Η Porsche προγραμματίζει 1.900 απολύσεις μέσα στην επόμενη τριετία

Τα προκαταρκτικά οικονομικά αποτελέσματα του προηγούμενου έτους αποκάλυψαν πτώση πωλήσεων κατά 28% στην κινεζική αγορά και συνολική μείωση 3% σε παγκόσμιο επίπεδο

Porsche

Στην περικοπή 1.900 θέσεων εργασίας προσανατολίζεται η  γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία σπορ αυτοκινήτων Porsche. Η περικοπή αφορά στα εργοστάσιά της στο Zuffenhausen και στο Weissach της Γερμανίας. Αυτό τόνισαν στις δηλώσεις τους στη Stuttgarter Zeitung ο πρόεδρος του Συμβουλίου Εργασίας Χάραλντ Μπακ και ο διευθυντής Ανθρώπινων Πόρων, Αντρέας Χάφνερ.

Όπως επισημάνθηκε από τους εκπροσώπους της αυτοκινητοβιομηχανίας, οι περικοπές στο προσωπικό αναμένεται να ολοκληρωθούν έως το 2029. Ωστόσο, οι θέσεις εργασίας στην Porsche εξακολουθούν να είναι διασφαλισμένες μέχρι το 2030, και οι όποιες αποχωρήσεις θα σχεδιαστούν με βάση την πολιτική των εθελούσιων αποχωρήσεων.

Συγκεκριμένα το πλαίσιο του αποταμιευτικού σχεδίου, η εταιρεία ανακοίνωσε νωρίτερα ότι θα σταματήσει να ανανεώνει συμβάσεις ορισμένου χρόνου, με αποτέλεσμα να επηρεαστούν μέχρι στιγμής 1.000 εργαζόμενοι οι οποίοι απομακρύνθηκαν από τις θέσεις τους, ενώ άλλες 1.000 τέτοιες θέσεις εργασίας αναμένεται να μην ανανεωθούν τους επόμενους μήνες.

Η εταιρεία ανακοίνωσε νωρίτερα ότι θα σταματήσει να ανανεώνει συμβάσεις ορισμένου χρόνου, με αποτέλεσμα να επηρεαστούν μέχρι στιγμής 1.000 εργαζόμενοι που έχασαν τις εργασίες τους

Η Porsche αντιμετωπίζει μια περίοδο οικονομικών προκλήσεων, καθώς τα προκαταρκτικά οικονομικά αποτελέσματα του προηγούμενου έτους αποκάλυψαν πτώση πωλήσεων κατά 28% στην κινεζική αγορά και συνολική μείωση 3% παγκοσμίως.

Τα περιθώρια κέρδους της εταιρείας έχουν συρρικνωθεί στο 10%, υπολειπόμενα αισθητά του στόχου του 18% που είχε θέσει η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.

Ως απάντηση στις προκλήσεις αυτές, η διοίκηση της Porsche ανακοίνωσε την εφαρμογή εκτεταμένων μέτρων για τη βελτίωση της κερδοφορίας. Το επενδυτικό πλάνο για το 2025 περιλαμβάνει κονδύλι ύψους 800 εκατομμυρίων ευρώ για την επέκταση της γκάμας οχημάτων με συμβατικούς κινητήρες και υβριδική τεχνολογία.

Η στρατηγική αυτή αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη τάση στην αυτοκινητοβιομηχανία, με κολοσσούς όπως η General Motors και η Ford να παραδέχονται πως η έμφαση στα ακριβά ηλεκτρικά οχήματα δεν ανταποκρίθηκε στις πραγματικές ανάγκες της αγοράς, παραβλέποντας τη ζήτηση για υβριδικά μοντέλα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σέρρες: Αυτοκτόνησε ο 59χρονος γυναικοκτόνος, έβαλε φωτιά και κάηκε ζωντανός

Μόναχο: Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε πεζούς, πληροφορίες για τραυματίες

Οι Κυκλάδες «καταπίνουν»« τα ψάρια του Πατραϊκού! – Η αυτοψία της «Π» και οι επιστήμονες ΦΩΤΟ

Σαντορίνη: Η «ανύψωση» της καλντέρας και η «πιθανή» έκρηξη του ηφαιστείου, γιατί επιμένει ο Τσελέντης στον σεισμό 6 ρίχτερ

Βροχερός ο καιρός σήμερα 13/2, πότε αναμένεται νέα επιδείνωση, η πρόγνωση για την Πάτρα

Δώδεκα τραυματίες από ρίψη χειροβομβίδας σε μπαρ στη Γαλλία, «ανοικτό» το ενδεχόμενο τρομοκρατικής ενέργειας

Αιγιάλεια-Καλάβρυτα: Στα λόγια τα μέτρα στον Οδοντωτό – Εκτεθειμένος ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ

Πάτρα: Κυκλοφορούν και οπλοφορούν, η αποκαλυπτική μαρτυρία στην «Π» για την αγορά όπλων

Πάτρα: Είχε εμβολίσει και τραυματίσει Αστυνομικό της ΔΙΑΣ ο «πιστολέρο» της νύχτας