Η Κινηματογραφική Λέσχη Πάτρας παρουσιάζει τη «Ραμόνα» τη Δευτέρα 23 Οκτωβρίου

Η Ραμόνα μοιάζει να έχει βγει μέσα από ταινία του Πέδρο Αλμοδόβαρ. Νέα, δυναμική και σέξι, διαθέτει μια αστείρευτη ενέργεια την οποία δεν ξέρει πού να διοχετεύσει.

Η Κινηματογραφική Λέσχη Πάτρας παρουσιάζει τη «Ραμόνα» τη Δευτέρα 23 Οκτωβρίου

Συνεχίζονται οι προβολές της Κινηματογραφικής Λέσχης Πάτρας στα Options Cinemas Veso Mare, με την ταινία της Άντρεα Μπάγκνι, “Ραμόνα” τη Δευτέρα 23Οκτωβρίου στις 7 μ.μ. και στις 9.30 μ.μ.

Χρώματα και συναισθήματα αλλάζουν παιχνιδιάρικα σε μια μικρής εμβέλειας, μοντέρνα και αναζωογονητική ρομαντική κομεντί με γουντιαλενική επιρροή και μεσογειακό αέρα. Ιδανική πρωταγωνιστική επιλογή η –τραγουδίστρια Russian Red– Λούρδες Χερνάντεζ.

Όπως αναφέρει ο Χρήστος Μήτσης: “Η Ραμόνα μοιάζει να έχει βγει μέσα από ταινία του Πέδρο Αλμοδόβαρ. Νέα, δυναμική και σέξι, διαθέτει μια αστείρευτη ενέργεια την οποία δεν ξέρει πού να διοχετεύσει. Γύρω της μια ήσυχη, ερημική (λόγω Covid) Μαδρίτη κι εκείνη αναποφάσιστη για το αν θέλει να αφοσιωθεί στη μετάφραση ή να ακολουθήσει καριέρα ηθοποιού, αλλά και αν θέλει να συνεχίσει να καπνίζει ή όχι. Εν τω μεταξύ, δουλεύει ως μπέιμπι σίτερ και ένα πρωί, ενώ την επομένη έχει οντισιόν για κινηματογραφική ταινία, πίνει καφέ σε ένα μπαράκι. Τέλος εισαγωγής και αρχή του πρώτου κεφαλαίου της ταινίας: “Η Ραμόνα γνώρισε τον Μπρούνο”.

Η πρωτοεμφανιζόμενη Αντρέα Μπάγκνεϊ ξέρει πώς να κερδίσει αμέσως το ενδιαφέρον του θεατή, περιγράφοντας απλά και εύστοχα άλλη μία boy meets girl ιστορία: Δίπλα στη Ραμόνα ένας άντρας πίνει το χυμό του κι εκείνη θα του πιάσει κουβέντα, η οποία θα οδηγήσει σε μερικά ποτά, πολλά γέλια, περίπατο στην πόλη και μια μεγάλη συζήτηση. Στο τέλος της αυτός θα της εξομολογηθεί τον κεραυνοβόλο έρωτά του, κάτι που θα πανικοβάλλει τη Ραμόνα, η οποία έχει μόλις μετακομίσει στην ισπανική πρωτεύουσα με το αγόρι της. Αφήνει λοιπόν τον άγνωστο άντρα, του οποίου δεν ξέρει καν το όνομα, και φεύγει, ίσως τρομαγμένη και από τα δικά της συναισθήματα, τα οποία θα βραχυκυκλώσουν εντελώς όταν το επόμενο πρωί βρεθεί στην οντισιόν και διαπιστώσει ότι το φλερτ της προηγουμένης είναι ο σκηνοθέτης της Μπρούνο, ο οποίος αμέσως της προσφέρει τον πρωταγωνιστικό ρόλο.

Η Μπάγκνεϊ μαγειρεύει μια μοντέρνα ρομαντική κομεντί αλμοδοβαρικής συνταγής, με ήρωες “στα πρόθυρα”. Γεμάτους πάθη αλλά και ανασφάλειες, ενέργεια αλλά και αναποφασιστικότητα. Δεν αντιγράφει όμως το αφηγηματικό στιλ του jefe, κλέβοντας ιδέες όχι μόνο από τις κομψές αισθηματικές κωμωδίες του κλασικού Χόλιγουντ, αλλά και από τον γουντιαλενικό “Νευρικό Εραστή” (η μόνη άμεση σινεφίλ αναφορά στην ταινία). Η Ραμόνα δεν είναι λοιπόν παρά μια Ισπανίδα Φράνσις Χα, παιδί μιας μετέωρης εποχής, η οποία περιγράφεται απολαυστικά στη συζήτηση ανάμεσα σ’ εκείνην και τον Μπρούνο στο μπαρ (η οικολογία, η πατριαρχία, η τεχνολογία, τα ναρκωτικά…). Το σινεμά θα είναι για εκείνη ένα ακόμα δίλημμα –τρόπος συναισθηματικής έκφρασης ή υποκατάστατο της αληθινής ζωής;– στην προσπάθεια να βρει τον εαυτό της μακριά από το αντρικό βλέμμα, με την Μπάγκνεϊ να μας κλείνει παιχνιδιάρικα το μάτι (αφήγηση σε κεφάλαια, εναλλαγή έγχρωμου και ασπρόμαυρου) και τη Λούρδες Χερνάντεζ –η τραγουδίστρια Russian Red– να μας παρασύρει με τη νευρωτική χάρη της.

Όλες οι ειδήσεις άμεσα μέσα από το Google News. Κάντε κλικ εδώ και κάντε εγγραφή

Άμεση ενημέρωση με όλες τις ειδήσεις τώρα και μέσω WhatsApp - Δες εδω


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ