Πελοπόννησος Newsroom
Η Βίβιαν Σαμούρη στην εκδήλωση του Ομίλου Εθελοντών “ΑγκαλιάΖΩ”
Η Αντιδήμαρχος, στον σύντομο χαιρετισμό της, αρχικά συνεχάρη την πρόεδρο Λαμπρινή Παπαχρυσανθάκη, για την επανεκλογή της στο «τιμόνι» του Ομίλου και στην συνέχεια, τόνισε για μια ακόμα φορά, την προσφορά των ανθρώπων του Ομίλου.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
23:21 «Μαζί στα εύκολα και στα δύσκολα», η Σταματίνα Τσιμτσιλή έκλεισε 15 χρόνια γάμου με τον Θέμη Σοφό
21:36 «Μαμά μου, μαμά μου!» Εικόνες αποκάλυψης στη Βενεζουέλα, πάνω από 30.000 οι αγνοούμενοι, ΒΙΝΤΕΟ
21:19 Οι πρώτες κινήσεις των επενδυτών της Παναχαϊκής, προπονητής ο Αντωνόπουλος, ποιοι θα είναι δίπλα του
