Καραγιάννης: Τα μεγάλα έργα εξελίσσονται με ρυθμό που είχαμε να δούμε δεκαετίες!

Με πρωτόγνωρους ρυθμούς «τρέχουν» τα μεγάλα έργα στη χώρα σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών Γιώργο Καραγιάννη.

Καραγιάννης

Στους πρωτόγνωρους ρυθμούς με τους οποίους «τρέχουν» τα μεγάλα έργα στη χώρα, καθώς και τις υποδομές που θα αλλάξουν την εικόνα της Αττικής και της Θεσσαλονίκης, αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας στον ΣΚΑΙ.

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη, τα οδικά έργα, οι επεκτάσεις του μετρό, αλλά και του προαστιακού σιδηροδρόμου, θα συμβάλουν καθοριστικά στην λύση του κυκλοφοριακού προβλήματος και στην ανακούφιση των οδικών αρτηριών, ενώ ταυτόχρονα θα κάνουν ευκολότερη την μετακίνηση των πολιτών.

«Κάναμε κάτι το οποίο έπρεπε να είχε γίνει εδώ και πολλά χρόνια, γιατί η χώρα μας είχε μείνει πίσω στις υποδομές. Το μετρό και οι επεκτάσεις του προαστιακού, είναι η λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα» δήλωσε.

Ο υφυπουργός στο σημείο αυτό, τόνισε ότι «μετά την παράδοση του μετρό στον Πειραιά, όλοι βλέπουν πόσο έχει βελτιωθεί η κατάσταση στην πόλη και σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, περισσότεροι από 50.000 επιβάτες το χρησιμοποιούν καθημερινά».

Ο οδικός χάρτης των μεγάλων έργων συνεχίζεται για την Αττική με την Γραμμή 4 του Μετρό, που είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο, προϋπολογισμού 1,2 δισ. ευρώ και τις επόμενες ημέρες θα προκηρύξουμε και την επέκταση της Γραμμής 2 προς το Ίλιον, με 3 νέους σταθμούς στις δυτικές συνοικίες» επισήμανε ο κ. Καραγιάννης.

Όσον αφορά το χρονοδιάγραμμα των έργων, ο υφυπουργός Υποδομών εκτίμησε, πως «όλα θα ξεκινήσουν και θα τελειώσουν στην ώρα τους». Συγκεκριμένα για την Γραμμή 4 του μετρό, τόνισε ότι θα ολοκληρωθεί περίπου σε 7 χρόνια και θα εξυπηρετεί πάνω από 340.000 επιβάτες καθημερινά. Για την επέκταση της Γραμμής 2 προς το Ίλιον, σημείωσε ότι θα τελειώσει η διαγωνιστική διαδικασία εντός του 2023 και θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται εντός του 2024.

«Αυτές οι παρεμβάσεις είναι απαραίτητες ώστε να αλλάξουν τον κυκλοφοριακό χάρτη. Δηλαδή, μετρό, προαστιακός, νέα οδικά έργα, είναι το τρίπτυχο στο οποίο στοχεύουμε στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για τα αμέσως επόμενα χρόνια» τόνισε.