FORD PUMA: Μοντέρνος και συμπαγής σχεδιασμός
Εκτός από τον πολυβραβευμένο 1.000άρη κινητήρα των 125 και 155 ίππων, το νέο Puma είναι διαθέσιμο με τον κορυφαίο 1.5L EcoBoost βενζινοκινητήρα της έκδοσης ST
Το νέο Puma προσφέρει μοντέρνο και συμπαγή σχεδιασμό που παραπέμπει σε SUV μοντέλα, υβριδική τεχνολογία EcoBoost Hybrid για ακόμα καλύτερη κατανάλωση και επιδόσεις, έξυπνες λύσεις αποθήκευσης όπως το MegaΒox και μεγάλους χώρους για τους επιβάτες, σε συνδυασμό με μία συμπεριφορά στο δρόνο συνώνυμη του γνώριμα σπορτίφ DNA της Ford.
Σχεδιαστικά, το νέο Ford Puma έρχεται να δημιουργήσει τη δική του σχολή διαθέτοντας ελκυστικές και ανθρωποκεντρικές επιλογές, κατά την πάγια φιλοσοφίατης Ford, υιοθετώντας μία χαμηλή, κεκλιμένη οροφή που διαμορφώνει μία άμεσα αναγνωρίσιμη σιλουέτα που παραπέμπει σε SUV.
Χαρακτηριστικό εδώ είναι και το σχήμα -τύπου κανό- των εμπρός φωτιστικών σωμάτων, αλλά και τα τονισμένα τόξα των θόλων των τροχών στο πλάι, τα οποία συμβάλουν στη δημιουργία ενός δυναμικού συνόλου.
Αιχμή του δόρατος στον τομέα των κινητήριων συνόλων του νέου Ford Puma που το τροφοδοτούν είναι η ήπια υβριδική τεχνολογία των 48V που για την περίσταση συνδυάζεται με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που προσφέρει ισχύ 11.5 kW και παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα «συνοδεύοντας» τον γνωστό EcoBoost βενζινοκινητήρα του 1,0 λίτρου της Ford.
Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον χαμηλών τριβών 3κύλινδρο κινητήρα εσωτερικής καύσης χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.
Διαθέσιμο σε εκδόσεις με απόδοση 125 και 155 ίππων, με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο Powershift 7 σχέσεων και στις δύο παραλλαγές του, το ήπιο υβριδικό σύστημα της Ford παρακολουθεί συνεχώς τη λειτουργία του αυτοκινήτου, ώστε να προσδιορίζει το χρόνο και το βαθμό φόρτισης της μπαταρίας προκειμένου να εξασφαλίζεται η βέλτιστη χρήση της αποθηκευμένης ενέργειας.
Η παρουσία της μίζας/γεννήτριας επέτρεψε στους μηχανικούς της Ford να μειώσουν τη σχέση συμπίεσης του 1.0L EcoBoost κινητήρα χρησιμοποιώντας παράλληλα ένα μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή.
Έτσι, περιορίζεται η υστέρηση στην απόκριση (turbo-lag) μέσω της παραπανήσιας ροπής του ηλεκτροκινητήρα που επιτρέπει στον κινητήρα εσωτερικής καύσης να περιστρέφεται ταχύτερα διατηρώντας έτσι ψηλά την πίεση στο τούρμπο.
Ως απόδειξη των κορυφαίων τεχνολογιών που υιοθετεί, αλλά και της προσεγμένης δουλειάς που έχει γίνει στον τομέα της αποδοτικότητας, ο κινητήρας 1.0 EcoBoost Hybrid των 125 ίππων του νέου Puma προσφέρει μέση κατανάλωση 4,3 l/100 km.
Εκτός από τον πολυβραβευμένο 1.000άρη κινητήρα των 125 και 155 ίππων, το νέο Puma είναι διαθέσιμο με τον κορυφαίο 1.5L EcoBoost βενζινοκινητήρα της έκδοσης ST, o οποίος έχει εξελιχθει από την Ford Performance και διαθέτει 3 επίσης κυλίνδρους και σύστημα έμμεσου και άμεσου ψεκασμού, αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 200 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή που φτάνει στα 320 Nm στις 2.500-3.000 σ.α.λ.
Συνεχίζοντας την παράδοση του ονόματος Ford, το νέο Puma προτάσσει όπως κάθε μοντέλο της μπλε οβάλ εταιρείας ένα σπορ ταμπεραμέντο στο δρόμο.
Με την ανάρτηση να ελέγχει υποδειγματικά τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αμαξώματος, χωρίς ποτέ να ταλαιπωρεί τους επιβάτες του, ο οδηγός έχει πάντα τον απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου, ενώ την ίδια ώρα οι κλίσεις του πλαισίου στις στροφές διατηρούνται σε περιορισμένα επίπεδα.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News