Δυτ. Αχαΐα: «Η παραλυσία των προηγούμενων ετών πληρώνεται σήμερα» – Η απάντηση της ΔΕΥΑΔ στο ρεπορτάζ της «Π» για εξοντωτικούς λογαριασμούς
Απάντηση της ΔΕΥΑΔ στο ρεπορτάζ της εφημερίδας «Πελοπόννησος»
Από τη ΔΕΥΑΔ εκδόθηκε η παρακάτω ανακοίνωση σχετικά με το ρεπορτάζ της «Π» για τους λογαριασμούς ύδρευσης που λαμβάνουν δημότες:
Δυτική Αχαΐα: Το νερό βάζει φωτιές στον κάμπο – Εξοντωτικοί λογαριασμοί τριετίας στους δημότες
«Στη σημερινή της (21/9) έκδοση η εφημερίδα «Πελοπόννησος» στο πρωτοσέλιδό της αναδεικνύει την περίπτωση του συνδημότη Χρ. Γεωργόπουλου από τα Νιφορέικα που έλαβε λογαριασμό νερού τριετίας (2018-2020) όγκου 3.699 κ.μ. και αξίας 1.424 ευρώ, στα τέλη του 2021 και όχι σήμερα. Πρόκειται πραγματικά για μεγάλη κατανάλωση και για ανάλογη χρέωση.
Εισαγωγικά οφείλεται μια διευκρίνιση. Οι συνολικές οφειλές δημοτών προς τη ΔΕΥΑΔ που ξεπερνούν τα 1.000 ευρώ ανέρχονται στο 7,6% του συνόλου των πελατών της επιχείρησης. Συνεπώς δεν «αναστενάζει ο κάμπος», ούτε «μοιράζουμε εγκεφαλικά» και άλλα συναφή που αναφέρονται σε σχετικά ρεπορτάζ.
Ας έλθουμε όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση. Η προηγούμενη μέτρηση στο συγκεκριμένο υδρόμετρο για την τριετία 2018-20 απέδωσε κατανάλωση 3.699 κ.μ. Η αμέσως επόμενη μέτρηση, για το έτος 2021, απέδωσε κατανάλωση 283 κ.μ. και οι δύο μετρήσεις έγιναν με φωτογραφική απεικόνιση του υδρομέτρου σύμφωνα με το νέο σύστημα καταμέτρησης.
Σε ότι αφορά την ένσταση του κ. Γεωργόπουλου, είναι γεγονός ότι η εξέτασή της έχει καθυστερήσει. Τούτο οφείλεται στο μεγάλο όγκο των ενστάσεων και στις περιορισμένες δυνατότητες της υπηρεσίας σε προσωπικό αλλά και επειδή υπηρεσία εξετάζει κάθε ένσταση με τις προβλεπόμενες διαδικασίες από τον κανονισμό ύδρευσης και με τεκμηριωμένο τρόπο (διασταύρωση στοιχείων, αυτοψίες και νέες μετρήσεις). Σε κάθε περίπτωση όμως, εντός του προσεχούς τριμήνου, η εξέταση όλων των ενστάσεων που έχουν υποβληθεί θα έχει ολοκληρωθεί αφού ήδη αυτή η διαδικασία έχει ξεκινήσει.
Στο πρωτοσέλιδο ρεπορτάζ της εφημερίδας σημειώνεται ότι «η παραλυσία των προηγούμενων ετών πληρώνεται σήμερα». Η παρατήρηση είναι ακριβής και ο αγώνας για την ανάταξη της ΔΕΥΑΔ από την παραλυσία είναι συνεχής και φέρνει ήδη αποτελέσματα.
Σήμερα η ΔΕΥΑΔ έχει γυρίσει σελίδα και εκδίδει λογαριασμούς, (ήδη εκδίδονται και διανέμονται λογαριασμοί του 2021) με στόχο να περάσει στην τακτική έκδοση λογαριασμών ανά εξάμηνο. Παράλληλα μπροστά στις οικονομικές δυσκολίες των καταναλωτών θέσπισε διακανονισμούς αποπληρωμής που φτάνουν τις 60 δόσεις, ετοιμάζεται νέα τιμολογιακή πολιτική για το 2023 , αλλά και καθιέρωση κοινωνικού τιμολογίου για τους κοινωνικά αδύναμους καταναλωτές για πρώτη φορά.
Ο αγώνας για μια υγιή ΔΕΥΑΔ στην υπηρεσία όλων των δημοτών θα συνεχίσει να δίνεται με συνέπεια και αποτελεσματικότητα».
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News