Διχάζουν οι αρχαιοελληνικές στολές της Μαίρης Κατράντζου-Στην «Π» η πατρινή σχεδιάστρια Μαριανίκη Μπανιά

Η τελετή αφής της Ολυμπιακής Φλόγας θα λάβει χώρα τις 16 Απριλίου στην Αρχαία Ολυμπία, σηματοδοτώντας την έναρξη της Λαμπαδηδρομίας για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού του 2024.

Διχάζουν οι αρχαιοελληνικές στολές της Μαίρης Κατράντζου-Στην «Π» η πατρινή σχεδιάστρια Μαριανίκη Μπανιά

Η τελετή αφής της Ολυμπιακής Φλόγας θα λάβει χώρα τις 16 Απριλίου στην Αρχαία Ολυμπία, σηματοδοτώντας την έναρξη της Λαμπαδηδρομίας για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού του 2024. Μια τελετή λιτή και με συμβολικό χαρακτήρα που γίνεται πριν από κάθε Ολυμπιάδα στον χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας και αναγγέλλει την έναρξη των Αγώνων. Η διεθνούς φήμης Ελληνίδα σχεδιάστρια Μαίρη Κατράντζου σχεδίασε τις νέες ενδυμασίες που θα φορούν οι ιέρειες στην τελετή Αφής. Η γνωστή σχεδιάστρια πρωτοστατεί όλα αυτά τα χρόνια για τα ευφάνταστα prints, ενώ συχνά περιλαμβάνει στοιχεία της ελληνικής ιστορίας και κουλτούρας στις συλλογές της, με τα σχέδιά της να απολαμβάνουν πλέον διεθνούς αναγνώρισης.

Διχάζουν οι αρχαιοελληνικές στολές της Μαίρης Κατράντζου-Στην «Π» η πατρινή σχεδιάστρια Μαριανίκη Μπανιά

Η ίδια δήλωσε πως εμπνεύστηκε από τα αρχαιοελληνικά Ιωνικού ρυθμού κιονόκρανα. Καταφέρνοντας να φέρει την ελληνική ιστορία στο 2024. Παρ’ όλα αυτά, η Ελληνίδα σχεδιάστρια κατά γενική ομολογία δεν τα κατάφερε και αυτό γιατί έκανε αυτό που ξέρει να κάνει πάρα πολύ καλά. Δημιούργησε δηλαδή ελληνικά prints -μιας και ειδικεύεται σε αυτά- χωρίς να δώσει έμφαση στην κίνηση των υφασμάτων. Να θυμίσουμε πως οι επίσημες ενδυμασίες που βλέπαμε μέχρι τώρα, από το 2016 έως το 2022, είχαν σχεδιαστεί από την Κύπρια σχεδιάστρια Ελένη Κυριάκου και θύμιζαν τις πτυχώσεις στα υφάσματα των αγαλμάτων, ενώ ήταν προσεγμένες ακόμα και στη λεπτομέρειά τους, που δεν φαίνεται από μακριά.

Διχάζουν οι αρχαιοελληνικές στολές της Μαίρης Κατράντζου-Στην «Π» η πατρινή σχεδιάστρια Μαριανίκη Μπανιά

Η πατρινή σχεδιάστρια μόδας Μαριανίκη Μπανιά έκανε χθες μια σχετική ανάρτηση στα κοινωνικά της δίκτυα, αφήνοντας αιχμές για το φόρεμα που σχεδίασε η ίδια το 2019 για την Εβδομάδα Μόδας στην Αθήνα και το οποίο θυμίζει κατά πολύ τις νέες ενδυμασίες που θα φορούν οι ιέρειες στην τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας:

«Χαίρομαι που είχα κάνει την ίδια ιδέα με τους κίονες χρόνια πριν, το 2019, συγκεκριμένα στην Εβδομάδα Μόδας στην Αθήνα πρώτα. Μετά μου ζητήθηκε από τον κύριο Γιώργο Κουτούλια να το φορέσει η Νατάσα Βελλιανίτη το 2020 στον διαγωνισμό Miss Tourism Planet, όπου πήρε την πρώτη θέση ανάμεσα σε 13 χώρες. Και αργότερα, το 2022 μου ζητήθηκε για ένα αρχαιοελληνικό event στο ξενοδοχείο Four Seasons όπου φορέθηκε από την τραγουδίστρια Ροζάνα Μαϊλάν και απέσπασε πολύ καλές κριτικές από τον Πέτρο Κούρτη. Τα ενδύματα που έφτιαξε η Μαίρη Κατράντζου για την Ολυμπιακή Φλόγα δεν μου αρέσουν καθόλου. Φαίνονται θαμπά. Δίχως καμία λάμψη και υπερηφάνεια, όπως αρμόζει στη χώρα μας και την Ιστορία που κουβαλάει. Για να είμαι ειλικρινής, μου θυμίζουν τους κίονες σε παλαιά εγκαταλελειμμένα και παραμελημένα κτίρια που τα έχει σκεπάσει όλη η σκόνη και το καυσαέριο» δήλωσε αποκλειστικά στην «Π» και το pelop.gr η πατρινή σχεδιάστρια Μαριανίκη Μπανιά.

Διχάζουν οι αρχαιοελληνικές στολές της Μαίρης Κατράντζου-Στην «Π» η πατρινή σχεδιάστρια Μαριανίκη Μπανιά Διχάζουν οι αρχαιοελληνικές στολές της Μαίρης Κατράντζου-Στην «Π» η πατρινή σχεδιάστρια Μαριανίκη Μπανιά Διχάζουν οι αρχαιοελληνικές στολές της Μαίρης Κατράντζου-Στην «Π» η πατρινή σχεδιάστρια Μαριανίκη Μπανιά

Όλες οι ειδήσεις άμεσα μέσα από το Google News. Κάντε κλικ εδώ και κάντε εγγραφή

Άμεση ενημέρωση με όλες τις ειδήσεις τώρα και μέσω WhatsApp - Δες εδω