Καραμανλής με έργο και όραμα στο RGC 2022: Εδωσε «αέρα» για υπόγειο τρένο, εισέπραξε συνεργασιμότητα

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής έκανε την έναρξη του RGC 2020 και διαβεβαίωσε για βέβαιη κατασκευή της Πατρών-Πύργου μέσα 3-38 μήνες. Μίλησε και για το τρένο Κάτω Αχαΐα-Πύργος.

Καραμανλής με έργο και όραμα στο RGC 2022: Εδωσε «αέρα» για υπόγειο τρένο, εισέπραξε συνεργασιμότητα Ο Κ. Καραμανλής με τη δημοσιογράφο της Καθημερινής Αλεξάνδρα Κασσίμη

Την διαβεβαίωση ότι η κατασκευή του νέου οδικού άξονα Πατρών – Πύργου θα ολοκληρωθεί εντός των προβλεπόμενων χρονοδιαγραμμάτων, δηλ. μέσα στους επόμενους 36-38 μήνες έδωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, στην παρέμβαση που έκανε κατά την έναρξη του RGC 2022 στο Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών.

Ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι ένα μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα, μπορεί να παραδοθεί πιο νωρίς από το χρονοδιάγραμμα και επισήμανε για μια ακόμα φορά, ότι ο τρόπος με τον οποίο είχε συμβασιοποιηθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση, ήταν σίγουρο ότι θα κατέληγε σε αδιέξοδο.

Παράλληλα, έδωσε μια συνοπτική εικόνα των μεγάλων έργων υποδομής που βρίσκονται σήμερα σε φάση υλοποίησης, τα οποία με την ολοκλήρωσή τους, όπως είπε, θα αλλάξουν συνολικά την εικόνα της Δυτικής Ελλάδας. Εργα που είχαν μείνει ξεγραμμένα επί πολλές δεκαετίες, σήμερα υλοποιούνται μέσα από συστηματική δουλειά του υπουργείου και με την άριστη συνεργασία και συμβολή και της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, είπε ο Κώστας Καραμανλής.

Μεγάλο ενδιαφέρον όμως, είχε η εξαγγελία επαναλειτουργίας και της σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ των δύο πόλεων, που παραμένει ανενεργή για πάνω από δέκα χρόνια. Οπως είπε ο υπουργός, σε ένα μήνα από σήμερα, δημοπρατείται με προϋπολογισμό 79 εκατ. ευρώ το έργο για τη σιδηροδρομική επανασύνδεση της Πάτρας με τον Πύργο, η οποία αργότερα θα μετατραπεί σε ηλεκτροκίνητη. Η εργολαβία θα έχει διάρκεια υλοποίησης 24 μήνες και η συμβασιοποίησή της, θα έχει γίνει μέχρι τα τέλη του χρόνου.

Σε σχέση με την σιδηροδρομική σύνδεση της Πάτρας, ο υπουργός διαβεβαίωσε πως η χρηματοδότηση της τελικής φάσης υπογειοποίησης της γραμμής, είναι εξασφαλισμένη και θα γίνει, είτε μέσω του ΕΣΠΑ είτε μέσω του ΣΕΦ, ενώ άφησε ένα κλίμα αισιοδοξίας ως προς την υπογειοποίηση και το εναπομείναντος τμήματος μεταξύ Ρίου και οδού Κανελλοπούλου.

Ο κ. Καραμανλής είπε πως υπάρχει συνεννόηση και γίνεται προσπάθεια ώστε να υπογειοποιηθεί και αυτό το τμήμα, γεγονός που εκτιμήθηκε ως μια θετική εξέλιξη. Ο υπουργός είπε χαρακτηριστικά, «δίνουμε την Πάτρα πάλι πίσω στους πατρινούς».

Ο υπουργός μίλησε και για άλλα έργα, που αφορούν σε άλλες περιοχές της χώρας, ενώ σημείωσε ότι το ενδιαφέρον στρέφεται πλέον στα αντιπλημμυρικά έργα και στην διαχείριση των υδάτινων πόρων. Στην περιοχή, όπως είπε, σύντομα θα ξεκινήσουν και τα αντιπλημμυρικά της Ολυμπίας Οδού.

Ικανοποιημένος ο δήμαρχος ενθάρρυνε τον υπουργό

Καραμανλής με έργο και όραμα στο RGC 2022: Εδωσε «αέρα» για υπόγειο τρένο, εισέπραξε συνεργασιμότητα

Καραμανλής – Πελετίδης επέδειξαν συνεργασιμότητα

Η τοποθέτηση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή για το θέμα της υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής της Πάτρας, όπως ήταν φυσικό δεν άφησε αδιάφορο τον δήμαρχο Κώστα Πελετίδη, ο οποίος εξέφρασε αρχικά την ικανοποίησή του, για το γεγονός ότι δεν αποκλείστηκε αυτή η προοπτική.

Μάλιστα, στον χαιρετισμό του, ο δήμαρχος ενθάρρυνε με τη στάση του το υπουργείο, να προχωρήσει στην υλοποίηση και στην υπογειοποίηση του εναπομείναντος τμήματος μεταξύ Ρίου και Κανελλοπούλου, γιατί όπως είπε, αυτό λέει η κοινή λογική, ενώ επικαλέστηκε και το σχέδιο βιώσιμης αστικής ανάπτυξης, το οποίο δεν μπορεί να εκπληρωθεί αν δεν περιλαμβάνει και αυτό το τμήμα.

«Δεν είναι εκβιασμός, είναι ο κοινός νους που θα αλλάξει την πόλη» είπε, γιατί το γραμμικό πάρκο πάνω από την υπογειοποιημένη γραμμή, θα προσδώσει μεγάλη αξία σε μια περιοχή που δέχεται καθημερινά 50.000 εργαζόμενους, φοιτητές και κατοίκους.

Ο δήμαρχος είπε: «Δεν είμαστε αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση. Είμαστε εδώ για να λύνουμε προβλήματα. Οσο έχουμε κοινό νου, θα λύνουμε τα προβλήματα. Θεωρούμε θετικό το γεγονός ότι κερδίσαμε 5,1 χιλιόμετρα υπογειοποίησης. Για εμάς δεν είναι αμελητέο και κατακτήθηκε επειδή είχαμε εποικοδομητική συζήτηση με την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και τον Κώστα Καραμανλή και τους Υφυπουργούς. Στο Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας λέμε πως θέλουμε να βγάλουμε τα αυτοκίνητα από τη μέση και να βάλουμε δημόσια μέσα μεταφοράς, ποδηλατόδρομους και τα πόδια μας. Εχουν μείνει τρία χιλιόμετρα και με κοινό νου θέλουμε να υπογειοποιήσουμε και αυτό το κομμάτι. Αν δεν το κάνουμε σήμερα, δεν θα γίνει ποτέ. Σκεφτόμαστε το μέλλον και λέμε πως πρέπει να υλοποιηθεί. Χάρηκα με τα όσα είπε ο κ. Καραμανλής γιατί υπάρχει συνεργασία και θέλουμε να συνεχίσει να υπάρχει».

 

Όλες οι ειδήσεις άμεσα μέσα από το Google News. Κάντε κλικ εδώ και κάντε εγγραφή

Άμεση ενημέρωση με όλες τις ειδήσεις τώρα και μέσω WhatsApp - Δες εδω


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ