Δυτική Αχαΐα-Αγροτική οδοποιία: Ασφαλτος και χαλίκια προ των πυλών

Τα χρήματα του «Τρίτσης» ο Δήμος Δυτικής Αχαΐας τα διεκδικούσε πριν τις καταστροφές.

Δυτική Για τον Σπ. Μυλωνά είναι ζήτημα ύψιστης σημασίας η πρόσβαση αγροτών και κτηνοτρόφων στις περιουσίες τους

Με 2.055.000 ευρώ από το πρόγραμμα «Αντ. Τρίτσης» συν τις 350.000 ευρώ της έκτακτης κρατικής επιχορήγησης ο Δήμος Δυτικής Αχαΐας θα προσπαθήσει να κλείσει τις πληγές που άνοιξαν από τα κακοκαιρικά φαινόμενα του Νοεμβρίου και του Δεκεμβρίου στο τεράστιο αγροτικό δίκτυο.

Τα χρήματα του «Τρίτσης» ο Δήμος Δυτικής Αχαΐας τα διεκδικούσε πριν τις καταστροφές. Με τα νέα δεδομένα, το κονδύλι θα αξιοποιηθεί σε δύο κατευθύνσεις. Αρχικά, για την ασφαλτόστρωση τμημάτων αγροτικών δρόμων που σήμερα είναι χαλικόστρωτοι και στις τέσσερις ενότητες του Δήμου και δεύτερον για την προμήθεια σημαντικών ποσοτήτων χαλικιών που θα βελτιώσουν τη βατότητα των αγροτικών δρόμων.

Πρόκειται για το δεύτερο έργο του Δήμου που εντάσσεται στο πρόγραμμα «Τρίτσης» αφού προηγήθηκε η ένταξη της ανέγερσης του νέου Δημαρχείου με προϋπολογισμό 1,2 εκατ. ευρώ, ένα έργο που η δημοπράτηση του θα ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους μήνες.
Σε ό,τι αφορά την αγροτική οδοποιία στο κονδύλι από το πρόγραμμα «Τρίτσης» έχουν ήδη προστεθεί οι 350.000 ευρώ της έκτακτης επιχορήγησης μετά τις θεομηνίες στο τέλος της περασμένης χρονιάς ενώ αναμένονται και χρηματοδοτήσεις που θα αφορούν στην αντιμετώπιση των καταστροφών της θεομηνίας.

«Η αγροτική οδοποιία ήταν, είναι και θα παραμείνει πολύ ψηλά στις προτεραιότητές μας» ανέφερε σε δήλωσή του ο δήμαρχος Σπύρος Μυλωνάς και συνέχισε: «Η όσο γίνεται καλύτερη οδική πρόσβαση των καλλιεργητών στα κτήματά τους και των κτηνοτρόφων στις μονάδες τους είναι ζήτημα ύψιστης σημασίας. Τα σχετικά προβλήματα είναι πολλαπλά και σε όλη την έκταση του Δήμου ενώ οι προσπάθειές μας αναπτύσσονται καθημερινά σε ποικίλα μέτωπα. Δουλεύουμε οργανωμένα και με σύστημα και ήδη εμφανίζονται τα πρώτα αποτελέσματα. Θα συνεχίσουμε με την ίδια αποφασιστικότητα για να οδηγήσουμε τον Δήμο μας σε ένα ασφαλές και λειτουργικό δίκτυο αγροτικών δρόμων», κατέληξε ο Σπύρος Μυλωνάς.