Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Σε τρεις φάσεις οι προσλήψεις

Μέχρι το τέλος της εβδομάδας αναμένεται η πρόσληψη 1.460 αναπληρωτών εκπαιδευτικών στη Γενική Εκπαίδευση.

Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Σε τρεις φάσεις οι προσλήψεις

Μέχρι το τέλος της εβδομάδας αναμένεται η πρόσληψη 1.460 αναπληρωτών εκπαιδευτικών στη Γενική Εκπαίδευση, καλύπτοντας ειδικότητες, οι οποίες δεν είχαν καλυφθεί στο προηγούμενο στάδιο. Τα ονόματα επιπλέον 500 αναπληρωτών θα ανακοινωθούν, στη συνέχεια, στις αρχές Νοεμβρίου. Το ίδιο διάστημα, δηλαδή μέσα στις πρώτες δέκα ημέρες του Νοεμβρίου, πρόκειται να προσληφθούν περίπου 3.000 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί στην Ειδική Αγωγή.

Οι ανωτέρω αναπληρωτές εκπαιδευτικοί θα ενισχύσουν τα υφιστάμενα κενά τόσο στη Γενική όσο και στην Ειδική Εκπαίδευση ενώ έρχονται να προστεθούν στις προσλήψεις που ξεκίνησαν ήδη. Συγκεκριμένα, με την έναρξη της Β’φάσης προσλήψεων, η οποία έγινε στις 3 Οκτωβρίου, είχε ανακοινωθεί η πρόσληψη 12.779 αναπληρωτών, των ακόλουθων ειδικοτήτων: Φιλόλογοι, Μαθηματικοί, Φυσικών Επιστημών, Αγγλικής Γλώσσας και Πληροφορικής (Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση).

Με την ολοκλήρωση των προσλήψεων αναπληρωτών, θα έχουν αναλάβει υπηρεσία στη Γενική Εκπαίδευση συνολικά 1.536 Φιλόλογοι, 825 Μαθηματικοί, 839 Φυσικών Επιστημών, 1668 Αγγλικής Γλώσσας και 1218 Πληροφορικής. Αντίστοιχα, στην Ειδική Αγωγή θα έχουν τοποθετηθεί 1474 Φιλόλογοι, 770 Μαθηματικοί, 629 Φυσικών Επιστημών, 27 Αγγλικής Γλώσσας και 135 Πληροφορικής. Επίσης, 2242 άτομα θα έχουν προσληφθεί ως Βοηθητικό Προσωπικό Ειδικής Αγωγής, 122 Ειδικής Φυσικής Αγωγής, 318 Θεραπευτές Λόγου, 209 Φυσιοθεραπευτές, 185 Εργοθεραπευτές, 2.421 Νηπιαγωγοί Ειδικής Αγωγής, 7.906 Νηπιαγωγοί Ειδικής Αγωγής.

Τέλος, μέχρι το Νοέμβριο στα σχολεία πρόκειται να αναλάβουν υπηρεσία 1.892 ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί – 924 και 968 αντίστοιχα.

Αλλαγές στον τρόπο αποτύπωσης των κενών

Τι δήλωσε ο υπουργός Παιδείας για τα κενά των εκπαιδευτικών και τις προσλήψεις αναπληρωτών

Ο υπουργός Παιδείας κ. Κυριάκος Πιερρακάκης κατά την επίσκεψή του στη Μυτιλήνη, δήλωσε σχετικά με την καταγραφή των κενών των εκπαιδευτικών στα σχολεία: «Ο τρόπος αποτύπωσης με τον οποίο γίνεται η αποτύπωση των κενών είναι ένας τρόπος που πρέπει να αλλάξει. Συνολικότερα έχουμε μια κείμενη νομοθεσία έχουμε έναν συγκεκριμένο μαθητικό πληθυσμό και έχουμε και συγκεκριμένες ανάγκες στις εκπαιδευτικές μονάδες της χώρας οι οποίες είναι περίπου 14.000. Αν δει κανείς την αναλογία των μαθητών με τους καθηγητές, τους εκπαιδευτικούς, η Ελλάδα έχει μία από τις καλύτερες αναλογίες στην Ευρώπη. Η αναλογία αυτή δεν δικαιολογεί την ύπαρξη τόσων κενών όπως αυτά αποτυπώνονται. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αλλάξουμε τον τρόπο καταγραφής και μάλιστα μέσα στην χρονιά θα καλύψουμε προφανώς το μεγαλύτερο κομμάτι των αναγκών με όρους ακόμη καλύτερους και από πέρσι. Του χρόνου όμως τον τρόπο με τον οποίο τα κενά αποτυπώνονται θα τον αλλάξουμε και αυτό θα γίνει μέσα από ένα κεντρικό σύστημα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού καθώς είμαστε στο 2023 και ο τρόπος ρύθμισης των θεμάτων αυτών πρέπει να συμβαδίζει με την εποχή μας με πλήρη αντικειμενική καταγραφή και όχι από κάτω προς τα πάνω δήλωση η οποία θα πρέπει να ελέγχεται πιο συστηματικά κατά τη γνώμη μου».

Στη συνέχεια, σχετικά με το χώρο της Ειδικής Αγωγής, ο υπουργός υπογράμμισε: «Η Παράλληλη Στήριξη είναι ένα κομμάτι που θα καλυφθεί σχεδόν πλήρως και σε όλα τα υπόλοιπα η κάλυψη θα είναι εξαιρετικά επαρκής».

 

Όλες οι ειδήσεις άμεσα μέσα από το Google News. Κάντε κλικ εδώ και κάντε εγγραφή

Άμεση ενημέρωση με όλες τις ειδήσεις τώρα και μέσω WhatsApp - Δες εδω


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ