Ηλεία: Έβαλε μουσική στον υπαίθριο χώρο και κατέληξε με χειροπέδες
Σύλληψη τα ξημερώματα σε περιοχή της Ανδραβίδας Κυλλήνης, καθώς κατάστημα φέρεται να λειτουργούσε με μουσική στον εξωτερικό του χώρο, παραβιάζοντας τους όρους της παράτασης ωραρίου.
Στη σύλληψη ενός άνδρα προχώρησαν χθες τα ξημερώματα αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Ανδραβίδας Κυλλήνης, σε περιοχή του δήμου, για παράβαση που αφορά τη λειτουργία μουσικής σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο άνδρας λειτουργούσε ως προσωρινά υπεύθυνος του καταστήματος και είχε θέσει σε λειτουργία στερεοφωνικό συγκρότημα, συνδεδεμένο με ενισχυτή και ηχεία, αναπαράγοντας μουσική στον υπαίθριο χώρο.
Διαβάστε επίσης: Πάτρα: Μπήκε στο Δικαστικό Μέγαρο με μαχαίρι – Σύλληψη και στο Αίγιο για τον ίδιο λόγο
Η μουσική, κατά τα στοιχεία της αστυνομικής ανακοίνωσης, λειτουργούσε κατά παράβαση των όρων της βεβαίωσης παράτασης ωραρίου λειτουργίας μουσικών οργάνων, με αποτέλεσμα να διαταράσσεται η κοινή ησυχία των περιοίκων.
Σε βάρος του συλληφθέντα σχηματίστηκε η προβλεπόμενη δικογραφία.
Η «Πελοπόννησος» και το pelop.gr σε ανοιχτή γραμμή με τον Πολίτη
Η φωνή σου έχει δύναμη – στείλε παράπονα, καταγγελίες ή ιδέες για τη γειτονιά σου.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News
