Επιτέλους, ξεκινούν τα τρένα για Αίγιο

Τις επόμενες ημέρες η επαναλειτουργία της γραμμής, εν μέσω καταγγελιών από τους εργαζόμενους για «δουλειές του ποδαριού» στα μέτρα αποκατάστασης της ασφάλειας.

Επιτέλους,ξεκινούν,τρένα,Αίγιο Το τμήμα Κιάτο - Αίγιο είναι το τελευταίο που μένει ακόμα εκτός λειτουργίας

Μέσα στην εβδομάδα αναμένεται να επαναλειτουργήσουν τα δρομολόγια του τρένου και στο τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής από το Κιάτο μέχρι το Αίγιο, καθώς η συνεργασία του ΟΣΕ με τη HellenicTrain, φαίνεται να ξεπερνά τα τεχνικά εμπόδια που υπήρχαν.

Να θυμίσουμε πως τα δρομολόγια στο εν λόγω τμήμα εκτελούνταν πριν από το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, αλλά, διακόπηκαν μέχρι την αποκατάσταση των ελλείψεων που είχαν επισημάνει στις στοές οι μηχανοδηγοί. Το συγκεκριμένο τμήμα είναι το τελευταίο που μένει ακόμα εκτός λειτουργίας, καθώς υπολείπονται εργασίες αποκατάστασης των συστημάτων που είχαν τεθεί σε αχρηστία λόγω κλοπών και φθορών.

Τα προβλήματα που υπήρχαν στα τρένα σε θέματα ασφαλείας, αλλά κανείς δεν έδινε σημασία, έχουν βγει στην επιφάνεια μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη και όπως φαίνεται καθυστερούν την επανεκκίνηση των δρομολογίων και στο τμήμα από το Κιάτο μέχρι το Αίγιο.

Παρόμοια σοβαρά προβλήματα εντοπίζονται και στις σήραγγες στην Κακιά Σκάλα, όπου είχε γίνει πριν λίγο καιρό μία σειρά από εργασίες προκειμένου να περνούν από εκεί τα τρένα με ασφάλεια.

Συγκεκριμένα, το προηγούμενο διάστημα έγιναν εργασίες για την αποκατάσταση του φωτισμού σε τρεις σήραγγες, στο τμήμα του σιδηρόδρομου από την Αθήνα μέχρι το Κιάτο, όπου ο ΟΣΕ διέθεσε και φορητά συστήματα GSM-Railways στη Hellenic Train ώστε να μπορεί να εξασφαλιστεί η επικοινωνία στο δίκτυο.

Σύμφωνα όμως με το ρεπορτάζ, οι συγκεκριμένες εργασίες μάλλον είχαν προσωρινό χαρακτήρα και έγιναν άρον – άρον, απλά και μόνο για να καλυφθεί το κενό, κι αυτό γιατί μέσα στις σήραγγες έχουν τοποθετηθεί τρεις γεννήτριες και δύο σεκιούριτι ιδιωτικής εταιρείας που έχει προσλάβει ο ΟΣΕ.

Οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι, όπως λένε οι σιδηροδρομικοί, δέκα λεπτά πριν περάσει κάποιο τρένο, ανοίγουν τη γεννήτρια και δίνουν φως. Στη συνέχεια, όταν τα τρένα εξέλθουν, οι ίδιοι υπάλληλοι κλείνουν τη γεννήτρια και η σήραγγα βυθίζεται στο σκοτάδι.

Σημειώνεται επίσης ότι οι συγκεκριμένοι φύλακες έχουν στην κατοχή τους και τους σταθμούς GSMR, δηλαδή τον μηχανισμό για τις επικοινωνίες με το κέντρο ελέγχου, το οποίο τους δίνει την εντολή για το πότε πρέπει να ανάψουν τη γεννήτρια και πότε να την κλείσουν.

Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν το γεγονός ότι οι συγκεκριμένοι φύλακες χωρίς να έχουν επαρκή εκπαίδευση κάνουν την παραπάνω δουλειά και διαχειρίζονται το GSMR.

Πάντως, στελέχη του ΟΣΕ αναφέρουν ότι οι συγκεκριμένοι φύλακες έχουν κάνει κάποιου είδους εκπαίδευση, έτσι ώστε να μπορούν να διαχειρίζονται τις συσκευές επικοινωνιών.

Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός ότι όταν πρωτοξεκίνησε η συγκεκριμένη διαδικασία μέσα στις σήραγγες, ο φύλακας αναγκαζόταν να πηγαίνει μέχρι τα διόδια της Ελευσίνας προκειμένου να φορτίζει το GSMR όταν αυτό δεν είχε μπαταρία, καθώς στο σημείο δεν υπήρχε ρεύμα και διαθέσιμη πρίζα.

Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News

pelop Google news bing news pelop


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ