Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου: Μονόδρομος οι αυξήσεις στα διόδια

Τι λένε κύκλοι της εταιρείας για την τεράστια ανατίμηση 22% στις μηνιαίες κάρτες πολλαπλών διελεύσεων «e-pass» – Μείωση 60% ή «βάουτσερ» ζητούν οι εργαζόμενοι.

Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου: Μονόδρομος οι αυξήσεις στα διόδια Πάνω η τιμή των μηνιαίων καρτών διέλευσης «e-pass» από τις αρχές του χρόνου

Στην αύξηση των επιτοκίων δανεισμού, από τα οποία είναι δεσμευμένη κατά ένα μεγάλο μέρος η αποπληρωμή της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου, αλλά και στις σημαντικές ανατιμήσεις στα λειτουργικά κόστη και στη συντήρηση του έργου, αποδίδουν πηγές της εταιρείας την μεγάλη αύξηση στην τιμή των μηνιαίων καρτών διέλευσης «e-pass», από τις αρχές του χρόνου.

Οπως έγραψε την Παρασκευή η εφημερίδα «Πελοπόννησος», οι ανατιμήσεις στη συγκεκριμένη κατηγορία διοδίων που αφορά εργαζόμενους, επαγγελματίες και φοιτητές που κάνουν καθημερινές διελεύσεις από την Γέφυρα, εκτοξεύθηκαν κατά 22% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και από 242,56 ευρώ, ανέρχεται πλέον στα 294,90 €, δηλαδή.

Τριχίλιαρο οι διελεύσεις για δουλειά… μέσω της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου

Πρακτικά, οι κάτοχοι των καρτών «e-pass», πληρώνουν για 44 διελεύσεις 22 εργάσιμες ημέρες το μήνα, 6,70 ευρώ ανά διέλευση, από 5,51 ευρώ, δηλ. υπήρξε μια αύξηση 22% η οποία αποτελεί ρεκόρ όλων των προηγουμένων ετών. Η αύξηση αυτή, προκάλεσε ήδη αντιδράσεις στους κόλπους των εργαζομένων της περιοχής, που κάνουν καθημερινές διελεύσεις από την Γέφυρα για να πάνε στην εργασία τους και πλέον, το ετήσιο κόστος μόνο των διοδίων για 11 μήνες χρήσης της κάρτας, εκτοξεύεται από σε 2.668 ευρώ σε 3.243 ευρώ.

Ομάδα εργαζομένων απέστειλε ήδη επιστολή διαμαρτυρίας προς τον πρωθυπουργό, τους αρμόδιους υπουργούς και τις τοπικές αρχές, ζητώντας άμεση παρέμβαση για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν.

Σύμφωνα με πηγές της Γέφυρας ΑΕ, οι ανατιμήσεις στο συγκεκριμένο προϊόν ήταν μονόδρομος μετά τις μεγάλες αυξήσεις, όχι μόνο στα επιτόκια δανεισμού, αλλά και στο κόστος βαριάς συντήρησης του έργου, καθώς και στα λειτουργικά έξοδα της υποδομής που οφείλονται στην εκτίναξη του κόστους ενέργειας και των καυσίμων.

Από την άλλη, οι ίδιοι κύκλοι της εταιρείας, αντιπαραβάλλουν ως επιχείρημα το γεγονός ότι, ακόμα και μετά από αυτές τις αυξήσεις η κάρτα πολλαπλών διελεύσεων εξακολουθεί να είναι ανταγωνιστική του κόστους καθημερινής χρήσης των φέρι μποτ, ενώ δεν επιβλήθηκαν (σ.σ. ακόμα) ανατιμήσεις στα άλλα διόδια.

Στην ερώτηση της «Π» γιατί η εταιρεία δεν εφαρμόζει μια ειδική τιμολογιακή πολιτική για τους λίγους εργαζόμενους που χρησιμοποιούν τη Γέφυρα καθημερινά, η απάντηση που δόθηκε είναι ότι δεν υπάρχει τέτοια συμβατική πρόβλεψη και η μόνη προνομιακή τιμολογιακή πολιτική που εφαρμόστηκε κατ΄εξαίρεση, ήταν αυτή για τα ΑΜΕΑ για κοινωνικούς λόγους.

Η εργαζόμενη στο Πανεπιστήμιο Πατρών Φούλα Κυρίτση που μίλησε στον Peloponnisos FM 104,1 και στην εκπομπή «Πρωινός Τύπος», περιέγραψε την εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει οι δημόσιοι και ιδιωτικοί υπάλληλοι που κάνουν καθημερινή χρήση της Γέφυρας αλλά και οι φοιτητές, όπως και πολλοί επαγγελματίες.

Η κ. Κυρίτση τόνισε ότι οι εργαζόμενοι ζητούν μείωση, τουλάχιστον, 60% του κόστους διέλευσης για καθημερινή χρήση του «e-pass» της Γέφυρας στα 2,5 ευρώ/διέλευση ή να τους δοθεί ονομαστικό voucher, τουλάχιστον 6 ευρώ ημερησίως.

Πάντως, το ερώτημα που είναι αναπάντητο αφορά την αύξηση του 22% και αν συμβαδίζει με τις προβλέψεις της σύμβασης.

Όλες οι ειδήσεις άμεσα μέσα από το Google News. Κάντε κλικ εδώ και κάντε εγγραφή

Άμεση ενημέρωση με όλες τις ειδήσεις τώρα και μέσω WhatsApp - Δες εδω


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ