Εχει η Πάτρα κυκλοφοριακό πρόβλημα;
Ο Γιώργος Ζαφειρόπουλος είναι πρώην αντιδήμαρχος.
Μου κάνει εντύπωση και διερωτώμαι: Ποιο αυτοκαταστροφικό σύνδρομο διακατέχει τους διοικούντες την πόλη μας και ακολουθούν βέβαια αδιαμαρτύρητα και όλοι σχεδόν οι φορείς ,αφού δεν αντιδρά κανένας, στο έργο της λαβυρινθοποίησης της Πάτρας;
Η πρόταση της δημοτικής αρχής για το κυκλοφοριακό και το πείσμα της, μοιάζει σαν το παιδικό παιχνίδι, το «φιδάκι».
Εγώ, ως ένας απλός πολίτης που έχει ασχοληθεί με την τοπική αυτοδιοίκηση και που αγαπά φανατικά την πόλη του, έχω να παρατηρήσω και ταυτόχρονα να προτείνω λύσεις με στόχο το εμπορικό ιστορικό κέντρο να μείνει ως έχει και να μη γίνει ένας έρημος τόπος, που θα γίνει αν εφαρμοστούν οι ρυθμίσεις που θέλει η δημοτική αρχή να κάνει, μάλλον απορρυθμίσεις είναι.
Εχει κυκλοφοριακό πρόβλημα η πόλη της Πάτρας και πρέπει να αναποδογυρίσουμε όλους τους δρόμους για να το λύσουμε;
Εγώ και κάποιοι ελάχιστοι συμπολίτες φωνάζουμε δυνατά, ΟΧΙ.
Κακή διαχείριση της κυκλοφορίας των οχημάτων γίνεται.
Η απάντηση και η λύση, είναι η φιλοσοφημένη κυκλοφοριακή μελέτη του καθηγητή του Πανεπιστημίου Πατρών Βαγγέλη Ματσούκη, με αφορμή την διάνοιξη της οδού Κανελλοπούλου.
Η φιλοσοφία της μελέτης ήταν η εξής: Η πόλη είναι ένας ζωντανός οργανισμός και σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει να επιβαρυνθεί η καρδιά αυτού του οργανισμού γιατί θα μαραζώσει. Ποια είναι η καρδιά της Πάτρας; Η Κορίνθου, η Κανακάρη, η Καραϊσκάκη και η Μαιζώνος. Θα πρέπει να αξιοποιήσουμε το υπογάστριο της πόλης, όπως έλεγε ο κ. Ματσούκης. Ποιο είναι το υπογάστριο της πόλης μας; η Οθωνος- Αμαλίας και η Αγίου Ανδρέου. Σε συνδυασμό με τη μεγάλη και την μικρή περιμετρική και την Ελευθερίου Βενιζέλου που έχουν προγραμματιστεί να γίνουν, έλεγε τότε ο καθηγητής, η Πάτρα δεν θα έχει κανένα κυκλοφοριακό πρόβλημα.
Αυτή είναι η πραγματικότητα.
Στη μελέτη προβλεπόταν η Αγίου Ανδρέου ως οδός ταχείας κυκλοφορίας χωρίς στάθμευση και στάση οχημάτων και βέβαια η Οθωνος – Αμαλίας χωρίς τον τέλειο ποδηλατοδρόμο. Είχαν τοποθετηθεί και οι σχετικές πινακίδες, στην είσοδο της πόλης από Αθήνα.
Το πρόβλημα της πόλης δεν είναι το κυκλοφοριακό αλλά η διαχείριση της κυκλοφορίας των οχημάτων.
Πέρα από την εφαρμογή της μελέτης Ματσούκη, που είναι η λύση, ασφαλώς πρέπει:
1) Αμεσα να ρυθμιστούν οι φωτεινοί σηματοδότες που δημιουργούν μεγάλο πρόβλημα. Δεν το παρατηρεί κανένας από τους παντογνώστες της Μαιζώνος;
2) Μεγάλη αναγκαιότητα η δημιουργία χώρων στάθμευσης. Η μελέτη σκοπιμότητας από το 2010 βρίσκεται στα αζήτητα γιατί η δημοτική αρχή έχει αλλεργία με το πρόγραμμα ΣΔΙΤ (σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα) για δημιουργία χώρων στάθμευσης κάτω από τα υψηλά Αλώνια και κάτω από την Ομόνοια. Ο δήμαρχος δηλώνει ότι κάτω από τα Υψηλά Αλώνια υπάρχουν αρχαία για αυτό δεν δημιουργεί χώρο στάθμευσης. Είμαστε για κλάματα…
3) Η πόλη χρειάζεται αστυνόμευση, αλλά έχουμε ιδεολογικό πρόβλημα και η δημοτική αρχή δεν προσλαμβάνει 106 δημοτικούς αστυνόμους που δικαιούται και που τους πληρώνει το κράτος γιατί αν τους προσλάβει, θα μειωθεί η ανεργία και θα χάσουν ψηφοφόρους και παράλληλα απασχολεί υπαλλήλους για την παρακολούθηση της ελεγχόμενης στάθμευσης… και ζητάει προσλήψεις!
Παραξενεύομαι γιατί δεν αντιδρά ο Εμπορικός Σύλλογος. Δεν αντιλαμβάνεται, αν γίνει άλλο ένα εμπορικό κέντρο μετά την ΑΒΕΞ στη βορινή πλευρά της πόλης (κατά πληροφορίες μου, το ψάχνουν) τα καταστήματα του κέντρου θα κλείσουν;
Γιατί δεν αντιδρούν οι οικολογικές οργανώσεις; Αυτό το κυκλοφοριακό φιδάκι θα επιβαρύνει σημαντικά τη ρύπανση της πόλης.
Γιατί χρηματοδοτείται ένα τέτοιο έργο από την ΠΔΕ με μελέτες και στοιχεία από το 1993-94 (Μελέτη Δοξιάδη σύμφωνα με δήλωση του δημάρχου.)
Πώς τοποθετήθηκαν τα φανάρια, με ποια αποτυχημένη μελέτη… σε Κορίνθου και Κανακάρη;
Τελικά τι γίνεται σ’ αυτή την πόλη… του παραλογισμού;
Η κοινωνική αντίδραση είναι επιβεβλημένη απέναντι στην παραφροσύνη που επικρατεί. Η κοινωνία, ο λαός πρέπει να σταματήσει την κατηφόρα.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News