Άραξος: «Πετάει» για 100άρα επιβατών- «Ανώμαλη προσγείωση» για καταγγελία

Δεδομένου του «μπλόκου» σε Ρώσους και Ουκρανούς, πηγαίνει καλά η κίνηση στο αεροδρόμιο Αράξου. Ο Γ. Γκουβίτσας τα «χώνει» για υποδομές που έχουν καθυστερήσει να γίνουν, ενώ απαντά και σε καταγγελία σε βάρος του.

Άραξος: «Πετάει» για 100άρα επιβατών- «Ανώμαλη προσγείωση» για καταγγελία

Εφτασαν αισίως τα μέσα της θερινής περιόδου για τη λειτουργία του αεροδρομίου Αράξου και ο αερολιμενάρχης Γιώργος Γκουβίτσας εκφράζει σήμερα μέσω της εφημερίδας «Πελοπόννησος» μια συγκρατημένη ικανοποίηση για την εικόνα του αριθμού των επισκεπτών.

Ξεκινώντας από τα αρνητικά, μας εξήγησε ο κ. Γκουβίτσας ότι σε σχέση με πέρυσι, έχουν χαθεί οι επισκέπτες από Ρωσία, Λευκορωσία, Ουκρανία λόγω του πολέμου, ενώ δεν εκτελούνται πτήσεις από τη Λιθουανία. Παράλληλα, από την Εσθονία και την Πολωνία εκτελείται μόνο μία πτήση την εβδομάδα.

Πάντως, ενώ όλα αυτά δείχνουν ότι τα δεδομένα είναι αρνητικά, ο κ. Γκουβίτσας τόνισε ότι «πάμε πολύ καλά» και εξήγησε ότι κρατούνται σε ικανοποιητικά επίπεδα οι πτήσεις από άλλες χώρες. Συγκεκριμένα, στην κορυφή των επισκεπτών βρίσκονται οι Γερμανοί, οι οποίοι παραδοσιακά κατακλύζουν τους καλοκαιρινούς μήνες την περιοχή, ενώ επιπλέον τους «καλύτερους πελάτες» του Αράξου συμπληρώνουν οι Τσέχοι, οι Γάλλοι και οι Σλοβάκοι.

«Οι φετινές συνθήκες ήταν τέτοιες που πιστεύω πως θα ήμασταν στα επίπεδα του 2018 και του 2019. Θα πηγαίναμε πολύ καλύτερα, αλλά προέκυψε στην αρχή της χρονιάς ο πόλεμος που μας έχει στερήσει επισκέπτες από τη Ρωσία, την Ουκρανία και τη Βαλτική που μας προτιμούσαν τα προηγούμενα χρόνια.

Πάντως, πιστεύω ότι μέχρι το τέλος της σεζόν, θα έχουμε πάνω από 100.000 επιβάτες που θα έχουμε εξυπηρετήσει» μας είπε ο αερολιμενάρχης Αράξου Γιώργος Γκουβίτσας.

Ο πόλεμος στην Ουκρανία έφερε ως αλυσιδωτή συνέπεια να χαθούν για τον Αραξο δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες που τα προηγούμενα χρόνια ερχόντουσαν στην περιοχή, έβγαιναν από τα ξενοδοχεία τους και ξόδευαν χρήματα στην τοπική αγορά.

Ωστόσο, όπως μας εξήγησε ο αερολιμενάρχης Αράξου, τα δεδομένα θα μπορούσαν να είναι ακόμα καλύτερα αν υπήρχε πρόοδος σε θέματα υποδομών. «Με τα τρένα που δεν έχουν φτάσει ακόμα στο αεροδρόμιο, τους γύρω δρόμους που δεν έχουν φώτα και δεν είναι καλοί, μπορούμε να πούμε πως πηγαίνουμε εξαιρετικά σε αριθμούς. Το στενάχωρο της υπόθεσης είναι πως έχουμε ένα αεροδρόμιο στολίδι, που δεν το εκμεταλλευόμαστε, όπως θα έπρεπε και θα μπορούσαμε» είπε ο κ. Γκουβίτσας εκφράζοντας παράπονο για έργα που θα έχουν άμεση σύνδεση με το αεροδρόμιο, έχουν σχεδιαστεί, αλλά ακόμα δεν έχουν υλοποιηθεί.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: «ΔΕΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΑΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΧΩΡΟ ΠΑΡΑΝΟΜΑ»

Με την ευκαιρία της επικοινωνίας, ρωτήσαμε τον κ. Γκουβίτσα για μία καταγγελία που στάλθηκε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της «Π» που ανέφερε ότι ο αερολιμενάρχης έχει προχωρήσει σε ενοικίαση γραφείων εντός του αερολιμένα, χωρίς την απαραίτητη νόμιμη διαδικασία. Η εφημερίδα προσπάθησε να επικοινωνήσει με τον καταγγέλλοντα για περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά δεν δόθηκε καμία απάντηση.

Ο Γιώργος Γκουβίτσας δεν ήταν ενήμερος για αυτή την καταγγελία, αλλά απάντησε: «Πιθανότατα η καταγγελία αναφέρεται στην περίπτωση μιας εταιρείας ενοικιάσεως αυτοκινήτων, της οποίας η σύμβαση έχει λήξει, αλλά έχει καταθέσει αίτημα ανανέωσης. Ωστόσο, η συγκεκριμένη εταιρεία στεγαζόταν σε ένα κτίριο το οποίο υπέστη σοβαρές ζημιές από την κακοκαιρία του περασμένου Νοεμβρίου. Το συγκεκριμένο κτίριο είναι προκάτ και είχαμε ζητήσει από την υπηρεσία να επισκευαστεί, ώστε να μπορεί να φιλοξενεί τους ενδιαφερόμενους. Ωστόσο, αν δεν επισκευαστούν οι ζημιές, δεν μπορεί να μπει κανείς στο κτίριο.

Στο χώρο του αερολιμένα έχουμε παραχωρήσει ένα χώρο στον ιδιοκτήτη της επιχείρησης που έχει λήξει η σύμβαση, ώστε να αφήσει τα πράγματά του, καθώς η εταιρεία του εδρεύει στη Ζάκυνθο. Δεν έχουμε παραχωρήσει κανένα χώρο παράνομα. Αλλωστε, πολλές εταιρείες δραστηριοποιούνται σε σημεία, ενώ άλλες κάνουν τις δουλειές στους στο πάρκινγκ του αεροδρομίου. Ξαναλέω πως δεν έχουμε νοικιάσει το χώρο στον ιδιοκτήτη της εταιρείας, αλλά έχουμε επιτρέψει να αφήσει τους εξοπλισμούς του, καθώς υπάρχει χρόνια συνεργασία. Τόσα χρόνια αυτός ο άνθρωπος πλήρωνε το μίσθωμά του, έχει αιτηθεί να ανανεωθεί το μίσθωμα και τώρα που δεν μπορεί να φιλοξενηθεί στο προκάτ κτίριο λόγω ακαταλληλότητας, του δώσαμε ένα μέρος να αφήσει τον εξοπλισμό του μέχρι να γίνουν οι επισκευές.

Φαντάζομαι ότι όλη αυτή η ιστορία δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του ανταγωνισμού μεταξύ των εταιρειών ενοικίασης αυτοκινήτων».

Ακολουθήστε το Pelop.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις και τα νέα απο την Πάτρα

Για ακόμη περισσότερα νεα από την Πάτρα, την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, μπείτε στην ροή ειδήσεων του pelop.gr

Γράψτε το σχόλιό σας

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ