Γιατί ο έρωτας στο τέλος νικά όλους και όλα – Μην χάσετε την παράσταση «Έρως, Μονόπτερος, ο Πλάνης» στο Επίκεντρο+

Ελέω κορονοϊού ο έρωτας είναι πλέον άνεργος αλλά και μονόπτερος χάρις σε έναν κυνηγό που τον πέρασε για πτηνό. Η παράσταση «Έρως, μονόπτερος, ο πλάνης» έκανε πρεμιέρα στο Επίκεντρο+ και εμείς είμασταν εκεί.

Γιατί ο έρωτας στο τέλος νικά όλους και όλα – Μην χάσετε την παράσταση «Έρως, Μονόπτερος, ο Πλάνης» στο Επίκεντρο+ Η Μάρια Φλωράτου δίνει πραγματικά ένα ρεσιτάλ ερμηνείας στην σκηνή του Επίκεντρου+

Εκεί που η comedia del arte, συναντά το καμπαρέ, την ταχυδακτυλουργική, τους μίμους του δρόμου, την πρόζα και το τραγούδι, εκεί που ο Τσιτσάνης συναντά τον Nick Cave και τον Λουκιανό Κηλαηδόνη, εκεί βρίσκουμε την παράσταση «Έρως, Μονόπτερος, ο Πλάνης», που για άλλες τρεις παραστάσεις θα παρουσιαστεί στο Επίκεντρο+ σε σκηνοθεσία Γεράσιμου Γεννατά, με την Μάρια Φλωράτου να δίνει πραγματικά ένα ρεσιτάλ ερμηνείας.

Ο έρωτας εν μέσω κορονοϊού, πληγωμένος και μονόπτερος χάρις στην παρέμβαση ενός κυνηγού που τον πέρασε για πτηνό, εμφανίζεται και μας προσφέρει ένα μενού ερωτικό που έχει τα πάντα: έρωτες κεραυνοβόλους, πλατωνικούς, παράφορους, παναθηναϊκούς και πολλά άλλα.

Πάνω στη σκηνή η Μάρια Φλωράτου μόνη της, μια πρωταγωνίστρια με όλη τη σημασία της λήξης, μεταμορφώνεται μέσα σε δευτερόλεπτα, «καταλαμβάνεται» από διάφορους χαρακτήρες, που ο κάθε ένας μας παρουσιάζει την δική του άποψη για τον έρωτα. Εκεί ο έρωτας συναντά την πολιτική και μας χαρίζει στιγμές γέλιου, στιγμές συγκίνησης, στιγμές συνειδητοποίησης, μέσα από ένα γαϊτανάκι στο οποίο εναλλάσσεται ο λόγος με το τραγούδι.

Τα κείμενα, άλλοτε κυνικά, άλλοτε γεμάτα αγωνία και μια γλυκύτητα που έξυπνα αποφεύγει την εύκολη συγκίνηση και το βεβιασμένο συναίσθημα, κρατούν τον θεατή σε εγρήγορση, καλώντας τον να σκεφτεί, να προβληματιστεί, να γελάσει. Γρήγορες εναλλαγές ρόλων και συναισθημάτων, με την Μάρια Φλωράτου να μην χάνει ούτε μία στιγμή και να μεταμορφώνεται συνεχώς, κοιτώντας το κοινό στα μάτια, ζητώντας και αποζητώντας την συμμετοχή του.

Ο Γεράσιμος Γεννατάς κατάφερε να σκηνοθετήσει μία παράσταση που το να την δεις μία φορά δεν φτάνει. Μιλώντας την παγκόσμια γλώσσα του έρωτα, σε μεταφέρει από το χθες στο σήμερα, από την αρχαιότητα στην πραγματικότητα του κορονοϊού. Το συγκεκριμένο δίδυμο πριν δύο χρόνια μας χάρισε την αριστουργηματική παράσταση «Οι τόποι είναι ήχοι» κάτι που επαναλαμβάνει τώρα αντιστρέφοντας τους ρόλους του σκηνοθέτη/πρωταγωνιστή. Η μεταξύ τους χημεία δουλεύει και αν είμαστε τυχεροί αυτή δεν θα είναι η τελευταία τους συνεργασία. Εξαιρετικά τα κοστούμια και τα σκηνικά της Μαρίας Βασιλάκη, ενώ τα μουσικά «πειράγματα» του Διονύση Μπάστα είναι πανέξυπνα.

Βρεθήκαμε στην πρεμιέρα της παράστασης το βράδυ της περασμένης Παρασκευής και φύγαμε γεμάτοι συναισθήματα και σκέψεις. Μην την χάσετε γιατί πραγματικά θα χάσετε! Μια παράσταση – έκπληξη, που σίγουρα αξίζει να την δουν όλοι. Γιατί στο κάτω – κάτω, ο έρωτας όλους και όλα τα νικά.
Το βράδυ της Παρασκευής, μεταξύ άλλων το παρών έδωσαν οι Ιάσωνας Φωτήλας, Χριστίνα Αλεξοπούλου, Μαριάννα Σταματιάδου, Βικτωρία Αγγελοπούλου, Γιάννα Παναγοπούλου, ο Μίλτος Νίκας, ο Γιάννης Γιαννακόπουλος, Τατιάνα Λοβέρδου και πολλοί άλλοι.

Ο «Ερως, Μονόπτερος, ο πλάνης» θα παρουσιαστεί για άλλες τρεις βραδιές στο Επίκεντρο+, την ερχόμενη Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή.

Όλες οι ειδήσεις άμεσα μέσα από το Google News. Κάντε κλικ εδώ και κάντε εγγραφή

Άμεση ενημέρωση με όλες τις ειδήσεις τώρα και μέσω WhatsApp - Δες εδω


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ