθο των τοπικών κοινωνιών, αλλά και να γνωρίζει ότι η γραμμή είναι οικονομικά ασύμφορη όποτε κι αν ξεκινήσει, ασχέτως αν οι δύο Δήμοι, η περιφερειακή τους ‘Ενωση, το Επιμελητήριο Αχαΐας και ο Εμπορικός Σύλλογος Αιγιάλειας δείχνουν να θέλουν να σηκώσουν, αρχικά, το βάρος του κόστους, κατέθεσε πως καμία πλοιοκτήτρια εταιρεία δεν υπέβαλλε, μέχρι 31η Ιανουαρίου δήλωση ελεύθερης δρομολόγησης πλοίου. Έτσι, στις 31 Μαΐου, από την αρμόδια επιτροπή του ΥΕΝ δεν προέκυψε γνωμοδότηση για προκήρυξη μειοδοτικού διαγωνισμού στη γραμμή «Αίγιο – Άγιος Νικόλαος – Τριζόνια».

«Για την οικονομική και κοινωνική συνοχή, καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, όπου υφίσταται συγκεκριμένη μεταφορική ανάγκη, με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση κατοίκων και παραγωγικών τάξεων, ενώ παράλληλα εξετάζουμε θετικά κάθε επιχειρηματική πρωτοβουλία και πρόταση που στοχεύει στην αύξηση προσφοράς και αναβάθμισης παρεχόμενων υπηρεσιών» δήλωσε ο κ. Πλακιωτάκης.

Η χρονική καθυστέρηση ενεργοποίησης της θαλάσσιας γραμμής, συνεχίζει πάντως  ν’ αποτελεί τροχοπέδη στην ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής και η μη επαναλειτουργία της οδηγεί σε περαιτέρω μαρασμό τις εκατέρωθεν τοπικές κοινωνίες.