Αναγκαία η αλλαγή της γραμμής Κάτω Αχαΐα – Λάππα

Tου Βασίλη Μπεκίρη, τέως υπουργός ΝΔ

Οπως είναι γνωστόν μελετάται και σύντομα πρόκειται να λειτουργήσει η σιδηροδρομική γραμμή Πατρών-Πύργου. Το γεγονός αυτό φέρνει στην επικαιρότητα ένα παλιό αίτημα των κατοίκων πολλών χωριών που διαμένουν στην παραλιακή ζώνη από Κάτω Αχαΐα μέχρι την παραλία της Καλογριάς. Συγκεκριμένα οι κάτοικοι των χωριών αυτών ζητούν να περάσει το τρένο από τα χωριά τους διότι έτσι θα εξυπηρετούνται όλοι οι κάτοικοι των παραγωγικών αυτών χωριών και οι ωφέλειες του ΟΣΕ θα είναι πολύ μεγάλες.

Για την ιστορία πρέπει να αναφέρουμε ότι με τη σημερινή χάραξη το τρένο δεν περνάει από κανένα χωριό της περιοχής κάτω Αχαΐας-Λάππα, οπότε δεν υπάρχει και κανένα συμφέρον από τη γραμμή αυτή. Αντιθέτως εάν γίνει η νέα χάραξη, θα εξυπηρετήσει τα παραγωγικά και πυκνοκατοικημένα χωριά Νιφορέϊκα, Βίδοβα, Λιμνοχώρι, Λακκόπετρα, Αραξος και Μετόχι. Επί πλέον θα εξυπηρετείται το πολιτικό Αεροδρόμιο του Αράξου του οποίου οι εργασίες αυξάνονται συνεχώς και τη μεγάλη Αεροπορική μονάδα της 116 ΠΜ όπου υπηρετούν πολλές εκατοντάδες Αξιωματικών και Σμηνιτών.

Εκτός βέβαια από τα ανωτέρω η νέα χάραξη θα εξυπηρετήσει πολλούς κατοίκους των Πατρών οι οποίοι τους καλοκαιρινούς μήνες μεταβαίνουν για μπάνιο στις ωραίες παραλίες Νιφορεΐκων, Βίδοβας, Λακκόπετρας, Καλογριάς κ.ά. Για όλους αυτούς τους λόγους η νέα χάραξη είναι επιβεβλημένη να γίνει διότι εξυπηρετεί και τα συμφέροντα του ΟΣΕ αλλά κυρίως θα εξυπηρετήσει τους κατοίκους των ανωτέρω περιοχών και επί πλέον θα εξυπηρετήσει όσους χρησιμοποιούν το πολιτικό Αεροδρόμιο του Αράξου, τη μεγάλη Αεροπορική μονάδα της 116 ΠΜ και τους πολλούς κατοίκους των Πατρών.

Πιστεύω ότι οι αρμόδιοι παράγοντες του ΟΣΕ θα μελετήσουν το θέμα και θα δώσουν την λύση η οποία θα εξυπηρετεί και τον ΟΣΕ και τους κατοίκους της περιοχής, αλλά και όσους εξυπηρετούνται από τις υπηρεσίες της περιοχής ή χρησιμοποιούν τις παραλίες.

Το θέμα είχε απασχολήσει και παλαιότερα τον ΟΣΕ αλλά σταμάτησε όταν έπαυσε να λειτουργεί ο ΟΣΕ στην περιοχή της Πελοποννήσου. Γι’ αυτό σήμερα που ετοιμάζεται ο ΟΣΕ να επαναλειτουργήσει το τρένο στην περιοχή είναι ευκαιρία οι αρμόδιοι παράγοντες να εξετάσουν την περίπτωση της χάραξης της νέας γραμμής Κάτω Αχαΐα-Μετόχι-Λάππα.

Εάν όμως οι αρμόδιοι του ΟΣΕ δεν συμφωνούν με την κατάργηση της σημερινής γραμμής Κάτω Αχαΐας-Λάππα, τότε ας κατασκευασθεί η νέα γραμμή της και λειτουργήσει προαστιακός σιδηρόδρομος που θα συνδέει την Κάτω Αχαΐα με όλες τις ανωτέρω περιοχές.

Πάντως ο ΟΣΕ καλείται να εξετάσει και τις δύο περιπτώσεις και ας επιλέξει την πλέον συμφέρουσα. Με οποιαδήποτε λύση οι κάτοικοι συμφωνούν αρκεί να γίνει το έργο το οποίο θα εξυπηρετήσει και τους κατοίκους αλλά και τον ΟΣΕ διότι η κίνηση θα είναι πολύ μεγάλη και ο ΟΣΕ θα εισπράττει μεγάλα ποσά χρημάτων.

Ακολουθείστε τις ειδήσεις του pelop.gr στο

Γράψτε το σχόλιό σας

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
1 Comment
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Kostas Zanakis
Kostas Zanakis
2 μήνες πριν

Παλαιοκομματικές απόψεις, κ. υπουργέ. Σήμερα χρειαζόμαστε ταχύτητα και αδιατάραχτη πορεία. Αυτοκινητόδρομοι και γραμμές τραίνου χαράσσονται εκτός πόλεων, χωριών, κλπ. Τα χωριά που λέτε θα μπορούσαν να εξυπηρετηθούν με τραμ ή προαστιακό.