«Χρυσό» εις διπλούν σε λάδι της Αχαΐας: Διεθνής διάκριση για την «Katsa Olive Oil» από το Λιμνοχώρι
Ικανοποίηση εξέφρασε ο υπέυθυνος μάρκετινγκ της εταιρείας Αναστάσιος Κατσαΐτης – 6ο βραβείο σε 4 χρόνια σε Αγγλία και Καναδά
Το λάδι της Αχαΐας κατάφερε για μια ακόμα φορά να διακριθεί σε ολόκληρο τον κόσμο για την ποιότητά του μέσω της εταιρείας «Katsa Olive Oil» η οποία απέσπασε δύο ακόμα βραβεία σε Διεθνείς Διαγωνισμούς κάτι που δείχνει ότι παραμένει από τα κορυφαία brands σε όλο τον κόσμο.
Η εταιρεία, που έχει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στο Λιμνοχώρι Αχαΐας, συνεχίζει να σαρώνει τα βραβεία ποιότητας και μέσα σε ένα μήνα απέσπασε για τέταρτη συνεχόμενη φορά το χρυσό βραβείο ποιότητας στον μεγαλύτερο παγκόσμιο διαγωνισμό παρθένου ελαιόλαδου που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο Λονδίνο με τη συμμετοχή περισσότερων από 500 ελαιοπαραγωγών.
Η «Katsa Olive Oil» απέσπασε πριν από λίγες μέρες δεύτερο χρυσό βραβείο ποιότητας σε έναν αντίστοιχο διαγωνισμό που έγινε στον Καναδά, φτάνοντας συνολικά τα 6 βραβεία τα τελευταία 4 χρόνια.
Μιλώντας στην «Πελοπόννησο» ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της εταιρείας Αναστάσιος Κατσαΐτης (γιος του ιδιόκτητη Παναγιώτη Κατσαΐτη), εξήγησε τι σημαίνουν τα δύο νέα βραβεία της εταιρείας. «Τα χρυσά βραβεία, ειδικά όταν τα κατακτάς κάθε χρόνο, σημαίνει ότι δεν είναι τυχαίο και αποτελεί μια επιβράβευση των προσπαθειών σου. Πλέον έχουμε ανέβει κλίμακα στην παραγωγή του ελαιολάδου, είμαστε ειδικευμένοι και πρωτοπόροι στον χώρο και είμαστε χαρούμενοι για τα βραβεία που παίρνει η εταιρεία. Στόχος μας, η εξάπλωση της κληρονομιάς και της τεχνογνωσίας με συνδυασμό των καινούργιων πρακτικών μέσα από μελέτες χρόνων και σπουδών στο εξωτερικό.
Η «Katsa Olive Oil» έχει ανοίξει εδώ και χρόνια τα “φτερά” της στο εξωτερικό και κάνει εξαγωγές χιλιάδων τόνων ελαιολάδου σε όλη την Ευρώπη, αλλά και στις αγορές της Αγγλίας και της Ισλανδίας».
Η οικογένεια Κατσαΐτη ξεκίνησε την ενασχόλησή της με την ελαιοκομία από το 1932, κάνοντας φύτευση των πρώτων δενδρυλλίων. Κορμός της επιχείρησης είναι ο Παναγιώτης Κατσαΐτης, ο οποίος είναι υπεύθυνος για τη θρέψη των ελαιώνων και ο Αναστάσιος Κατσαΐτης, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την παροχή τεχνογνωσίας, καθώς και υπεύθυνος του marketing.
Το όνομα «Katsa» είναι η συντομογραφία του επιθέτου της οικογένειας Κατσαΐτη που με αυτό τον τρόπο θέλει να προβάλει το ελληνικό στοιχείο.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News