Ηλεκτρονικό εισιτήριο – Λεωφορείο: «Θέμα δυσλειτουργίας» βλέπει επιβάτης
Η «Π» επικοινώνησε με τον πρόεδρο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Αχαΐας Ανδρέα Μανωλόπουλο, αλλά δεν θέλησε να δηλώσει κάτι για το θέμα.
Με επιστολή του στην «Πελοπόννησο» ο δημότης Πατρών Νίκος Πάτσης εκφράζει τη διαμαρτυρία του για τον τρόπο λειτουργίας του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Αχαΐας. Οπως αναφέρει, μεταξύ άλλων, «είναι θέμα η απαίτηση σχετικά με το ηλεκτρονικό εισιτήριο, το οποίο ζητούν να είναι εκτυπωμένο σε χαρτί όταν η επιβίβαση γίνεται από περιφερειακές στάσεις», θεωρώντας ότι κάτι τέτοιο δεν είναι λογικό να συμβαίνει και θα έπρεπε να υπάρχουν scanners εντός των λεωφορείων, για να ελέγχουν τη γνησιότητα του κάθε εισιτηρίου.
Το δεύτερο και πιο ακραίο που καταγγέλλει είναι η απαίτηση των υπαλλήλων του ΚΤΕΛ να ενημερώνονται τηλεφωνικά από τους επιβάτες, οι οποίοι έχουν ηλεκτρονικό εισιτήριο, περί της πρόθεσης επιβίβασής τους. «Στις 15/9/23 και ώρα 10π.μ., φίλη μου έκλεισε ηλεκτρονικό εισιτήριο, με προορισμό τον Ισθμό κι ανέμενε στη στάση στην Αγυιά – έξωθεν της στάσης «Φαρίνα»- χωρίς να έχει ειδοποιήσει τηλεφωνικά. Ο οδηγός, παρ’ όλα τα σήματα που του κάναμε εντόνως και επανειλημμένως, την αγνόησε και αναγκαστήκαμε να τον καταδιώκουμε σε ώρα αιχμής επί της Νέας Εθνικής Οδού Πατρών-Αθηνών. Ταπεινή μου σκέψη είναι ότι ο οδηγός είναι υποχρεωμένος να προσεγγίζει τις στάσεις με χαμηλή ταχύτητα και να παρατηρεί για τυχόν επιβάτες» σημειώνει.
Η «Π» επικοινώνησε με τον πρόεδρο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Αχαΐας Ανδρέα Μανωλόπουλο, αλλά δεν θέλησε να δηλώσει κάτι για το θέμα.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News