Χάος στο Χίθροου: Ζητήθηκε από τις αεροπορικές να ακυρώσουν το 10% των πτήσεων!

Το αεροδρόμιο του Χίθροου βρίσκεται ήδη αντιμέτωπο με σοβαρά προβλήματα: χιλιάδες «ορφανές» αποσκευές είναι στοιβαγμένες στους χώρους του αεροδρομίου ως συνέπεια των περικοπών του προσωπικού που έγιναν λόγω κορωνοϊού.

Χάος στο Χίθροου: Ζητήθηκε από τις αεροπορικές να ακυρώσουν το 10% των πτήσεων!

Εικόνες απόλυτου χάους στο αεροδρόμιο Χίθροου, που θεωρείται ένα από τα πιο πολυσύχναστα της Ευρώπης, καθώς η διεύθυνση ζήτησε από τις αεροπορικές εταιρείες να ακυρώσουν σήμερα το 10% των πτήσεων απογοητεύοντας 15 χιλιάδες επιβάτες που αδημονούσαν να κάνουν τις διακοπές τους.

Το αεροδρόμιο του Χίθροου βρίσκεται ήδη αντιμέτωπο με σοβαρά προβλήματα: χιλιάδες «ορφανές» αποσκευές είναι στοιβαγμένες στους χώρους του αεροδρομίου ως συνέπεια των περικοπών του προσωπικού που έγιναν λόγω κορωνοϊού.

Για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στο βρετανικό αεροδρόμιο, εκπρόσωπός του έσπευσε να ζητήσει συγγνώμη για την ταλαιπωρία που υφίστανται οι επιβάτες τα τελευταία 24ωρα.

«Τα τεχνικά ζητήματα που επηρεάζουν τα συστήματα αποσκευών μας οδήγησαν στην απόφαση να ζητήσουμε από τις αεροπορικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στους τερματικούς σταθμούς 2 και 3 να ενοποιήσουν τα δρομολόγιά τους για σήμερα (20 Ιουνίου). Αυτό θα μας επιτρέψει να ελαχιστοποιήσουμε τις συνεχιζόμενες επιπτώσεις και ζητάμε από όλους τους επιβάτες να επικοινωνούν με τις αεροπορικές τους εταιρείες για τις πιο τελευταίες πληροφορίες».

Οι εικόνες χάους στο αεροδρόμιο του Χίθροου έρχονται σε μια περίοδο που αρκετά αεροδρόμια της γηραιάς ηπείρου αντιμετωπίζουν ανάλογα προβλήματα εξαιτίας της πολιτικής αρκετών αεροπορικών εταιρειών και αεροδρομίων να μειώσουν το προσωπικό τους κατά την διάρκεια της πανδημίας με αποτέλεσμα εκατοντάδες ακυρώσεις τον περασμένο μήνα.

Την ίδια ώρα, η αεροπορική εταιρεία πτήσεων χαμηλού κόστους EasyJet ανακοίνωσε ότι περικόπτει περισσότερες πτήσεις την περίοδο του καλοκαιριού, προκειμένου να βοηθήσει στη διαχείριση των προβλημάτων, συμπεριλαμβανομένων των ελλείψεων σε προσωπικό εδάφους και πτήσεων στο αεροδρόμιο Γκάτγουικ του Λονδίνου και στο Άμστερνταμ.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γιόχαν Λούντγκρεν, δήλωσε ότι η αεροπορική εταιρεία λυπάται που δεν παρείχε τις υπηρεσίες που περίμεναν οι πελάτες.

«Ενώ τις τελευταίες εβδομάδες, οι δράσεις που έχουμε αναλάβει για να ενισχύσουμε την ανθεκτικότητά μας, οδήγησε να συνεχίσουμε να εκτελούμε μέχρι και 1.700 πτήσεις ημερησίως, το συνεχιζόμενο δύσκολο λειτουργικό περιβάλλον έχει δυστυχώς συνεχίσει να έχει αντίκτυπο, που είχε ως αποτέλεσμα κυρώσεις», πρόσθεσε.

Η αεροπορική εταιρεία μειώνει τις πτήσεις τώρα για να αντιμετωπίσει τα πλαφόν των αεροδρομίων και να καταστήσει το πρόγραμμά της πιο ανθεκτικό, μειώνοντας την ανάγκη για ακυρώσεις την ίδια ημέρα, πρόσθεσε ο διευθύνων σύμβουλος.

Ακολουθήστε το Pelop.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις και τα νέα απο την Πάτρα

Για ακόμη περισσότερα νεα από την Πάτρα, την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, μπείτε στην ροή ειδήσεων του pelop.gr

Γράψτε το σχόλιό σας

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ – Βουλευτές σε Μπάιντεν: Μην ανταμείψεις με F -16 τον Ερντογάν – Παραβιάζει την κυριαρχία Ελλάδας, Κύπρου
Αυστραλία: 85.000 κάτοικοι εγκατέλειψαν τα σπίτια τους για να γλιτώσουν από τις πλημμύρες
ΗΠΑ: Επιστολή βουλευτών στον Μπάιντεν – «Περισσότεροι θάνατοι με την αναβάθμιση των τουρκικών F-16»
Τουρκία: Χάος στο pride της Άγκυρας με ξύλο και συλλήψεις