Η ΕΡΤ κερδίζει ξανά τους Ελληνες

Η ΕΡΤ κερδίζει ξανά τους Ελληνες
Μια φορά κι έναν καιρό, στις ειδήσεις της ΕΡΤ πρώτο θέμα ήταν όσα έκανε ή έλεγε η κυβέρνηση. Δεύτερο θέμα κάτι που θα αφορούσε την αξιωματική αντιπολίτευση. Και ούτω καθεξής. Πλέον, το παραμύθι κατάφερε να απαλλαγεί από τους δράκους του και να προσφέρει αλήθεια και αμεροληψία στο κοινό του.
Μιλάμε για τη νέα εποχή στην Ελληνική Τηλεόραση, η οποία κινείται σε νέους άξονες και ήδη φέρνει μετρήσιμα αποτελέσματα. Αυτά παρουσιάστηκαν μέσα από έρευνα που έκανε για λογαριασμό της ΕΡΤ η εταιρεία ΜArc, σε συνέντευξη που παρακολούθησαν εξ αποστάσεως 47 εκπρόσωποι μέσων ενημέρωσης της χώρας. Ανάμεσά τους και της «Π», που τιμήθηκε με σχετική πρόσκληση.
Οπως εξήγησε η ηγεσία της ΕΡΤ, ο πρόεδρος Κ. Ζούλας και ο διευθύνων σύμβουλος Γ. Γαμπρίτσος, ο φορέας έκανε αποφασιστική στροφή στην πορεία του:
>Εδωσε πλήρη ελευθερία στους δημοσιογράφους του. Σκοπός, η ανάκτηση της αξιοπιστίας του ενημερωτικού τμήματος και η θεραπεία της ανυποληψίας που μάστιζε συνολικά τον φορέα (μέχρι πέρυσι, 3 στους 10 τηλεθεατές ούτε καν με ζάπινγκ δεν τον τιμούσαν).
> Προχώρησαν σε ελληνικές ψυχαγωγικές παραγωγές.
>Είδαν κατάματα τις μεταβολές στις τάσεις του τηλεοπτικού κοινού, και απάντησαν σ’ αυτές μέσω του συνδρομητικού ΕΡΤflix, η οποία συγκεντρώνει επισκέψεις από 1,7 εκατομμύρια πολίτες, τάση που επιβάλλει στις εταιρίες δημοσκοπήσεων να αλλάξουν τη μεθοδολογία των μετρήσεων της θέασης.
Θα πρέπει ο ευρύς κόσμος της μαζικής επικοινωνίας να συνειδητοποιήσει ότι πληθαίνουν οι πολίτες, οι νέοι πρωτίστως, που δεν παρακολουθούν τηλεόραση μέσα από τις συμβατικές συσκευές, αλλά ενημερώνονται και ψυχαγωγούνται από το γιου τιουμπ και τα συνδρομητικά μέσα.
Η ΕΡΕΥΝΑ
Ο διευθυντής της MArc Θωμάς Γεράκης μας παρουσίασε τα ευρήματα της έρευνας.
Σύμφωνα με αυτήν:
>Το 65% του κοινού δηλώνει ικανοποίηση από την εικόνα της ελληνικής τηλεόρασης σήμερα, κάτι που συνιστά θεαματική αύξηση σε σχέση με τους δείκτες προηγούμενων ετών.
>Αντίστοιχα βελτιωμένοι είναι οι δείκτες της ικανοποίησης από το ενημερωτικό πρόγραμμα της δημόσιας τηλεόρασης. Αυτό αναδείχθηκε και σε έρευνα της NIELSEN για την οποία μίλησε το στέλεχος της EΡ Ελενα Θώδου.
>Το τηλεοπτικό κοινό αναγνωρίζει στην ΕΡΤ σοβαρότητα, ποιότητα, επαγγελματισμό αλλά και προσανατολισμό στην οικογένεια.
>Υψηλή απήχηση έχουν στο κοινό οι ψυχαγωγικές σειρές, με έμφαση στο «Χαιρέτα μου τον πλάτανο», τα «Καλύτερά μας Χρόνια» αλλά και η «Τούρτα της Μαμάς», ενώ ικανοποίηση έχει προκαλέσει και η μουσική εκπομπή του Νίκου Πορτοκάλογλου.

ΤΟΥ ΚΩΝ. ΜΑΓΝΗ