Χάος στο Χίθροου: Ζητήθηκε από τις αεροπορικές να ακυρώσουν το 10% των πτήσεων!
Το αεροδρόμιο του Χίθροου βρίσκεται ήδη αντιμέτωπο με σοβαρά προβλήματα: χιλιάδες «ορφανές» αποσκευές είναι στοιβαγμένες στους χώρους του αεροδρομίου ως συνέπεια των περικοπών του προσωπικού που έγιναν λόγω κορωνοϊού.
Εικόνες απόλυτου χάους στο αεροδρόμιο Χίθροου, που θεωρείται ένα από τα πιο πολυσύχναστα της Ευρώπης, καθώς η διεύθυνση ζήτησε από τις αεροπορικές εταιρείες να ακυρώσουν σήμερα το 10% των πτήσεων απογοητεύοντας 15 χιλιάδες επιβάτες που αδημονούσαν να κάνουν τις διακοπές τους.
Το αεροδρόμιο του Χίθροου βρίσκεται ήδη αντιμέτωπο με σοβαρά προβλήματα: χιλιάδες «ορφανές» αποσκευές είναι στοιβαγμένες στους χώρους του αεροδρομίου ως συνέπεια των περικοπών του προσωπικού που έγιναν λόγω κορωνοϊού.
Για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στο βρετανικό αεροδρόμιο, εκπρόσωπός του έσπευσε να ζητήσει συγγνώμη για την ταλαιπωρία που υφίστανται οι επιβάτες τα τελευταία 24ωρα.
«Τα τεχνικά ζητήματα που επηρεάζουν τα συστήματα αποσκευών μας οδήγησαν στην απόφαση να ζητήσουμε από τις αεροπορικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στους τερματικούς σταθμούς 2 και 3 να ενοποιήσουν τα δρομολόγιά τους για σήμερα (20 Ιουνίου). Αυτό θα μας επιτρέψει να ελαχιστοποιήσουμε τις συνεχιζόμενες επιπτώσεις και ζητάμε από όλους τους επιβάτες να επικοινωνούν με τις αεροπορικές τους εταιρείες για τις πιο τελευταίες πληροφορίες».
Οι εικόνες χάους στο αεροδρόμιο του Χίθροου έρχονται σε μια περίοδο που αρκετά αεροδρόμια της γηραιάς ηπείρου αντιμετωπίζουν ανάλογα προβλήματα εξαιτίας της πολιτικής αρκετών αεροπορικών εταιρειών και αεροδρομίων να μειώσουν το προσωπικό τους κατά την διάρκεια της πανδημίας με αποτέλεσμα εκατοντάδες ακυρώσεις τον περασμένο μήνα.
Nou wat een toeval zeg. Dit hadden we nou niet verwacht 🙄
In de serie: Doorzichtigheid…
“Heathrow besluit daarom maandag 10% van de vluchten te annuleren”https://t.co/sWIjVbHV8p
— F̳̿͟͞l̳̿͟͞i̳̿͟͞c̳̿͟͞k̳̿͟͞ (@Backup_fis) June 20, 2022
Την ίδια ώρα, η αεροπορική εταιρεία πτήσεων χαμηλού κόστους EasyJet ανακοίνωσε ότι περικόπτει περισσότερες πτήσεις την περίοδο του καλοκαιριού, προκειμένου να βοηθήσει στη διαχείριση των προβλημάτων, συμπεριλαμβανομένων των ελλείψεων σε προσωπικό εδάφους και πτήσεων στο αεροδρόμιο Γκάτγουικ του Λονδίνου και στο Άμστερνταμ.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γιόχαν Λούντγκρεν, δήλωσε ότι η αεροπορική εταιρεία λυπάται που δεν παρείχε τις υπηρεσίες που περίμεναν οι πελάτες.
«Ενώ τις τελευταίες εβδομάδες, οι δράσεις που έχουμε αναλάβει για να ενισχύσουμε την ανθεκτικότητά μας, οδήγησε να συνεχίσουμε να εκτελούμε μέχρι και 1.700 πτήσεις ημερησίως, το συνεχιζόμενο δύσκολο λειτουργικό περιβάλλον έχει δυστυχώς συνεχίσει να έχει αντίκτυπο, που είχε ως αποτέλεσμα κυρώσεις», πρόσθεσε.
Η αεροπορική εταιρεία μειώνει τις πτήσεις τώρα για να αντιμετωπίσει τα πλαφόν των αεροδρομίων και να καταστήσει το πρόγραμμά της πιο ανθεκτικό, μειώνοντας την ανάγκη για ακυρώσεις την ίδια ημέρα, πρόσθεσε ο διευθύνων σύμβουλος.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News