Καλωσορίζουμε το Hyundai Bayon

Το νέο αυτό crossover SUV είναι σχεδιασμένο ειδικά για την Ευρώπη, όντας πλέον το μικρότερο σε μέγεθος αμαξώματος μέλος της διευρυμένης οικογένειας SUV της κορεατικής εταιρείας

210302115730 Hyundai Bayon

Ονομάζεται «Hyundai Bayon», προφέρεται «Μπέι ον – Bay on» και είναι ένα ολοκαίνουργιο crossover, εκπρόσωπος των Κορεατών στην κατηγορία της εποχής μας, αυτής των B-SUV. Σας μεταφέρουμε τα όσα μάθαμε για αυτό μέσα από τη διαδικτυακή ελληνική παρουσίαση.

Το νέο αυτό crossover SUV είναι σχεδιασμένο ειδικά για την Ευρώπη, όντας πλέον το μικρότερο σε μέγεθος αμαξώματος μέλος της διευρυμένης οικογένειας SUV της κορεατικής εταιρείας, 2,5 εκατοστά μικρότερο από το Kona και 14 εκατοστά μεγαλύτερο από το i20. Η ονομασία του είναι εμπνευσμένη από την όμορφη Bayonne, πρωτεύουσα της γαλλικής χώρας των Βάσκων και έναν από τους ομορφότερους προορισμούς στα νοτιοδυτικά της Γαλλίας. Η εταιρεία, άλλωστε, είθισται στην ονοματοδοσία των μοντέλων της να τα συνδυάζει με τοποθεσίες.

Το εντελώς νέο Hyundai Bayon διαθέτει συμπαγές εξωτερικό, ευρύχωρο εσωτερικό και μια μεγάλη λίστα έξυπνων λειτουργιών ασφάλειας και συνδεσιμότητας, ενώ ενσωματώνει και την ήπια υβριδική τεχνολογία 48V της Hyundai. Βασικό στοιχείο του εξωτερικού σχεδιασμού του είναι τα στενόμακρα και στάνταρντ LED φώτα ημέρας ψηλά στο εμπρός μέρος, που είναι ενωμένα με αεραγωγό και «απέχουν» αρκετά από τα κύρια φώτα. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα δύο φώτα φρένων σε σχήμα βέλους -ή μπούμερανγκ, αν προτιμάτε-, που ενώνονται με μία λεπτή κόκκινη γραμμή, το μεγάλο λογότυπο της Hyundai πάνω σε μία μαύρη φάσα και ο στάνταρντ διαχύτης χαμηλά.

Το Hyundai Bayon φιλοδοξεί να προσφέρει άνεση και χώρο αποθήκευσης ενός SUV με την ευελιξία ενός supermini. Το μήκος του ανέρχεται στα 4.180 χλστ., το πλάτος του στα 1.775 χλστ. και το ύψος του στα 1.500 χλστ., ενώ το μεταξόνιό του στα 2.580 χλστ. Οι εμπρός επιβάτες διαθέτουν 1.072 χλστ. χώρο για τα πόδια τους, και οι πίσω 882 χλστ. Απέχει 165 χλστ. από το έδαφος, ενώ το πορτ μπαγκάζ είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας του, αφού προσφέρει 411 λίτρα.

Το Hyundai Bayon θα προσφέρεται με εννέα διαφορετικούς χρωματισμούς αλλά και προαιρετική διχρωμία με μαύρη οροφή. Θα συνδυάζεται με 15άρες σιδερένιες ζάντες αλλά και αλουμινίου 16 και 17 ιντσών, ενώ στάνταρντ είναι οι αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός και οι δίσκοι πίσω στο σύστημα πέδησης.

Όπως και με άλλα μοντέλα Hyundai, το Bayon προσφέρει προηγμένη τεχνολογία συνδεσιμότητας. Οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μίας οθόνης AVN 10,25 ιντσών ή μίας 8 ιντσών, που περιλαμβάνει ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto. Δύο θύρες USB για τους εμπρός επιβάτες και μία για τους πίσω επιτρέπουν τη φόρτιση έως και τριών συσκευών ταυτόχρονα. Μία από τις εμπρός θύρες επιτρέπει επίσης τη μεταφορά δεδομένων, δίνοντας τη δυνατότητα στους επιβάτες να συνδέουν το τηλέφωνό τους στο σύστημα ψυχαγωγίας του οχήματος. Ένα premium σύστημα ήχου Bose ολοκληρώνει το πακέτο. Εντυπωσιακά μεγάλος για την κατηγορία είναι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των επίσης 10,25 ιντσών.

Στην οροφή της γκάμας του νέου Bayon υπάρχει o turbo κινητήρας T-GDi, χωρητικότητας 1,0 λίτρου με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και απόδοση 100 ή 120 ίππων. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο συνδυάζεται με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων των 6 σχέσεων (6iMT) ή με διπλού συμπλέκτη των (7DCT). Η έκδοση 100 PS του T-GDi 1.0 είναι επίσης διαθέσιμη χωρίς το ήπιο υβριδικό σύστημα και μπορεί να συνδυαστεί με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων (6MT) ή διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (7DCT).

Με ή χωρίς υβριδικό σύστημα, ο κινητήρας αυτός ανταποκρίνεται σε τρία προγράμματα οδήγησης με βάση τις συνθήκες (Eco, Normal, Sport). Το μοντέλο θα προσφέρεται επίσης με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1,2 λίτρων, ισχύος 84 ίππων, με το Energy Regestration System, ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων. Σημειώστε εδώ την ύπαρξη του συστήματος Rev Matching, που προορίζεται για τα μοντέλα υψηλής απόδοσης της Hyundai (το είχαμε δει πρώτη φορά στο i30N), το οποίο θα είναι διαθέσιμο για τον κινητήρα T-GDi 1,0 λίτρου όταν συνδυάζεται με το κιβώτιο 7DCT, και για τον κινητήρα T-GDi 1,0 λίτρων με ήπιο υβριδικό σύστημα όταν συνδυάζεται με το κιβώτιο 6iMT σε λειτουργία Sport.

 

Ακολουθήστε το Pelop.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Γράψτε το σχόλιό σας

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ispania anabatis
mini john cooper
9 3
raly