Eurocargo Cagliari: Νέο πλοίο στη γραμμή Πάτρα – Ιταλία – Αυξάνεται πάλι η επιβατική κίνηση

Το οχημαγωγό Eurocargo Cagliari μπήκε από χθες Τετάρτη στη γραμμή ενώ ο ιταλικός όμιλος σχεδιάζει να ενισχύσει περαιτέρω την θαλάσσια σύνδεση της Πάτρας με Μπάρι και Βενετία με τέταρτο οχηματαγωγό πλοίο.

Eurocargo Cagliari

Μεγάλες προσδοκίες για ανάκαμψη της επιβατικής κίνησης, των φορτηγών και ασυνόδευτων φορτίων στις γραμμές της Αδριατικής, από και προς το λιμάνι της Πάτρας, δημιουργούνται μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων κατά της πανδημίας.

Το λιμάνι της Πάτρας ήδη βλέπει τα πρώτα οφέλη από χθες, με τη δρομολόγηση τρίτου οχηματαγωγού πλοίου Ro-Ro Eurocargo Cagliari από τον Ομμιλο Grimaldi στην γραμμή Βενετία – Μπάρι – Πάτρα.

Το οχημαγωγό Eurocargo Cagliari μπήκε από χθες Τετάρτη 4/5/2022 στην καθιερωμένη γραμμή μαζί με τα υπάρχοντα ήδη Eurocargo Alexandria και Eurocargo Genova, ενώ ο ιταλικός όμιλος σχεδιάζει να ενισχύσει περαιτέρω την θαλάσσια σύνδεση της Πάτρας με Μπάρι και Βενετία με τέταρτο οχηματαγωγό πλοίο από τον επόμενο μήνα και οι αναχωρήσεις για Ιταλία θα αυξηθούν σε έξι την εβδομάδα.

Το Eurocargo Cagliari έχει μεταφορική ικανότητα για 250 ρυμουλκούμενα. Οπως τα δύο πλοία που έχουν ήδη δρομολογηθεί στην γραμμή, φέρει ιταλική σημαία και είναι εξοπλισμένο με συστήματα καθαρισμού καυσαερίων για τη μείωση των εκπομπών θείου και σωματιδίων.

Σύμφωνα με τον ναυτιλιακό πράκτορα Αντώνη Κουνάβη, με την εισαγωγή του τρίτου πλοίου στη γραμμή, ο όμιλος Grimaldi αυξάνει τις χωρητικότητες προς καλύτερη εξυπηρέτηση των διεθνών μεταφορών.

Το νέο πλοίο θα μεταφέρει ασυνόδευτα φορτία και μέχρι 12 οδηγούς. Θα προσφέρει επιπλέον αναχωρήσεις από Πάτρα προς Μπάρι και Βενετία (Τετάρτη στις 8.00 π.μ.), από Βενετία προς Μπάρι και Πάτρα (Παρασκευή στις 6.00 μ.μ.), από Μπάρι προς Πάτρα (Σάββατο στις 6.00 μ.μ.) και από Μπάρι προς Βενετία (Πέμπτη στις 4.00 π.μ.).

Η ανάπτυξη ενός τρίτου πλοίου στη γραμμή Βενετία-Μπάρι-Πάτρα είναι η απάντηση του Ομίλου Grimaldi στην ανάγκη για πιο συχνές, αποτελεσματικές και οικολογικά βιώσιμες υπηρεσίες μεταφορών μεταξύ Ιταλίας και Ελλάδας, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Grimaldi, Emanuele Grimaldi. Αυτή η επιλογή επιβεβαιώνει όχι μόνο τη δέσμευση προς τους πελάτες μας, αλλά και την υψηλή εμπιστοσύνη μας στις δυνατότητες των λιμανιών της Αδριατικής που εξυπηρετούνται από τη γραμμή, πρόσθεσε.

Εκτός από την υπηρεσία μεταφοράς φορτίου στη γραμμή Βενετία-Μπάρι-Πάτρα, ο Όμιλος Grimaldi εξυπηρετεί τις γραμμές Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα, Ανκόνα-Ηγουμενίτσα και Ανκόνα-Πάτρα για τη μεταφορά εμπορευμάτων και επιβατών μεταξύ Ιταλίας και Ελλάδας.

Ανακάμπτει η επιβατική κίνηση

Στο λιμάνι της Πάτρας επικρατεί αισιοδοξία ότι αυτό το καλοκαίρι, η επιβατική κίνηση θα ανακάμψει και θα καταφέρει να φτάσει στα επίπεδα του 2019, όπου είχαν καταγραφεί 485.000 επιβάτες. Η καραντίνα του 2020 είχε μειώσει 65% την επιβατική κίνηση, ωστόσο, το καλοκαίρι του 2021 σημειώθηκε μια ισχυρή ανάκαμψη με 300.000 επιβάτες και πλέον, το λιμάνι της Πάτρας ετοιμάζεται να επιστρέψει εκεί που είχε μείνει πριν από δύο χρόνια.

Στα ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα, σημειώνεται επίσης μια ισχυρή ανάκαμψη από την κάθετη πτώση του 2021 (από 4.900 σε 9.200 οχήματα) η οποία φέτος αναμένεται να ενισχυθεί.

Οσον αφορά τα φορτηγά, οι απώλειες των προηγούμενων χρόνων ήταν μικρές και αναπληρώνονται (από 108.000 σε 111.000 οχήματα), ενώ στα ασυνόδευτα φορτία η ανοδική πορεία των προηγούμενων χρόνων συνεχίζεται αδιατάρακτη, έχοντας σημειώσει πέρυσι το ρεκόρ των 110.000 μονάδων που φέτος αναμένεται να ξεπεραστεί.